Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka juo ne kaikki mäyrikset ja siiderilaatikot ja hanaviinit, joiden myynti on noussut huimaa vauhtia.

Ainakin sellaiset nuorten miesten porukat näyttävät kantavan niitä meidän lähikaupan yhteydessä olevasta alkosta oikein kärrytölkulla. Tuskin niillä mitään pikkulapsia siellä niitten bileissä pyörii, joulunakaan.

Perheenisän ja -äidin näköiset sen sijaan mun satunnaisotannalla näyttäis kääntyvän ennemmin niiden ruokaviinien hyllyille. Mut ei kai tätäkään saisi täällä tunnustaa, että olen ylipäätään vieraillut siinä lähialkossa...

Vierailija
62/62 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

punkkua ruoalla, kuin vetää se perjantaipullo kiduksista alas. Vähän sama karkin kanssa, mieluummin annan lapsille useasti karkin tai pari viikossa, kuin että annan lauantaimässypussin joka kiskaistaan niiltä sijoiltaa alas. Vanhempana "hieman" vaikeaa syödä karkkia muutama kappale kerrallaan ainakin omalla kohdalla.

Toisekseen muuten, minun äiti on vetänyt tosi tiukkaa linjaa alkoholista kotona. Yleensä ei tipan tippaa ollut sitä kotona ja joskus ehkä ollessani 10v pisang ambon -pullo oli keittiön kaapissa. Äiti piti pullon visusti siellä eikä ehdoin tahdoin halunnut että me lapset nähdään äitiä ottamassa lasillistakaan.

Kaikesta piilottelusta ja nollalinjasta huolimatta teininä vedin p*rseet olalle kavereiden kanssa, jo 14-vuotiaana. Ehkä just siksi itse asiassa, etten minkäänlaista normaalimallia alkoholiin saanut kotoa. Salasin kaiken äidiltäni joka onnitteli itseään "nolltoleranssistani". Nyt vasta aikuisena, toiseen maahan muuttaneena osaan handlata alkoholin normaalisti, eli ruokajuomana sen maun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän