Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?

Vierailija
06.01.2009 |

nyt salaisuudet julki!

Kommentit (245)

Vierailija
81/245 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR:n yöjunan hytissä pantiin valot päällä. Kiihkossa ei huomattu kun tultiin asemalle, jossa viereisellä laiturilla oli toinen juna vieressä metrin päässä. Huomasin yhtäkkiä toiset ihmiset ihan vieressä ihmettelemässä menoa (vaimo päällä). Kalu pystyssä nolona loikin sammuttamaan valot ja takaisin puuhiin.

Vierailija
82/245 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VR:n yöjunan hytissä pantiin valot päällä. Kiihkossa ei huomattu kun tultiin asemalle, jossa viereisellä laiturilla oli toinen juna vieressä metrin päässä. Huomasin yhtäkkiä toiset ihmiset ihan vieressä ihmettelemässä menoa (vaimo päällä). Kalu pystyssä nolona loikin sammuttamaan valot ja takaisin puuhiin.

Sama, mutta laivalla joko Tulholmassa tai Maarianhaminassa. Vaimon kanssa panemassa parisängyllisessä hytissä ja porukkaa alkoi lapata hytin ikkunan takana siinä kävelytunnelissa. Sen verran kuitenkin välimatkaa ettei maltettu keskeyttää. Ehkä vähän jopa kiihotti…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/245 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolin silloisen tyttöystävän anusta saunan jälkeen, hän oli siis pesuhuoneen pöydällä polvillaan perse pystyssä, kun hänen isoäiti paksahti paikalle tuomaan jotain pyyhettä tai jotain. Ja todella ei jäänyt hänelle epäselväksi mitä siinä tehtiin. Minua hävetti ehkä enemmän kuin tyttöystävää. Hän oli sitämieltä että mummo oli varmaan nähnyt erektion ennenkin ja varmaan saanut itsekkin suuseksiä.

Tämä siis tapahtui joskus ysikytluvun lopussa

Luulen että tyttiksellä olis ollut eri ääni kellossa, jos sinun vaarisi olisi nähnyt hänet pillu märkänä sinun persettä nuolemassa.

Vierailija
84/245 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vaimon dildon peppuun kun runkkasin. Ei tuntunut yhtään hyvältä. Desifioin ja pesin kolmeen kertaan dildon sen jälkeen.

Vierailija
85/245 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään likaista tai noloa, mutta useita ihania varattuja naisia. Vain yksi ihastus kerrallaan, ei mitään sarjarakkautta.

Vierailija
86/245 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.." Tuhannenpillunpäreet" - siinäse. (Tämän TOSI tarinan kun lukija tietää niin. Silloin ymmärtää yskän ja sen mistä kenkä puristaa.) .. Eikö vain?

Vierailija
87/245 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä nättinä tajutonta flirttiä toimistotyöhaastiksessa, mä jakkupuvussa, kapeessa hameessa jne. klassisesti pukeutuneena, mikä päätyi kiihkeään lähetyssaarnaajaseksiin ko. firman invavessan lattialla. Olin haastateltavana ja haastattelija oli upein nuori pukumies ikinä. En saanut työpaikkaa mutta poikaystävän sain.

Vierailija
88/245 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin suihin ravintolan vessassa kaverin mieheltä

Vierailija
89/245 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä nättinä tajutonta flirttiä toimistotyöhaastiksessa, mä jakkupuvussa, kapeessa hameessa jne. klassisesti pukeutuneena, mikä päätyi kiihkeään lähetyssaarnaajaseksiin ko. firman invavessan lattialla. Olin haastateltavana ja haastattelija oli upein nuori pukumies ikinä. En saanut työpaikkaa mutta poikaystävän sain.

Kuulostaa melkoisen epätodelliselta

Vierailija
90/245 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa melkoisen epätodelliselta

Meni kauan aikaa kunnes suostuin myöntämään koko jutun parhaalle kaverilleni. Selitin vaan jotain, että tavattiin netissä. Vieläkin kun nähdään, meidän välillä on se sama jännite.

Vierailija
91/245 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa tuli toilailtua kaikenlaista nuorena. Noloin kokemus jälkikäteen ajatellen oli antautuminen vierailevalle miehelle laiturilla tavalla, joka näkyi ja kuului koko rantanaapurustolle. Vieläkin on sama kesämökki ahkerassa käytössä ja osa naapurustosta on edelleen samaa kuin silloin. N38

Vierailija
92/245 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuonne nuoruuden säätämiseen menee. Seurustelin oppilaskunnan bändin kitaristin kanssa ja toin hänet meille kotiin, kun muut olivat poissa. Hän vonkasi seksiä jatkuvasti ja olin suostuvainen, koska en ollut koskaan saanut niin älytöntä nautintoa. Makasin hänen allaan porukoiden vesisängyssä ja siinä kovassa, kiihkeässä lähetyssaarnaajassa hajotettiin vanha vesipatja ja se alkoi vuotaa. Vuoraus sängyn reunassa oli siirtynyt paikaltaan ja sen kiinnitysniitit olivat hinkanneet ja lopulta läpäisseet leveän haavan patjaan. Aivan hirveä paniikki ja katseltiin äyskäreitä ja ämpäreitä ympäri huoneita ja yritettiin kuivata lattiaa ja sänkyä autossa käytettävillä sisälämppäreillä. Tosi kivaa oli tottakai minun sitten selitellä kotiväelle, mitä oli tapahtunut.

Vierailija
93/245 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloin kokemus on ollut aikuisena miehenä laueta 23 -vuotiaan seksikumppanin kanssa suurin piirtein kahden työnnön jälkeen. Varvi vedettiin kuitenkin paljaalla ja cialiksen ansiosta stondis pysyi orgasmista huolimatta. Jatkettiin toinen setti ilman taukoa. Herkästi laukeaa ikämieskin. M55

Vierailija
94/245 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se vähän noloo. Oltiin juhannus kikkereissä, niin tuli sitten annettua yhdelle daamille vähän kyytiä. Kenellekkään ei jäänyt epäselväks ainankaan aamulla, kun ei kerinnyt nukkumaankaan metelistä päätellen. Mut kun punaset pillu karvat oli viellä rinnuksilla. Oli vähän vaikea puolustella. Tai olla vielläkin suu pielet vaahdossa :)

Vierailija
95/245 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin.Se oli nolointa.

Vierailija
96/245 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten opiskeluaikoinani kun tutustuin yhteen brittinaiseen joka kertoi harrastaneensa hänen omin sanoin: "I get five cocks penetrated my pussy, ass and mouth simultaneously.." Mietin vain tuota myös monta kertaa myöhemminkin että miten muka olisi ollut moinen mahdollista?

Kertokaa te täällä viisaammat, se totuus.. en tiedä?!

Vierailija
97/245 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ent.opiskelija kirjoitti:

En tiedä miten opiskeluaikoinani kun tutustuin yhteen brittinaiseen joka kertoi harrastaneensa hänen omin sanoin: "I get five cocks penetrated my pussy, ass and mouth simultaneously.." Mietin vain tuota myös monta kertaa myöhemminkin että miten muka olisi ollut moinen mahdollista?

Kertokaa te täällä viisaammat, se totuus.. en tiedä?!

Kaipa se teorissa on mahdollista, jos miehet on riittävät pieniä, slaikat riittävän pitkiä ja kapeita, nainen riittävän isoreikäinen ; kaksi suussa, kaksi pillussa, yksi perseessä.

Todennäköisesti se näyttää että tuntuu hankalalta, joten miks tekis.

Vierailija
98/245 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikoina olin jalat levällään muhun kuumana olevan pojan alla koulun takapihalla tiilisen ulkogrillikatoksen takana. Ajateltiin, ettei meitä nähdä, koska "muuri" oli aika korkea ja takana oli pelkästään metsää. Oltiin pahasti väärässä, sillä menossa oli meidän tietämättä iltasuunnistuskisa ja otsalamppuja alkoi näkyä puiden seassa. Yritin sanoa pojalle, että lopetetaan, mutta hän sanoi olevansa lähellä, suuteli mua rajusti ja jatkoi kovaa. Valot ja äänet lähestyivät meitä, ja kun hän laukesi kuultiin kova paukahdus. Katoksen tulisijan päällä ollut suojapelti putosi paikaltaan maahan, katsoin aikaisemmin, että se vähän keinui huonosti siinä ja meille tuli kiire! Farkut kainalossa vielä ihanasti sykkien seksistä, valkoiset pikkupikkarit yllä ja reidet mäihässä juoksin pojan vierellä ja perässä, jonka penis vaappui vielä pystyssä hetken siinä juostessa ennen kuin hän sai housut ylös ja sen piiloon. Mentiin koulun toiselle puolelle kellarin ovelle valokeila näyttäen meille tietä osan matkaa. Suunnistajat huusivat ja naureskelivat. Silloin nolotti niin ja olisin halunnut päästä heti kotiin, mutta nykyään ollaan naureskeltu tuolle monet kerrat.

Vierailija
99/245 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelin muutaman vuoden nuoremman kundin kanssa kotona mun huoneessa. Olin jo työelämässä ja hän vielä opiskeli ja kai tuota työpaikkaromanssiksi voi sanoa, sillä olimme osan ajasta samassa duunissa. Asuin sinä kesänä vielä kotona rahaa säästääkseni. Mutsin työajat olivat epäsäännölliset ja kun oltiin puuhissa keskellä päivää, herralla vapaata koulusta, mulla töistä, tiedettiin riski, mutta haluille oli vaikeaa pistää stoppia. Kaveri siinä tikkaa mun päällä ja laukaisee mut miehen elkein tiiviissä lähärissä ja siirtyy sitten taakse huohotteleen kulli sojottaen kohti kattoa. Hänellä oli tapana ilmoittaa tulemisestaan sanallisesti tai voihkimalla peräkkäin kovaan ääneen. Se kieltämättä sai muhun lisää kierroksia. Nyt tapahtui toi jälkimmäinen ja kuulin hänen voihkeistaan ja tunsin paksunemisen sisälläni, että hän on tulossa. Samalla hetkellä äiti koputtaa oveen ja avaa sen heti perään. Oi, anteeksi, hän sanoo ja jätkä jatkaa panemista muina miehinä ja mä just nostan peppua pimppaa hänelle oikein tarjoten. Luulin, että täällä on hätä kun kuulin huutoa, hän vielä mumisee sulkiessaan ovea. Se ihanin loppukiihdytyksen loppu kestikin sitten vähän kauemmin, mutta kamala kokemus tollain jäädä kii. 

Vierailija
100/245 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vauvanaisen, ennen kuin tunnistautui semmoiseksi. Jätin sen emakon heti. Hävettää.