Kuka täyttää tämän miehen ehdot ?
Kommentit (84)
Jos tosissaan niin en taitaisi vastata vaikka olisinkin täsmälleen hänen unelmanaisensa.
Vaikka joisinkin kylmää kahvia niin mua riipois se jos miesystäväni mielestä sillä olis jotain olennaista merkitystä parisuhteemme kannalta juonko kylmää kahvia.
jos aamukahvin keittämisen jälkeen intouduttekin lemmenleikkeihin. En katsonut kuuluivatko lemmenleikit listalle, tulivuorista taisi olla puhe.
(54)
vaikka nainen sopisi tuohon listaan täydellisesti, jos ihon tuoksu ei olisikaan oikea, ääni olisi vääränlainen tai muuten vaan ei sytyttäisi kaveria enempää.
olen sitä mieltä että on kehitysvammainen tai muuten kehitykseksestä jäljessä. voisi olla myös mielenterveysongelmainen.
Miten kehitysvammainen pitää itse olla että ajattelee tuon miehen olevan kehitysvammainen. Ihan selvästi hän on vähintään normaaliälyllä varustettu, jollei keskivertoa älykkäämpi ja aikamoinen verbaaliakrobaatti.
Ainakin jonkinasteinen mielenterveysongelma lienee selviö siinä tapauksessa että kirjoitus on tosi eikä vitsi.
vaikka nainen sopisi tuohon listaan täydellisesti, jos ihon tuoksu ei olisikaan oikea, ääni olisi vääränlainen tai muuten vaan ei sytyttäisi kaveria enempää.
Ihmisten välisessä vetovoimassa on musiikkimaulla oikeasti tasan nolla-asteen merkitys. Rakastuminen on kemiaa, ja hyvinkin irrationaalisista jutuista kiinni. Usein juuri vastakohdat viehättävät!
Minusta tuo on paras deitti-ilmoitus mitä olen nähnyt. Sitä oli hauska lukea:)
"Jos on norsu SEKÄ undulaatti niin ei kiitos. Pelkkä norsu vielä menisi, mutta vielä undulaattikin....":D
Jonkin sortin itsetuntohäiriöinen mies tässä on kyseessä, jos tosissaan kirjoittelee. 30v eikä ollut vakituisessa parisuhteessa, ihmekö tuo jos tuota listaa katsoo. Itsekkyys paistaa kauas. Ja koulutuksena vielä pelkkä peruskoulu, joopa joo. Helpommalla pääsisi kun ostaisi pumpattavan barbaran, ja sinne tunkisi klaissiset musiikkinsa sisälle soimaan. Nukella ei ainakaan olisi mitään typeriä mielipiteitä tai mieltymyksiä.
Hankala lukea kun äijä vaan luettelee et mitä kaikkea nainen EI saa olla.
Kertois mieluummin mitä haluaa ...ei taida tietää itsekään.
ja mun mielestä toi taas oli aivan loistava :) Että joku viitsiikin nähdä noin paljon vaivaa...kai? En ole treffi-ilmoituksia koskaan lukenut, mutta en oleta niiden olevan ihan tämän kaltaisia :)
jonka tekstiä tuo voisi olla. Paneutuminen mitättömiltä tuntuviin yksityiskohtiin, fantasiamaailmassa eläminen, ärsyyntyminen kummallisista pikkuseikoista jotka eivät vastaa hänen maailmanjärjestystään, hulvaton äkillinen huumori ja sitä seuraava äkillinen vakavoituminen, nokkeluus, kylmyys, ehdottomuus, suvaitsevaisuus...tuttua, niin tuttua.
Miten kaksi aspergeria pärjää keskenään?
aikamoista tekstiä.
Itse sytyin muutamaan kohtaan - siis tajuan mitä tuo kaveri etsii. Ymmärrän kammon "muotioikkujen perässä juoksemiseen" tai kammon siihen että pitää olla auto kun "muillakin on". Toisaalta en ymmärrä miksi mies etsii tahdotonta naista. Siitä kertoo tuo kahvin ja ruoan syömisen ja tapojen luettelu. Kaikilla omat tapansa. Mutta juu, ehkä voipi olla huumorilla kirjoitettu. Mistä tietää.
aikamoiset vaatimukset. Itseäni ei kyllä kiinnostaisi noin rajoittunut ja epäsosiaaliselta vaikuttava ihminen (mm. rajoitukset puhelinlaskun suhteen yms.)
ihan hyvin, sillä hän kyllä kestää mitä vastaan olisi tullakseenkin. Eli älkää morkatko. Pelkkää liirunlaarumiahan tuo teksti tosiaan olikin, mutta voisiko joku kekata tekstin takaa muutakin kuin pelkkää negatiivisuutta..? Mielestäni olette kovin kapeakatseisia. Toki voi olla oikeasti honkkeli peräkammarin poika, tai sitten ei.
who knows. Ainakin tämä ilmoitus eroaa massasta ja eikö se ole vallan positiivinen asia tuolla nettiviidakossa. Kun tästä on herennyt näinkin voimakas keskustelu, niin luulisin, että joku utelias voisi tyypille vastatakin. Ennakkoluuloton ja rohkea nainen. Ja vastassa voi olla vaikka mikä prinssi, joka av-palstalla moneen kertaan haukuttu asperger-potilaaksi tms. Näinkin voi käydä :-9
ja pikkutarkka nyppiminen kuin yhdestä treffi-ilmosta niin vois käydä väsyttäväksi pidemmän päälle.
Tietty toimii hyvin jos tarkoituksena on treffailla vain vähän ihmisiä tai tyyppejä jotka tulee uteliaisuuttaan katsomaan että onko toi yhtä outo kuin miltä näyttää.
olen sitä mieltä että on kehitysvammainen tai muuten kehitykseksestä jäljessä. voisi olla myös mielenterveysongelmainen.
harmi kun ei voi tietää mikä mies oikeasti on ja onko saanut vastauksia...voi olla kaveriporukassa tehty tai jos todellinen sitten "herra yököttävä" ainakin vaatetuksen ja pesemättömän tukan perusteella.