Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?

Vierailija
06.01.2009 |

nyt salaisuudet julki!

Kommentit (245)

Vierailija
141/245 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisin oli lyhyt seksisuhde yli puolet vanhemman miehen kanssa. Kiinnosti kokeilla parin omanikäisen jälkeen, että millaista se on kokeneen kumppanin kanssa. Mitään likaista tai noloa seksiin ei liittynyt ja mies oli kiva ja kiihottava eikä tehty mitään sellaista, mitä en olisi halunnut. En silti ole kertonut miehestä kavereillekaan. Jollain tavalla asia kiihottaa ja hävettää samaan aikaan. N21

Vierailija
142/245 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nolotti: oltiin suht tuoreen poikkiksen kanssa maalla vanhempiensa luona. Tavoitteena oli legendaarinen heinäöladossa paneminen. Helppoa se oli kun sellanen lato siellä oli. Nolon tilanteen sain aikaan itte kun siellä riisuessa tajusi että mulla on hirvee kusihätä. Eikä siellä mitään vessaa tietenkään ollu. Mua jo nuoltiin kun ilmoitin että nyt on pakko käydä ulkona. Menin ovelle ja ulkona oli ihmisiä liian lähellä. Otin ihan itte luvan kusta ladon nurkkaan. Poikkin ootteli kaikessa rauhassa muna pystyssä kun meikälikka kusi hänen vanhempiensa ladon lattialle varmaan minuutin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/245 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukkasen samansuuntainen mulla! Mutta oltiin soutelemassa. En halunnut pissata veteen  niin lorottelin veneen pohjalle. Mies siinä pienessä veneessä ihan lähellä vastapäätä. Huomasin että sillä kulli alkoi seisomaan. Soudeltiin rantaan ja mies käänsi veneen heti nurin. Protestoin että nyt meni pissat järveen. Ei kuulemma häntä haittaa. Sitten ei kummempaa kuin molemmilta shortsit pois ja bylsittiin siinä ruohikolla. Mies tunnusti että häntä kiihotti ihan simona se kun sai katsoa mun pissaamista.

Vierailija
144/245 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin seurusteluaikaan nykyisen vaimoni kanssa maalaisella kotipaikkakunnallani kesäisen, helteisen päivän illassa kävelyllä. Vaimolla oli lyhyt kevyen kevyt mekko, ja kun tulimme hiljaiselle tienpätkälle, yllytin vaimon ottamaan pikkuhousut pois, minkä vaimo ilmeisen mieluusti tekikin. Kun käveltiin eteenpäin, tuli vastaan perhetuttu, isäni miespuolinen työkaveri, suuren susikoiransa kanssa. Ennen kuin he oikein ehtivät pysähtyäkään juttelemaan, koira työnsi kuononsa muitta mutkitta vaimon hameen helman alle. Naurattihan se meitä kaikkia, tosin vaimoani hieman hämmentyneemmin. Tuli varmaan kaikille selväksi, että koira haistoi nuuoren tytön märän paljaan pillun.

Vierailija
145/245 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä oltiin kesällä bilettämässä joskus 70-luvulla. Ei ollut yöllä rahaa taksiin ja illalla/yöllä busat liikkuivat harvoin. Ajattelin että kävelen aina busapysäkki kerrallaan kotiinpäin, samalla selviän vähän ja loppumatkasta otan kohdalle tulevan busan. No niin kävi että väsähdin kävelemisestä (tai sammahdin) erääseen katokseen. Havahduin mielihyvän tunteeseen ja herättyäni säikähdin kun huomasin että joku pultsari oli riisunut hameeni slta pikkarit ja alkanut nuolemaan minua pimsastani. Olin juuri saamassa kun havahduin huomaamaan millainen likainen ukko sitä teki. Jälkikäteen joskus mietin että olidimpa edes ehtinyt saamaan orkut ennenkuin avasin silmäni mutta nyt se jäi saamatta ja tilalle tuli pitkäksi aikaa aika puistattava tunne ja kieltäytyminen viinaksista.

Anita 67

Vierailija
146/245 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tyttönä oltiin kesällä bilettämässä joskus 70-luvulla. Ei ollut yöllä rahaa taksiin ja illalla/yöllä busat liikkuivat harvoin. Ajattelin että kävelen aina busapysäkki kerrallaan kotiinpäin, samalla selviän vähän ja loppumatkasta otan kohdalle tulevan busan. No niin kävi että väsähdin kävelemisestä (tai sammahdin) erääseen katokseen. Havahduin mielihyvän tunteeseen ja herättyäni säikähdin kun huomasin että joku pultsari oli riisunut hameeni slta pikkarit ja alkanut nuolemaan minua pimsastani. Olin juuri saamassa kun havahduin huomaamaan millainen likainen ukko sitä teki. Jälkikäteen joskus mietin että olidimpa edes ehtinyt saamaan orkut ennenkuin avasin silmäni mutta nyt se jäi saamatta ja tilalle tuli pitkäksi aikaa aika puistattava tunne ja kieltäytyminen viinaksista.

Anita 67

Laitapuolen kulkijalla oli vain jano lähteesi mettä

Vierailija
147/245 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisin juttu on se, että mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja yleensä tapaamme hänen luonaan. Eipä tiedä miehen avovaimo sitä, että ollaan monta kertaa pantu heidän ruokapöydällään. Sohvallakin pari kertaa. Mies on ollut mun luona kylässä pari kertaa ja panemisen lisäksi ollaan saunottu ja juteltu. Miehen avovaimo viikot poissa koska on töissä toisella paikkakunnalla. Mitähän lie mies ajatellut kun torstaina pantiin taas heidän pöydällään ja jouluna ovat sitten porukalla syöneet sen pöydän ääressä. :D 

Vierailija
148/245 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaisin juttu on se, että mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja yleensä tapaamme hänen luonaan. Eipä tiedä miehen avovaimo sitä, että ollaan monta kertaa pantu heidän ruokapöydällään. Sohvallakin pari kertaa. Mies on ollut mun luona kylässä pari kertaa ja panemisen lisäksi ollaan saunottu ja juteltu. Miehen avovaimo viikot poissa koska on töissä toisella paikkakunnalla. Mitähän lie mies ajatellut kun torstaina pantiin taas heidän pöydällään ja jouluna ovat sitten porukalla syöneet sen pöydän ääressä. :D 

Torstaina kinkkua pantiin pöydällä ja jouluna kinkkua leikattiin pöydällä

Vierailija
149/245 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torstaina kinkkua pantiin pöydällä ja jouluna kinkkua leikattiin pöydällä

No näinhän se on 😄 Hyvää teki ja mies on taitava kielensä ja kullinsa kanssa. Otettiin uusinta tiistaina, mutta tällä kertaa sohvalla.

Vierailija
150/245 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä oli noloin kun otin mieheltä suihin vessassa

ja olin kiihottunut kun sai ottaa sioa kalua suuhun

se rupes pissaamaan suuhuni ja piti korvista kiinni että pissa lensi mun suuhun ja huulilta valu paidan päälle

mmm mitähän huoltoaseman asiakkaat tuumas kun paita märkänä tulin vessasta ja suunnistin autolle

Silti vaikka oli aika irstas teko niin muistelen sitä vielä 7v jälkeenkin

N55v

Vierailija
151/245 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säänölisesti nussimassa avioparin naista, kuin omaani. Mies runkailee ja katselee. Haluaa rouvan istuvan spermaisella pillulla naamalle. Mies nauttii myös kullinin imemisestä ja haluisi, että panisin pyllyyn häntä, en ole vielä innostunut.

Olen ukkomies itse, se tekee tästä salaista ja likaista, mutta turvallista tuolle parille.

Vierailija
152/245 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaisin seksikokemus ja salaiseksi tulee jäämään sillä hulluna pidettäisiin jos tämän kertoisin, lisäksi olen naimisissa joten siksikään ei kauhean sopivaa... (tämä on oikeasti totta, en koe olevani hullu)

Olen rakastunut mieheen joka on kuollut. Hän on seikkaillut unissani ja käynyt luonani "aaveena", henkenä siis. Muutaman kerran olen unessa rakastellut hänen kanssaan, joten tiedän miltä hän tuntuu sisälläni...viime kesänä heräsin siihen kun hän kosketti kasvojani (kyllä, henkiolento pystyy joskus koskemaan hetken niin että sen tuntee fyysisesti) seuraavaksi tunsin hänet sisälläni, se tuntui täysin samalta kuin siinä olisi ollut elävä mies. Ihaninta ja samalla hämmentävintä mitä on koskaan tapahtunut. Itseasiassa säikähdin ja hämmennyin ensin mikä harmittaa. Jälkeenpäin olen hyvin vaihtoehtoisista julkaisuista lukenut samankaltaisista tapahtumista...Huh ja vau. Hän on rakkaani, kaikkeni. 

Unet voivat tuntua joskus hyvinkin todellisilta. Oletko kysynyt mieheltäsi tekikö hän jotain yöllä ?

Vierailija
153/245 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosia sitten ottanut glory holessa mieheltä kullia suuhuni..  Olo oli silloin tosi kiihottunut  vielä viikkoja 

sen jälkeenkin. Silloin olin nuori aviomies ja vielä nytkin seniori ukm tuo tulee mieleeni elävästi kuin juuri

koettuna.  Nyt alkanut haaveileen siitä et löytäisin nuoren isomunaisen ukkomiehen joka haluaisi purkaa

paineitaan satunnaisesti suutani naimalla.  Asun nykyisin Tampereella  ukmakaa60 @ gmail com

Haaveilen juuri tällaisesta mutta tuntuu etten ihan uskalla vielä. Haluisin viettää pitkän illan tai yön gloryholessa.

Vierailija
154/245 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anita 67

Sammuneen henkilön raiskaus kieltämättä on likaista. 

Vierailija
155/245 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anita 67

Sammuneen henkilön raiskaus kieltämättä on likaista. 

Oliko raiskaus -70 luvulla, tuskin, nyky aikana olisi....

Vierailija
156/245 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen on ihan liian yliarvostettua tervekätiselle miehelle / naiselle.

Kaikenlaisia panojuttuja elämän varrella koettu, m56v.

Vierailija
157/245 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaimellisesti likaisin oli ensimmäinen anaaliseksikokemus 17 -vuotiaana. Mies vonkasi peppua enkä ollut valmistautunut siihen mitenkään. En nauttinut ihan liian isosta miehestä, joka uusintakierroksellaan vielä nai pitkään.  Miehenkin nautinto katosi hänen vetäydyttyään lopulta kokonaan ulos ja nähdessään aiheuttamansa sotkun. N35 

Vierailija
158/245 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi ilmi, että eräs yhden yön pysäkki n. 5 vuoden takaa oli töissä työkkärissä ja käsitteli asiaani. Siinä sitten istuttiin tiskin toisin puolin ja puhuttiin. Itse mies ja hän nainen. Ihan kuin kumpikaan ei olisi tunnistanut toistaan vaikka ihan 100% varmasti tunnisti. Itse seksikokemus ei ollut mitenkään nolo, mutta ei nyt mitenkään erityinenkään. Olimme molemmat humalassa. Sain naisen puhelinnumeron, mutta hän ei koskaan vastannut viesteihini. 

Vierailija
159/245 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaisin seksikokemus ja salaiseksi tulee jäämään sillä hulluna pidettäisiin jos tämän kertoisin, lisäksi olen naimisissa joten siksikään ei kauhean sopivaa... (tämä on oikeasti totta, en koe olevani hullu)

Olen rakastunut mieheen joka on kuollut. Hän on seikkaillut unissani ja käynyt luonani "aaveena", henkenä siis. Muutaman kerran olen unessa rakastellut hänen kanssaan, joten tiedän miltä hän tuntuu sisälläni...viime kesänä heräsin siihen kun hän kosketti kasvojani (kyllä, henkiolento pystyy joskus koskemaan hetken niin että sen tuntee fyysisesti) seuraavaksi tunsin hänet sisälläni, se tuntui täysin samalta kuin siinä olisi ollut elävä mies. Ihaninta ja samalla hämmentävintä mitä on koskaan tapahtunut. Itseasiassa säikähdin ja hämmennyin ensin mikä harmittaa. Jälkeenpäin olen hyvin vaihtoehtoisista julkaisuista lukenut samankaltaisista tapahtumista...Huh ja vau. Hän on rakka

Unet voivat tuntua joskus hyvinkin todellisilta. Oletko kysynyt mieheltäsi tekikö hän jotain yöllä ?

Tämä tapahtui aamulla, mies oli jo herännyt ja noussut sängystä. On myös sovittu miehen kanssa, että jos harrastetaan seksiä yöllä tai aamulla niin tahdon että hän herättää ensin ja näin on tehnyt. Joskushan sitä voi luulla heränneensä vaikka nukkuu vielä, nähdä esim.  unta että syö aamupalan ym. mutta sitten herää, mutta sinä aamuna en "herännyt toistamiseen" vaan olin hereillä. On kai mahdollisuuksien rajoissa, että olin vain puolihereillä? Näin jonkinlaista "valveunta". Tai sitten hän oli kanssani...Ei ole tapahtunut uudestaan.

Vierailija
160/245 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on samalla kertaa itselle se noloin, likaisin ja salaisin samalla kertaa. 

Nuorena poikamiehenä oli seksiä saatava jostain keinolla millä hyvänsä, joten suunnistin pikkukaupungin anniskeluravintolaan arki-iltana. Kuten arvata saattoi, ei siellä arkena kovin kattavaa tarjontaa ollut joten melkein lähdin ensimmäisen oluen jälkeen kotiin. Jostain syystä kuitenkin löysin itseni juttelemasta varmaan 10-15 vuotta vanhemman rouvashenkilön kanssa. Hyvän näköinen, mutta tyhmä kuin saapas. No, lyhyehkön juttelun jälkeen sanoin lähteväni kotiin, niin tämä rouva ilmoitti lähtevänsä mukaan. No, alkuperäinen tavoite nosti päätänsä ja rouva matkaan, seksiähän siltä kuitenkin saisi kun itse haluaa matkaan. Kämpille siis ja lähes samantien lensi vaatteet mäkeen. Rouvassa oli vauhtia ja himoa kuin nuoressa nunnassa ja pari kierrosta meni hetkessä. Kun hommat oli ohi, niin rouva ilmoitti niin kuin tyhjää vaan miehensä nimen, ja samalla sekunnilla päätin, että tästä pitää päästä välittömästi eroon pimeän aikaan ettei kukaan näe, ja ettei hän itsekään löytäisi takaisin ikinä! Kyseessä oli paikallisen, jo edesmenneen, kaikkien normaalien ihmisten pelkäämän huumekauppiaan vaimo, jonka mies oli juuri lähtenyt istumaan pahoinpitelytuomiotaan.

Itse olen tavan kansalainen, jolla ei ole ylinopeussakkoa kummempaa rekisterimerkintää eikä mitään kokemusta huumeista. Nolotti, hävetti ja pelotti jonkin aikaa tuon jälkeen enkä käynyt moneen kuukauteen yhdessäkään baarissa. Nyt 20 vuotta myöhemmin tuokin naurattaa, mutta siltikään en ole kertonut tarinaa kenellekään aiemmin.