likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?
Kommentit (245)
Tästä on jo vuosikymmen aikaa... Olin yliopiston kekkereissä ja kostean illan kuluessa päädyin erään professorin kainaloon. Olin silloin nuori tutkijanainen.
Olin hirvessä humalassa ja päädyimme minun asuntooni jatkoille. Minulla ei ollut mitään tarkoitusta harrastaa mitään intiiminpää joten painuin sänkyyn. Professori sanoi että peittelee minut.
Hän alkoi sitten tosi oudosti leperrellä ja lässyttää kuin pikkulapselle, silitti tukkaa ja sanoi että olen niin söpö tyttö. Sitten kosketteli olkapäätä ja läheltä rintaa ja sanoi että saanko vielä vähän silitellä.. kosketteli vähån pikkuhousujen päältä.
Kummallisinta oli tuo tyyli joka kuulosti tosi irstaalta ja häiriintyneeltä. Mies lähti ja ollaan vieläkin ihan hyvissä väleissä. Mut muhun jäi puistatus tuosta kokemuksesta.
salaisin.
7. luokka ohi, kesäbileet. Kotimatkalla tarttuu mukaan mimmi, jonka kanssa katseita jo koulussa vaihdettu, mutta molemmat ollaan saakelin ujoja eikä uskalleta sanakaan vaihtaa.
Pienessä sievässä menemme koulun urheilukentälle, korkeushyppy paikalla on patja, jonka päälle tehty vesivanerista kotelo, eli pehmeä ja suojaisa paikka. Eka kerta molemmille. Vieläkin muistan mansikan makuisen namnam kortsun. Terveiset Terhille btw.
Ku olin 13 vee nii piti alkaa hommiin mutta ei seissyt tarpeeks kunnolla joten päädyin nuolemaan piirasta ja se oli eka kertani mutta joo juuri sillo ku tuttöystäväni tuli nii pikkuveli tuli huoneeseeni ja sanoi miksi minun pikkarit eivät ole jalassa
Ei likaista eikä noloa. Vain salaista. Oon kiltti naimisissa oleva perheenäiti. Hoidan kodin ja lapset. Kokkaan joka päivä käyn töissä. Kukaan ei uskoisi mutta oon viimeiset pari vuotta ollut koukussa seksiin vieraiden miesten kanssa. Välillä on pitkä tauko tosin. On ollut 19 ja melki 50v miehiä ja siltä väliltä. Haluaisin lopettaa ja tunnen syyllisyyttä tästä ja välillä oonki pitkään ilman. Oikeasti haluaisin yhden hyvän säännöllisen panon keltä saisi hyvää seksiä. Mutta sitä ei oo löytynyt. Kaikki miehet on nopeita ja ei osaa ottaa kunnolla. Sitä odotellessa että löytyy sopiva ja keskityn siihen vai jätän mieheni ja muutan pois.
N35
Likaisimmat ja toistaiseksi viimeiseksi jääneet seksikokemukset olivat reilu parikymppisenä pari vuotta nuoremman naishenkilön, jota hänen isänsä oli hänen lapsuudessa ja nuoruudessa seksuaalisesti hyväksikäyttänyt, kanssa. Ajatusmaailmaa, jota siitä jälkikäteen seurasi, ei ehkä kannata avata..
Suomi24 palstalta eksyin tapaamiseen naisen kanssa ja sit pe iltana kuohari suklaa kukkapuska kondomi setti Lyylin asunnolle ja saunaa päälle ja likkaa lauteille. Mutta suihinotto oli avonaisessa suussa munan heilutusta vaikka yli40v.en pannut sitäkuin senvklp tosi noloa
Saattaa kuulostaa keksitylle, mutta joskus huimana parikymppisenä keksin ottaa moottoritiellä poikaystävältä suihin, kun hän ajoi autoa. Olin nostamassa jo päätä, kun mies painoi pään takaisin alas. Sivusilmällä näin, kun bussi ohitti meidät moottoritiellä. Nolotti silloin. Nyt yli 20 vuotta myöhemmin naurattaa.
Vierailija wrote:
Laitoin vaimon dildon peppuun kun runkkasin. Ei tuntunut yhtään hyvältä. Desifioin ja pesin kolmeen kertaan dildon sen jälkeen.
No et varmaan laittanut, jos olisit niin tietäisit että se tuntuu hyvältä
Annoin serkkuni iskeä minut ja harrastin seksiä hänen kanssaan. Kaikki sujui mukavan luontevasti ja tajusin samalla että kiihotun myös siitä miten "väärin" se on ja millaisen skandaalin aiheuttaisin asialla jos perheeni saisi tietää. Jos tilanne olisi ollut mahdollista toistaa, olisin tehnyt sen erittäin mielelläni.
Isken pikkuhiprakassa baareista panoseuraa. Muutun parin viinilasin jälkeen totaalisen estottomaksi. Minä joka olen naimisissa ja kolmen pienen lapsen äiti. Muutama viikko sitten lähdin erään komean suunnilleen ikäiseni miehen matkaan päätyen hänen kotiinsa irstailemaan Aina menkkojen jälkeen on pakko saada anaaliin, niin tälläkin kertaa. Eihän se baari-illan jälkeen ihan ilman sotkua sujunut. Hänen lauettua syvälle suoleeni ja vetäytyessään ulos paine purkautui äänekkäästi ja sotkuisasti hänen lakanoilleen. Hipsin posket hehkuen suihkuun hänen keräillessä lakanoita pesukoneeseen. Otin häneltä vielä lähtiessä suihin. Yllätys tuli seuraavana torstaina eskarin vanhempainillassa jossa oli mukana myös esikoiseni tuleva opettaja joka olikin tuttu viimeviikonlopulta. Helotin punaisena kuin keitetty rapu. Sain pari aika merkitsevää katsetta.
N36
Päädyin tanssikaverin kanssa pusikkoon pikapanolle ja mukava miekkonen laukesi sisään. Posket punaisena oli tuhma olo ajaa sen jälkeen kotiin oman miehen luo :3
Työpaikalla tutustuin mieheen, joka sai pikkuhousuihin jännää sykettä. Olin kertonut mm. sen, että en ole koskaan saanut orgasmia muuten kuin omin sormin ja leluilla. Jälkeenpäin hävetti hirveästi, kun sain hänen kanssaan ensimmäisen jo suuseksin aikana. Eikä se tosiaankaan jäänyt ainoaksi. Erityisesti nolotti se, että mies tiesi mun seurustelevan ikäiseni miehen kanssa. N23
Olen vuosia sitten ottanut glory holessa mieheltä kullia suuhuni.. Olo oli silloin tosi kiihottunut vielä viikkoja
sen jälkeenkin. Silloin olin nuori aviomies ja vielä nytkin seniori ukm tuo tulee mieleeni elävästi kuin juuri
koettuna. Nyt alkanut haaveileen siitä et löytäisin nuoren isomunaisen ukkomiehen joka haluaisi purkaa
paineitaan satunnaisesti suutani naimalla. Asun nykyisin Tampereella ukmakaa60 @ gmail com
Asuin aikoinaan Itä-Euroopassa. Kotiani kohti kävellessä kuulin läheisen kerrostalon pihasta outoa naisten mekastusta ja menin uteliaana katsomaan. Siellä pari paikallista romaninaista keskusteli värikkääseen tyyliin. Naiset jostain syystä kiinnostuivat minusta. En puhunut samaa kieltä, mutta yhtäkkiä toinen naisista (hyvin pienikokoinen) otti minua kädestä kiinni ja vei sisään jonkinlaiseen asuntolaan. Meidän piti jotenkin salaa mennä sinne, sillä ilmeisesti sinne ei vieraita olisi saanut viedä. Nimet ja iät osasimme toisillemme kertoa (nainen näytti henkkarit). Muuten homma eteni oikeastaan suoraan seksiin. Naisen pieni poika nukkui samassa huoneessa sikeästi. Nainen riisui nopeasti itsensä alasti ja tuli syliini. Kiihotus oli aivan mieletön. Nainen oli erittäin pienikokoinen, pituutta ehkä 140 cm, aivan pikimustat suhteellisen lyhyet hiukset, iho hivenen tummempi. Käyttäytyi todella erikoisesti ja jotenkin alkukantaisesti vaistojen varassa. Nainen ei olisi halunnut käyttää kondomia, mutta minä en paljaalla uskaltanut. Kun sain kumin päälle, niin hän istuin syliini ja laukesin todella nopeasti. Oli niin outo ja kiihottava tilanne. Laukeamisen jälkeen iski jonkinlainen paniikki ja halusin vaan äkkiä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Annoin serkkuni iskeä minut ja harrastin seksiä hänen kanssaan. Kaikki sujui mukavan luontevasti ja tajusin samalla että kiihotun myös siitä miten "väärin" se on ja millaisen skandaalin aiheuttaisin asialla jos perheeni saisi tietää. Jos tilanne olisi ollut mahdollista toistaa, olisin tehnyt sen erittäin mielelläni.
Kyllä Suomessa saa nussia serkun kanssa niin paljon kuin värkit kestävät.
Ajauduin seksisuhteeseen itseäni 25v nuoremman kaverin tytön kanssa. Tuli tutkittua jokainen reikä mikä sillä naisella oli useaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajauduin seksisuhteeseen itseäni 25v nuoremman kaverin tytön kanssa. Tuli tutkittua jokainen reikä mikä sillä naisella oli useaan kertaan.
Oliko tyttö alaikäinen tai sukulainen? Muuten tuossa kuvauksessa ei ole mielestäni mitään noloa tai likaista.
Ilmoitin facebookissa etsiväni lisäansioita kaikki onnistuu. Sieltä sitten tuli keikkaa vanhemmalle naiselle +65v. Muutaman kerran ja lukuisten kahvittelujen jälkeen tämä mummo ehdotti et haluaisi vielä nähdä seisovan elimen, et kohta tulee noutaja. Voin vaikka maksaa siitä. Persaukisena oli pakko ottaa tarjous vastaan.
Eikun housut pois ja mummeli halusi kosketella sitä ja yrittää saada sen ylös. Nousihan se.
Puolisen vuotta kävin duunailemassa kaikkea pikkuhommaa siel ja sain aina onnellisen lopun ja vähän extra rahaa. Hänelle ei tarvinnut koskaan tehdä mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tyttö alaikäinen tai sukulainen? Muuten tuossa kuvauksessa ei ole mielestäni mitään noloa tai likaista.
No ollut viettämässä tytön varpajaisia. Hoitanut häntä pienenä. Kaveri tappaisi jos tietäisi.
En tiedä kuuluuko mihinkään kategoriaan, mutta kyllä on kiva kuunnella naapurin yh-rouvan petipuuhia aina välillä seinän takaa. Näyttäisi siltä, että tänä iltana(kin) tapahtuu..