Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri oli ihmeissään kun kuuli etten pahemmin katsele mitä ruoka maksaa.

Vierailija
09.12.2009 |

Mä en oikeesti tiedä mitä esim. maito tai sinappi mitä me käytetään maksaa. En katso leivän hintaa enkä katso pullapussin hintaa jne. En edes tiedä mitä maksaa muovi- tai paperikassi.

Mä en ymmärrä edes että miksi niitä hintoja pitää katsoa ja miksi ne pitäsi tietää jos kuitenkin aikoo sen tuotteen ostaa? Onko se nyt kauhean tärkeää tietää sen tuotteen hinta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen sitä mitä halutaan. Pari työssä käyvää aikuista ja yksi lapsi niin ei tarvitse sen kummemmin euroja laskea. Mutta mä kyllä tiedän mitä suunnilleen tuotteet maksaa, oli kyse ihan mistä tahansa. Joten mä myös ihmettelen porukkaa joka voi maksaa 5 € maitolitrasta... Kassahenkilöille tuollainen taitaa olla unelma-asiakas kun ei tarvitse alkaa selvittämään tuotteiden hintoja kun asiakas alkaa epäilemään virhettä :)

Vierailija
22/23 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen sitä mitä halutaan. Pari työssä käyvää aikuista ja yksi lapsi niin ei tarvitse sen kummemmin euroja laskea. Mutta mä kyllä tiedän mitä suunnilleen tuotteet maksaa, oli kyse ihan mistä tahansa. Joten mä myös ihmettelen porukkaa joka voi maksaa 5 € maitolitrasta... Kassahenkilöille tuollainen taitaa olla unelma-asiakas kun ei tarvitse alkaa selvittämään tuotteiden hintoja kun asiakas alkaa epäilemään virhettä :)

5 euroa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kyllä kaupassa joidenkin tuotteiden hintoja, mutta en silti osta useinkaan halvinta. Joissakin tuotteissa haluan laatua, vaikka joutuisin maksamaan enemmän. Joissakin tuotteissa parempi on pienempi ja kalliimpi..; Usein juuri niissÄ tuotteissa on eroa. Tuon sinappijutun allekirjoitan, juuri sellasilla tuotteilla vaikuttaa ruoan makuun. Mies ei odota paljonkaan laatua, joten joskus ostaa mitä tahansa euroshopper merkkiä jos en erityisesti kirjoita kauppalistaan, ettÄ älä osta halvinta... Joissakin tuotteissa olen testannut kaupan oman merkin olevan ihan yhtä hyv¨akuin oikean tuotteen, mutta osassa on vaan maksettava merkistä jos haluaa kunnollista. Toisaalta uskon siihen, että hyvistä aineksista jos tekee tavallista ruokaa useamman kerran viikossa sÄästää enemmän kuin että tekis useamman kerran halvoista aineksista erityistä ruokaa. Suurimmaksi osaksi ostelen tiettyjä perustuotteita, joskus jätän niistÄkin jotakin ostamatta, jos haluan sÄâstää, ja ostan sen esim ensi viikolla. Ei se ole varsinaista sÄästöä, mutta siirtää ostosta vähän kauemmaksi. Erikoisempia tuotteita ostan jonkin verran, koska haluan kuitenkin ettÄ syÖmme erikoisempaakin ruokaa vâlillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän