Kuka täyttää tämän miehen ehdot ?
Kommentit (84)
deitti-ilmoituksista, teekkarin kännissä väsäämä hupailu, jonkun mielenterveystapauksen ilmoitus jolla se oikeasti luulee löytävänsä jonkun vai jonkun mielenterveysongelmaisen ilmoitus joka on alitajuisesti laadittu niin ettei takuulla löydy ketään, vai onko se kenties tosissaan laadittu seuranhakuilmoitus jonka kirjaimellisella sisällöllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä haetaan. Ota nyt tuosta selvää.
olla vedonlyönti kavereiden kanssa siitä montako kävijää tuon lukee, tai yritys päästä iltasanomiin, tai tai.
Jos selvittäisi koodin niin löytäisi kauan sitten kadonneen Linuxin kultaisen kernelin.
Ei se ollut pakollista ennenkään, mutta minä pidin sitä niin hyvänä systeeminä että melkein unohtui mahdollisuus tavata miehiä muillakin tavoin.
En halua edes huumorilla mennä lukemaan tuotakaan ilmoitusta. Joskus nuorempana tein niin ihmeellisen liikkeen että vastasin todella kammottavaan, pompöösiin ja (jälkikäteen on helppo nähdä) häiriintyneeseen ilmoon. Olin ainoa vastaus mitä se tyyppi sai, eikä ihme. Ei pitäisi ikinä alentaa omaa arvoaan niin.
On kundi ainakin verbalikko. En jaksanut lukea kaikkea, mutta eniten nauratti tämä fraasikohta.
Eli nainen ei saa sanoa olevansa pieni mutta pippurinen eikä juoksu on juostu. Hah.
Tällä miehellä - verbalisesta ulosannista huolimatta - ei ole kaikki muumit laaksossa.
Mutta hyvät naurut tästä sai. Kiitos ap.
voi vastata ennakkoluuloton, itsevarma ja huumorintajuinen nainen. Ehkä ilmoituksen laatija hakeekin juuri sellaista.
ilmoituksen kirjoittaja mielestäsi ilmoituksen perusteella ennakkoluuloton, itsevarma ja huumorintajuinen?
Yleensä parhaiten parisuhde onnistuu samanlaisen ihmisen kanssa. Se, että ei ole ollut koskaan suhteessa 30-vuotiaana kertoo tietysti rivien välistä jotain.
Päähenkilö kirjoitti haluavansa naisen joka on erittäin ja äärimmäisen ja upean ja järisyttävän älykäs, hauska, kaunis, mahtava, jännä, kiehtova, lämmin, huikaisevan hellä, aito, huippu, herkkä, luonnollinen, kiehtova, avoin, suora, tunteellinen, aistiva, näkevä, kokeva, rento, villihkö, kiltti, hupsu, OMANLAINEN.
Ilmoituksen perusteella hän itse ei ole tälläinen vaan kirjoittamisesta ja netistä innostunut kontrollifriikki, joka haluaa neitsyttytön kultaiseen häkkiin.
erikoissanoja tonne sekaan, että vaikuttais fiksulta. Tuo teksti on naurettava. Juo maitoa ja kylmää kahvia.... mitä hittoa?? Pitäiskö tuota vielä muka ihmetellä, että ei ole löytänyt kumppania?!
voi vastata ennakkoluuloton, itsevarma ja huumorintajuinen nainen. Ehkä ilmoituksen laatija hakeekin juuri sellaista.
nainen vastaisi tällaseen ilmoitukseen josta ei tiedä onko se vitsi vai ei. Hälytyskellojen pitäisi soida viimeistään kohdassa 30 vuotta ilman parisuhdetta ja peruskoulupohja, jos tiedot ovat totta. Ja jos taas eivät ole, niin ketä kiinnostaa tollanen kaiken lekkeriksilyöjä. No ehkä jotain sitten kuitenkin kiinnostaa. Ehkä itse en jaksaisi pelata vastaavia pelejä, mutta provoileehan täällä joukko muka itsensä normaalipäiseksi julistavia ihmisiä. Että ehkä heihin sitten upppoaa tällainen "kirjoitan itsestäni kirjan puhumatta sanaakaan totta" -lähestymistapa.
hah ha haa :D ihan paras kirjoitus tuo utopiamaksullisen naisen lista!!!
toivoo jo edellisellä sivulla itse "haku kirjoitusta" kommentoinut :)
koska kirjoitti aika fiksusti ja nokkelasti.
itse tapasin elämäni naisen netistä, pienellä deitti-ilmoituksella. En käyttänyt tuota ilmoitusta;-)
jotkut voi ajatella noin monimutaksiesti ja analysoida asioita kuin sinfoniaorkesterin jousisovitusta.
ainakin ottaisin yhteyttä, haluaisin ehdottomasti tutustua ko. ihmiseen. En täytä kaikkia ehtoja, mutta ei se olekaan edellytyksenä. Mies etsii tiettyä yhteyden kokemusta, mikä on kunnioitettavaa.
saman verran kuin mun passiivinen sanavarasto. Että sitä voin kyllä kunnioittaa.
Mutta tulee tosiaan väkisin mieleen, että ilmoitus on laadittu isommalla porukalla.
Täytyy olla aika läheisriippuvainen ja hyväksyntää aneleva ihminen, joka ottaa ristikseen tuon ilmoituksen kirjoittaneen kontrollifriikin.
että itse pitää kymästä kahvista kuin vaatia sitä toiselta. Jos joku kylmän kahvin ystävä innostuu toisesta samanlaisesta niin se on eri tilanne, kuin joku alkaa sinua rajoittamaan.
mutten uskalla kun en juo kahvia enkä teetä : )))))) siis miten te mammat voitte ottaa tän tosissaan!