likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?
Kommentit (245)
Kun työnsin kyrpäni glory holeen. Toinen mies otti suihin. Elämäni ihanin suihinotto. Kun olin laskenut spermani hänen suuhunsa, hän vielä näytti reiän kautta lastin suussaan ja kielensä päällä, sitten nielaisi sen kaiken. Vieläkin kiihottaa ajatus, että toinen mies alistuu minulle, lasken hänen suuhunsa ja nielee kaiken. :)
Panin pariskunnan läskiä naista kun olin pitänyt itseäni puutteessa viikon. Pari oli lähettänyt naisesta vanhan kuvan, jonka jälkeen painoa oli kertynyt kilokaupalla. Nalli ei palanut millään. Nainen luuli, että tykkäsin kun pano kesti ja kesti. Nynny mies kuikuili ovelta ja käsi kävi koko ajan. Lopulta runkkasin mällit tankin rinnoille. Jumppatuokiossa tuli hiki ja oli mentävä suihkuun ja suihkuun tunkeutui nainenkin. Pienessä kopissa oli ahdasta ja nainen halusi selvästi lisää. Jätin uusinnan väliin. Kotimatkalla oksensin inhosta. Sen jälkeen en ole pannut ketään tapaamatta etukäteen.
Liittyy myös nuoruuteen. Tultiin baarista kaverin kanssa ja oltiin jo koteihimme lähdössä. Olin ehkä 20 tai 21. Kun siinä baarin pihassa selvästi vanhempi nainen tuli heittään herjaa. Kertoi että mies on työmatkalla, että voitais mennä heille yhdelle konjakkisiivulle.
No, tietysti lähdettiin.
Eikä mennyt kuin hetki kun tää nainen, ei edes ehdottanut, vaan heitti ihan suoraan että nyt tarvisi seksiä, meiltä molemmilta. Ja niin siinä sitten siirryttiin makuuhuoneeseen, ensin mun kaveri ja sitten minä perään.
Oli kyllä Niin erikoinen tilanne, osaltaan myös oma kokemattomuus paistoi ja se että tämä daami tiesi tarkkaan mitä halusi. Ja kortsuja ei tietysti käytetty. Ja todella tunsin olevani kaverin liukkailla, joka aluksi hämmensi, mutta kyllä se sitten unohtui
Nuolin silloisen tyttöystävän anusta saunan jälkeen, hän oli siis pesuhuoneen pöydällä polvillaan perse pystyssä, kun hänen isoäiti paksahti paikalle tuomaan jotain pyyhettä tai jotain. Ja todella ei jäänyt hänelle epäselväksi mitä siinä tehtiin. Minua hävetti ehkä enemmän kuin tyttöystävää. Hän oli sitämieltä että mummo oli varmaan nähnyt erektion ennenkin ja varmaan saanut itsekkin suuseksiä.
Tämä siis tapahtui joskus ysikytluvun lopussa
ei nolo mutta nainen otti suihin samalla kun olin tupakalla parvekkeella. sen jälkeen katsoimme maisemia kulli hänen perseessään, johon kusin. irstasta, mutta molemmista hienoa.
Vierailija kirjoitti:
ei nolo mutta nainen otti suihin samalla kun olin tupakalla parvekkeella. sen jälkeen katsoimme maisemia kulli hänen perseessään, johon kusin. irstasta, mutta molemmista hienoa.
Vau jos on totta!
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau jos on totta!
on totta. seksiä voi harrastaa monin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Liittyy myös nuoruuteen. Tultiin baarista kaverin kanssa ja oltiin jo koteihimme lähdössä. Olin ehkä 20 tai 21. Kun siinä baarin pihassa selvästi vanhempi nainen tuli heittään herjaa. Kertoi että mies on työmatkalla, että voitais mennä heille yhdelle konjakkisiivulle.
No, tietysti lähdettiin.
Eikä mennyt kuin hetki kun tää nainen, ei edes ehdottanut, vaan heitti ihan suoraan että nyt tarvisi seksiä, meiltä molemmilta. Ja niin siinä sitten siirryttiin makuuhuoneeseen, ensin mun kaveri ja sitten minä perään.
Oli kyllä Niin erikoinen tilanne, osaltaan myös oma kokemattomuus paistoi ja se että tämä daami tiesi tarkkaan mitä halusi. Ja kortsuja ei tietysti käytetty. Ja todella tunsin olevani kaverin liukkailla, joka aluksi hämmensi, mutta kyllä se sitten unohtui
Mikä sen kiihottavampaa kuin nähdä spermaa valuva pillu johon pääsee työntymään kunnon voiteluun :)). Laukesko kaverisi nopeaa???
Vierailija kirjoitti:
Juttelin suomi24:ssa itesäni paljon vanhemman rekkakuskin kanssa, kun tapasimme lähdimme ajelulle. Rekkakuski oli perinteinen isomahainen mies jolla oli puukengät jalassa koko ajan.
Ajelu päättyi metsäiselle hiekkakuopalle jossa rekkakuski nai mua auton konepellillä edestä ja takaa.
Vieläkin tunnen sen ison mahan mun pakaroiden päällä.
Ei seksi huonoa ollut, mutta seksikumppani oli kyllä sieltä perversseimmästä seksifantasia -päästä.
On sulla erikoinen rekka ainakin ollut jos pystysuoralla konepellillä pystyy naimaan :D....
Menin nettitreffistä löytyneen, ehkä nelikymppisen, aika "ison" sinkkunaisen luokse. Homman nimi oli alusta asti kiihkeiden juttujen jälkeen täysin selvä eli seksiä haluttiin kumpikin heti. Kun päästiin esivalmisteluun, suuteluun ym hän kiihottui äkkiä ja sitten heti suihkuun ja sänkyyn. Silloin minulle kyllä tuli ylläri.Kun hän tuli pesulta ja pudotti edestä pyyhkeensä oli edessäni suurin koskaan näkemäni tumma ja tuuhea karvakolmio joka ulottui koko pyöreän alavatsan yli lähes napaan asti. Hän halusi minulta heti kielihoitoa ja olihan sieltä viidakon ja erittäin turpean vulvan keskeltä haastavaa löytää klitoris hellittäväksi. No löytyihän se ja äänekkäitä orkkuja tuli heti aika monta puutteessa olleeelle naiselle. Kun pyydettiin sitten lähärissä sisään, oli sekin aika kokemus, mutta onneksi minulla on kohtalaisen kokoinen kalu ja kumpikin sai mitä kaipasi . Se tapaaminen jäi sitten yhteen kertaan.......
Vierailija kirjoitti:
Menin nettitreffistä löytyneen, ehkä nelikymppisen, aika "ison" sinkkunaisen luokse. Homman nimi oli alusta asti kiihkeiden juttujen jälkeen täysin selvä eli seksiä haluttiin kumpikin heti. Kun päästiin esivalmisteluun, suuteluun ym hän kiihottui äkkiä ja sitten heti suihkuun ja sänkyyn. Silloin minulle kyllä tuli ylläri.Kun hän tuli pesulta ja pudotti edestä pyyhkeensä oli edessäni suurin koskaan näkemäni tumma ja tuuhea karvakolmio joka ulottui koko pyöreän alavatsan yli lähes napaan asti. Hän halusi minulta heti kielihoitoa ja olihan sieltä viidakon ja erittäin turpean vulvan keskeltä haastavaa löytää klitoris hellittäväksi. No löytyihän se ja äänekkäitä orkkuja tuli heti aika monta puutteessa olleeelle naiselle. Kun pyydettiin sitten lähärissä sisään, oli sekin aika kokemus, mutta onneksi minulla on kohtalaisen kokoinen kalu ja kumpikin sai mitä kaipasi . Se tapaaminen jäi sitten yhteen kertaan.......
hieman samankaltainen kokemus meikäläisellä. Firma pikkujouluista hyppäsin jatkoille yhden daamin kanssa. Molemmilla oli aikas selvä ajatus siitä että seksihommiksi menee. No, hän halusi myös suuseksiä, ja se karvoituksen määrä, Kyllä se ihan kolmio oli, mutta todella tuuhea ja runsas karvoitus. Ja tähän tapaukseen liittyi vielä erikoisuus että kaikki kuviot meni tämän daamin pillin mukaan. Oli varmaan ajellut ennakkon. Ensin mun piti nuolla orgasmi, sen jälkeen takaa, joka oli kyllä todella herkullista, ei siinä. Kun daami huolehti samalla käsipelin klittastimulaatiosta. Siinä hänelle toinen orkku. ja pienen huilimisen jälkeen piti nuolla uudelleen. Kertoi sitten että hänen siippa ei pillua nuole. Silloin ajattelin että onkohan siihen syynä tämä todella runsas karvoitus
Joku karvafriikki kirjoittaa täällä taas satuja.
En tiedä oliko tämä noloa vai hauskaa vai mitä...Vaimon kanssa joskus vuosia sitten tultiin eräästä iltatilaisuudesta kahdestaan syyspimeässä autolla. Kotona oli silloin murkkuikäisiä lapsia eikä rauhaa seksiin saatu helpolla. Alkoi tehdä seksiä mieli kummallakin kun hyväilin hameen alle vaimon reittä ja ajateltiin että tehdäänpä se autossa kerrankin. Löytyi asumattomaksi luulemamme metsäautotie jonne ajoin muutaman sata metriä ja ajattelimme, että tässäpä on varmaan nyt rauhaa pikaseksiin. Farmarin takapenkit alas ja sinne vaakaan huovan päälle touhuamaan. Olimme alapäät paljaina lähärissä jo hyvässä kiihkossa kumpikin vaimon jalat minun ympärillä kun tietenkin tuli auto sitä tietä ja siellä porukkaa. He totta kai näkivät mitä on tekeillä ja katselivat varmaan uteliaina kun tosi hiljaa ajoivat ohi. Peitimme kasvot ja naurattikin kyllä hurjasti mutta oltiin siinä päällekkäin vaan ja kun menivät pois jatkettiin loppuun asti. On sitä naurettu jälkeen päin monet kerrat.
Noloin juttu sattui aikoinaan, kun tyttöystävä asui vielä kotona. Naitiin viikonloppuisin hänen luonaan kuin kanit. Kun en keksinyt kumeille mitää järkevää paikkaa mihin heittää, niin ymmärtämättömänä tein kumiin solmun ja vedin vessasta alas. Muuten hyvä, muttei ne menneet mihinkään kunnalliseen viemäriverkostoon vaan pihalla olleeseen likakaivoon. Puolen vuoden päästä oli tyhjennysaika ja likakaivossa kymmeniä hattivatteja kellumassa. Onneksi appiukko taisi olla pelimiehiä, kun ei todennut mitään. ;))))
Vierailija kirjoitti:
Panin pariskunnan läskiä naista kun olin pitänyt itseäni puutteessa viikon. Pari oli lähettänyt naisesta vanhan kuvan, jonka jälkeen painoa oli kertynyt kilokaupalla. Nalli ei palanut millään. Nainen luuli, että tykkäsin kun pano kesti ja kesti. Nynny mies kuikuili ovelta ja käsi kävi koko ajan. Lopulta runkkasin mällit tankin rinnoille. Jumppatuokiossa tuli hiki ja oli mentävä suihkuun ja suihkuun tunkeutui nainenkin. Pienessä kopissa oli ahdasta ja nainen halusi selvästi lisää. Jätin uusinnan väliin. Kotimatkalla oksensin inhosta. Sen jälkeen en ole pannut ketään tapaamatta etukäteen.
Nykyään sanotaan kehopositiivinen, ei läski. Muokattujen tai vanhojen kuvien kuvien lähettely on kyllä aika säälittävää. Valheesta jää kuitenkin kiinni ja moni ei sen jälkeen panisi.
Puolinoloa mutta silti kiihottaa. ex työkaverini harrastettiin "puutteenpoistoseksiä" pitemmällä työreissulla ulkomailla. Viikko oli vierähtänyt ja vähän kosteamman illallisen jälkeen avauduimme toisillemme, hän kertoili miten vähissä kotiseksi on ollut monestakin syystä ja minä kuuntelin ja ymmärsin. Itse kerroin jotain omia juttuja ja ilta päättyi yömyssyille huoneeseeni. Huppelipäissämme esitin kirkkain silmin, että voin auttaa häntä purkamaan paineensa, kun "muka ymmärrän miesten tarpeita" ja tämä jää sitten tähän kertaan. Lopputloksena naitiin koko yö ja aamulla vielä kertaalleen, uusinta meni rakastelun puolelle ja kiehnättiin toistemme kainaloissa. Jälkikäteen hävetti tai nolotti koko homma, kun olimme puolisoittemme kanssa jollain firman illallisella kaikki samassa pöydässä.
Anopin naiminen oli kyllä noloo...
Vierailija kirjoitti:
Anopin naiminen oli kyllä noloo...
Totta. Varsinkin kun tulit käsilleni ennen aikojaan
Vierailija kirjoitti:
Puolinoloa mutta silti kiihottaa. ex työkaverini harrastettiin "puutteenpoistoseksiä" pitemmällä työreissulla ulkomailla. Viikko oli vierähtänyt ja vähän kosteamman illallisen jälkeen avauduimme toisillemme, hän kertoili miten vähissä kotiseksi on ollut monestakin syystä ja minä kuuntelin ja ymmärsin. Itse kerroin jotain omia juttuja ja ilta päättyi yömyssyille huoneeseeni. Huppelipäissämme esitin kirkkain silmin, että voin auttaa häntä purkamaan paineensa, kun "muka ymmärrän miesten tarpeita" ja tämä jää sitten tähän kertaan. Lopputloksena naitiin koko yö ja aamulla vielä kertaalleen, uusinta meni rakastelun puolelle ja kiehnättiin toistemme kainaloissa. Jälkikäteen hävetti tai nolotti koko homma, kun olimme puolisoittemme kanssa jollain firman illallisella kaikki samassa pöydässä.
Hyi hel..vetti, mitä huo.. ria🤮
20v;nä tapasin yhen viehättävän tytön ja pätettiin sitte mennä vessaan seksiä. Kokemus oli ikimuistoinen, taihtois uudestaan :D
P.s se tyttö oli 30 ja minä 20 xd