On se pakko myöntää että poikani tyttöystävän käytös harmittaa minua
Poikani on kohtelias, rauhallinen ja empaattinen. On perhekeskeinen ja tosi mukautuvainen.
Uuden tyttöystävän arvot ovat raha ja kauneus.
On tekokynnet, tekoripset, vahva meikki ja merkkivaatteet. On aika kova käskemään ja sanomaan miten asiat on. Tekee numeron kaikesta mitä itse on ostanut ja maksanut. Laittanut pojan ostamaan uudet vaatteet ja uuden auton, koska vanha auto oli kuulemma nolo. Arvostelee muita ihimisiä. Välillä tuöee kyllä sellaisia sammakoita...
Harmittaa kovasti että tilanne on tämä. Yritän kovasti löytää positiivista hänestä ja toivon että nuori ihminen (21) kehittyy vielä...paljon...
Ilmeisesti hän on riidoissa aika monen ihmisen kanssa ja myös poikani kanssa on ollut jo kaikenlaista vääntöä, mutta vielä poika on pärjännyt. Lempeämmän ja maanläheisemmän kumppanin olis poika ansainnut.
Kommentit (25)
Äitini ei pitänyt veljeni avopuolisosta ollenkaan. Näin ulkopuolisen silmin äidissäni ja avopuolisossa oli yllättävän paljon samoja piirteitä. Etenkin kun muistan millainen äitini oli nuorempana.
Kasvatuksessahan jonkin vikaan on mennyt ja pahasti jos (mielikuvitus)poikasi tuollaisen kumppanikseen oikeasti huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Äitini ei pitänyt veljeni avopuolisosta ollenkaan. Näin ulkopuolisen silmin äidissäni ja avopuolisossa oli yllättävän paljon samoja piirteitä. Etenkin kun muistan millainen äitini oli nuorempana.
Joo, varmasti meissäkin on samaa. Itse pitäisin myös ranskalaista manikyyriä, hiustuuhennosta ja ripsien taivutusta jos niihin olisi varaa. Nyt priorisoin asumiseen ja perheeseen.
En myöskään käskytä tai pomota miestäni. Ja yritän olla töksäyttelemättä ihmisten edessä.
Vierailija kirjoitti:
Kasvatuksessahan jonkin vikaan on mennyt ja pahasti jos (mielikuvitus)poikasi tuollaisen kumppanikseen oikeasti huolisi.
Tätä oon miettinyt että miten tähän olisi voinut vaikuttaa.
Epäilen että nuorta miestä vie näyttävä blondi ja seksi.
Lässytä vielä enemmän, typerä kekstty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattais potkasta tuollainen lompakkoloinen kuutamolle!
Poikasi on älyllisesti limitoitu persoona
Ralli-Matin äitikään ei tykännyt, että poikansa seurusteli Torpan kanssa. Ja mies oli jo yli 30 v.
Ap:n arvo on haukkua henkilöä mammapalstalla. Vielä oman poikansa tyttöystävää.
Poikasi hyvinvointi vaarantuu moisen lompakkoloisen ja materialistiprostituutin takia, varsinkin jos on vähänkään syvällisempi ja aidompi luonne. No, oppiläksyt on jokaisen käytävä, mutta tosiasiassa tuo saattaa jopa hidastaa pojan elämänkulkua, perheen ja sen oikean löytämistä. Ehkä jopa estää sen.
Oman poikani tyttikset taas ovat olleet liian fiksuja; jonkin aikaa seurusteltuaan ovat ymmärtäneet saavansa paremmankin. Siis ainakin rikkaamman ja menestyneemmän. Poikani on ihan fiksu ja kivannäköinen, ymmärrän tytöt haksahtavat.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oksennusläjältä. Miksi ihmeessä poikasi hyväksyy sellaisen millään tavalla? Tuollaisia naisia on paljon. Heille ei ole yksinkertaisesti minkäänlaista ihmisarvoa tässä maailmassa. Miksi ihmeessä fiksu poika alentuu tuollaiseen?
Millainen ihminen nimittää toisia oksennusläjäksi?
Vierailija kirjoitti:
Oman poikani tyttikset taas ovat olleet liian fiksuja; jonkin aikaa seurusteltuaan ovat ymmärtäneet saavansa paremmankin. Siis ainakin rikkaamman ja menestyneemmän. Poikani on ihan fiksu ja kivannäköinen, ymmärrän tytöt haksahtavat.
Onko pojalla kookas peenis? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oksennusläjältä. Miksi ihmeessä poikasi hyväksyy sellaisen millään tavalla? Tuollaisia naisia on paljon. Heille ei ole yksinkertaisesti minkäänlaista ihmisarvoa tässä maailmassa. Miksi ihmeessä fiksu poika alentuu tuollaiseen?
Millainen ihminen nimittää toisia oksennusläjäksi?
Sellainen joka on seurannutnarsistihuoran edesottamuksia läheltä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmisarvo ollutkaan jakamaton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori näyttävä isotissinen blondi. Niin menestys on taattu. Pyörä on keksitty uudestaan. Ja historia toistaa itseään.
Onneksi olkoon! Poikasi on löytänyt pershäiriöisen prinsessan. Veljelleni kävi aikoinaan samoin ja se oli hänelle hyvin tuhoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän tämä provolta kuulostaa. Täällä moneen kertaan ollut copy paste-trollaus.
Poikasi valitsi sen perusteella keneltä saa helpolla parasta pillua. Voi olla ettei hänen rahkeet edes riitä eloveenatyttöön, ovat usein uskiksia ja tiukassa syynissä.
Te poikienäidit sitten jaksatte rakastaa pilttejänne, miksette itse anna näille pimpukkaa kun eivät koskaan miniät teille kelpaa. Itse en koske mieheen enää ollenkaan jos on äiti elossa, ei kiinnosta yhtään tuollainen toksinen arvostelu. Siinähän rakastava emo sitten tumputtaa itse aikamiespoikaansa :D
Niin. Poikasi arvot kumppanin etsinnässä taitavat olla vielä todella pinnalliset. Siperia opettaa ja seuraava tyttis on sitten vähemmän raskas. Tai sitten taas joku Justiina kalauttaa kiltti miestä nuijalla päähän ja raahaa kotiluolaan, josta tämä ei enää uskalla poistua. Sattuuhan sitäkin.