likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?
Kommentit (245)
Kyllä se on se kolmen sekunnin pieru minkä päästin kun random-pano käänteli mua pannakseen takaapåin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajauduin seksisuhteeseen itseäni 25v nuoremman kaverin tytön kanssa. Tuli tutkittua jokainen reikä mikä sillä naisella oli useaan kertaan.
Oliko tyttö alaikäinen tai sukulainen? Muuten tuossa kuvauksessa ei ole mielestäni mitään noloa tai likaista.
Vastasinkin jo tähän mutta kerrotaan lisää.
Olin tosiaan tytön varpajaisissa. Olen nähnyt hänen koko elämänsä. Oikein kiva tyttö.
Sit siitä kasvoi nainen.
Tää nainen tykkäsi todella kovasta seksistä, tyyliin revi vaatteet päältä, kurista, survo dildoa hirveällä raivolla pimppaan, laukea naamalle, 2 on 1. Köytä mut kiinni ja tee mitä vaan. Kuse mun naamalle. Kerran sekstaillessa häneltä lähti vähän taju kun kuristin liikaa. Ymym.
No meidän seksi suhde kesti muutaman kk. Ennen sitä ja sen jälkeen meillä on ollut tapana hengailla perheiden kesken. On aina aika jännä fiilis kun istuu samassa pöydässä heidän kanssaan, tietäen että henki lähtisi jos isä tietäisi edes murto osan
Työpaikalta alkanut seksisuhde varatun miehen kanssa samaan aikaan, kun seurustelin ja vielä kihlausaikanakin. Jälkeenpäin kaikki se hävettää ja nololta se tuntui silloinkin, mutta seksi oli hyvää ja monipuolista ja molemmilla vahva vetovoima toisiimme. Suhteen jatkuminen oli täysin oman aktiivisuuteni varassa, joten suhde hiipui, kun menin naimisiin enkä pitänyt enää yhteyttä. N 35
Noloa kai tämäkin. Nuorena miehenä jäi monet panot tekemättä, kun alettiin hommiin tytöt kyseli missäs kortonki. No ei ollut ja pillua jäi saamatta. Useasti sitten humalatilan takia en pystynyt tai suoritus oli luokkaa kehno. Tuskin tytöt minusta mitään iloa sai. Muutama esimerkki. Työpaikalta tuttu emäntä vei minut 25 v miehen asunnolleen. Illalla naitiin. Aamulla hiplailin tytsyä. Odota heräillään rauhassa tytär sanoi. En odottanut runkkasin lähdin pois. Eräs tapaus harmittaa jälkikäteen. Tapasin ruotsalaisen pariskunnan joka vei illan päätteeksi minut motelli huoneeseen. Silloinkin humalluin ja lähdin pois. Tuskin ne minua kahville pyysivät. Olisi ollut kerrankin mahdollisuus kimppapanoon. Näin jälkikäteen harmittaa ne lukuisat mahdolliset kännin takia jääneet panot ja sekoilut tyttöjen kanssa. Nyt näillä vuosilla kun pääsisi uudestaan elämään nuo tilanteet, ehkä minustakin olisiva tytöt jotain kostuneet.
Olin nuorena plikkana yötöissä eräällä varastolla. Työkavereina oli kaksi parikymppistä poikaa, olivat vielä hyvännäköisiä. Tulihan siinä kaikenlaista fantasioitua- kunnes sain selville että he olivat keskenään parisuhteessa. Olin ensin pettynyt, mutta sitten utelias, ja halusin nähdä kun he suutelivat (tämä oli 90-luvun alkua, ja homoseksuaalisuus oli, varsinkin pienimmillä paikkakunnilla, hyvin harvinainen, uusi ja vieras ilmiö, ainakin julkisesti). No, pojat suutelivat, ja siitä se lähti. Kiihottunut itsekin kun he alkoivat koskettelemaan toisiaan, se ei ollut ollenkaan sellaista mitä olin kuvitellut, tyyliin aggressiivista miesten seksiä, vaan hyvin hellää, ja kaunista katseltavaa. Loppuun saakka he eivät menneet, mutta se oli ihana näky kun he kiimasta huohottaen hankasivat vartaloitaan vastakkain, kädet vaelsivat ympäri toistensa kroppaa, he suutelivat niin kiihkeästi ja katsoivat toisiaan silmiin. Muistelen tätä usein vieläkin, ja kyllä, kostuin tätä kirjoittaessani ja muistellessani. Terkkuja teille jos toisenne tunnistatte, toivottavasti elämä on ollut teille hyvä ja antoisa.
Vierailija kirjoitti:
Olimme juomassa tyttöserkkuni kanssa. Kutsuimme mukaan yhden tutun miehen. Ilta päättyi siihen että harrastimme kolmenkimppaa.. Minä, serkkuni ja se mies.
Ei kait siinä jos oli kuuma serkku
Lujasti naimisissa olevana kotirouvana olin sinkkuystävättäreni kanssa tyttöjen iltaa viettämässä, kun seuraamme änkeytyi pari messuosastoaan pystyttänyttä herrasmiestä Etelä-Suomesta. Hauskoja, viehättäviä herroja, ei siinä mitään, mutta tilanne alkoi mennä kiusalliseksi, kun he alkoivat houkutella meitä hotellihuoneeseensa. Ystävättäreni oli ilman muuta lähdössä, mutta vain jos minäkin lähtisin. Mikä siinä oli, minä myönnyin. Tunnelma tiheni, ja herrat alkoivat vietellä meitä rakasteluun. Ystävättäreni ei pannut sitä lainkaan pahakseen, antoi riisua itseään, ja minäkin olin hyökkäyksen kohteena. Niin kävi, että nolona, posket punaisina jouduin seuraamaan vierestä, kuinka naapurisängyssä railakkaasti ja vailla estoja naitiin. Kotimatkalla sain ystävättäreltäni aikaimoisen ryöpytyksen siitä, että en ollut käyttänyt tilaisuutta hyväkseni, nauttinut hyvästä seksistä, vaan kaiken lisäksi jättänyt partnerini ilman tyydytystä. Kaksin, kolminkertainen häpeä. Jos uudestaan joutuisin vastaavaan tilanteeseen, mitähän tapahtuisi?
Toi on mieleenkiintoinen tarina, jospa saisin sinut omaan sänkyyn 😀
M 34
Vierailija kirjoitti:
Ihan uusi sohva. Sain orgasmin ja kostuin niin, että sohvaan jäi märkä läiskä. Poitsu sitä haistelemaan että olenko pissannut hänen uudelle sohvalleen (en ollut). Tästä nolostuin niin, etten ole enää orgasmia yhdynnässä saanut. Ja tästä on yli 15 vuotta ja esto häiritsee avioelämääni kovasti. Taidan olla psykiatrin tarpeessa.
Kuulostaa naisen ejakulaatiolta! Et olisi ainoa ruikauttanut nainen, joka (tai jonka kumppani) ihmettelee, onko kyseessä virtsa. Ei ole; joidenkin naisten emättimestä vain suihkaisee nestettä kun saa oikein kunnolla. Monille miehille se on hirmu kiihottava ajatus.
Luulen muuten että seksologille juttelemalla pääsisit varmaan aika helpostikin eroon orgasmittomuudestasi, kun se on kerta aiemmin onnistunut ja vain tuo yksi harmillinen kokemus on jäänyt ihan aiheetta vaivaamaan.
Itselläni ei ole muuta tunnustettavaa,kuin että aviomiehen kanssa pantiin alkuun k
"Ei ole; joidenkin naisten emättimestä vain suihkaisee nestettä kun saa oikein kunnolla."
- Valitettavasti se on ikyllä ihan ehtaa kusta. Squirttailun ihannointi koki haaksirikon, kun tämä vähemmän mairitteleva totuus paljastui.
Jokunen vuosi sit olin harkassa koulun kautta yhdellä tilalla ja tän tilan työntekijän kans tutustuttiin siellä töiden kautta. Tän miehen työpäivän jälkee tuli mun extempore kylään kahveelle,no kahvit jäi juomatta ku päädyttiin suoraa sänkyyn ja takapihalle olevan ikkunan verhot auki ja varmaa naapurit nähny kaiken,mies panon jälkee kiitteli ja lähti. Toinen kerta tän miehen kanssa oli eräällä nuorten suosimalla paikalla järven äärellä jossa munkin frendit tykkää viettää aikaa,päädyttiin sitte testaa auton jousitus
Vierailija kirjoitti:
Jokunen vuosi sit olin harkassa koulun kautta yhdellä tilalla ja tän tilan työntekijän kans tutustuttiin siellä töiden kautta. Tän miehen työpäivän jälkee tuli mun extempore kylään kahveelle,no kahvit jäi juomatta ku päädyttiin suoraa sänkyyn ja takapihalle olevan ikkunan verhot auki ja varmaa naapurit nähny kaiken,mies panon jälkee kiitteli ja lähti. Toinen kerta tän miehen kanssa oli eräällä nuorten suosimalla paikalla järven äärellä jossa munkin frendit tykkää viettää aikaa,päädyttiin sitte testaa auton jousitus
Kuulostaa ihan normaalilta, varsinkin jos on kyse tyttö-poika seksistä.
No tietee joo mutta ikkää itellä just nippa nappa 16 ja tää mies 27v, kihloissa oleva ja sitä rataa. Ja koulun harkka paikka
Vierailija kirjoitti:
No tietee joo mutta ikkää itellä just nippa nappa 16 ja tää mies 27v, kihloissa oleva ja sitä rataa. Ja koulun harkka paikka
Tuota en voinut tietää. Mutta, jos olit jo 16 niin eihän siinä sitten mitään.
Kertoiko mies miten sinun pillu erosi hänen tyttöystävän pillusta ulkomuodoltaan ja tuntumaltaan?
Eipä se oo tuota kertonut,ehkä parempikin niin:D
Vierailija kirjoitti:
Eipä se oo tuota kertonut,ehkä parempikin niin:D
Miten itse kuvailisit, onko sulla pikkuhäppärit piilossa vai ulkonevat?
Vierailija kirjoitti:
Kerron kaksi:
Teininä hieroskelin poikaystäväni kanssa huoneessani, jonka oven pikkusisko avasi. Vaatteet oli päällä ja kaikkea. Isä näki minut, ja hän näki katseessani seksin. Hän sanoi "nyt tuolla kyllä saadaan jotain muuta kuin..." ja hiljeni kävellen pois. Se nolotti. :D
Sitten joskus parinkympin tienoilla olin tavannut erään pojan, ja menin treffien päätteeksi hänen kotiinsa. Ilta jatkui, ja päätyi seksiin. En ollut erityisen innoissani pojasta, ja taisin jännittääkin, enkä tullut millään. Poika oli ympärileikattu, eikä hänkään tullut millään. Seksi vain kesti ja kesti ja kesti, paikat alkoivat olla arkoina. Mietin odottaako hän vain minun saavan ensin, ja koitin ääntelehtiä merkiksi siitä, että olen itse jo tullut muka. Hän ei vain lopettanut, ja ajattelin jos hän ei vain tajunnut minun tulleen, ja koitin esittää taas, mutta hän vain jatkoi.
Kauan siinä meni, ja tuntui, että melutaso vain nousi, kun yrit
Iljettävää sekaantua ympärikeikattuihin pakanoihin!
Me muutettiin uuteen taloon ja meidän tuttu muutti vanhaan taloomme, eipä taida tietää mitä kaikkea pervoa siellä on tehty ;o
Nuorempana olin vähän villi ja etenkin silloin, kun alkoholia meni... Tässä muutamat mitä tulee mieleen
1) kaveriporukalla mentiin baarista tilataksilla jatkoille. Istuin etupenkillä ja synkkasi hyvin nuoren taksikuskin kanssa. Kun päästiin perille, muut sieltä tilataksin takaosasta juoksi sisälle ja mä menin taksikuskin kanssa sinne panemaan.
2) toisilla baarijatkoilla oltiin jonkun isä-ihmisen kotona, hänellä siis lapset joka toinen viikonloppu tms. Panin jonkun miehen kanssa sen talon omistajan lapsen sängyssä! Miten se sänky ees kesti kahta aikuista?
3) goom-risteilyllä panin kahden kaveruksen kanssa. Munaa suussa ja pillussa samaan aikaan. Tätä tekis uudestaan mieli.
Ja tää on nolo: panin silloisen poikaystävän kanssa sohvalla ikkunan edessä, kaihtimet oli kiinni. Mut ne kaihtimet oli "väärin" kiinni, eli alaviistosta parkkipaikalta näkyi ihan kaikki. En tiedä moniko näki, mut tää nolotti kyl pitkään.
Tämä olis kiinnostava aihe, mutta kun pilattu teiniseksifantasioilla ja vastaavilla fantasioilla, jotka eivät ole totta tai ne ovat ihan normaalia seksuaalisuutta. Jätän sitten itse kertomatta omani.
Kaikenlaista on vuosien aika sattunut.... Yksi likaisin ja salaisin juttu tapahtui kun jäin yksin viikonlopuksi kotiin. Lähdin paikalliseen yhdelle kun kerrankin oli lauantai-iltana vapaata. Samaan baariin tuli myös naapurin rouva, myös hän oli jäänyt yksin kotiin viikonlopuksi. Emme tunteneet sen paremmin, moikattiin kun pihalla nähtiin, vaihdettiin aina muutama lause säästä jne. No, tämän illan aikana tutustuttiin paremmin ja lopulta liian monen tuopin jälkeen lähdettiin yhtä matkaa. Päädyttiin panemaan naapuriin. Panin rouvaa heidän lastenhuoneessa ja heräsin aamulla kaameassa krapulassa kun nainen yritti jutella mukavia lapsilleen videopuhelussa. Jessus sitä morkiksen ja krapulan määrää.... Hyvin on salaisuus säilynyt, nyt jo vähän hymyilyttääkin kun moikataan rouvan kanssa.