Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka täyttää tämän miehen ehdot ?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurin piirtein tällainen on ihanneunelmautopianaiseni mielikuva:"

Se on 100% varmaa että jokainen kohta liittyy siihen mielikuvaan joka minulta on ihanneunelmautopianaisestani. Se on myös 100% varmaa ettei ihanneunelmautopianaiseni ole oikea ihminen. Vaan fantasian ja mielikuvituksen tuote.

Se on myös 100% varmaa että kyllä varmasti ihastun todennäköisemmin naiseen joka vastaa ihanneunelmautopianaistani noin 89,4% kuin 26,7% verran. Ehkä jopa 100 kertaa todennäköisemmin. Mutta eihän sekään varmuutta kerro. Lukko voittaisi jonkun kolmosdivari sakin tämän hetken vireessä 100 kertaa todennäköisemmin kuin toisen päin. Eli noin 99% peleistä päättyisi Lukon voittoon. Mutta...

Niin missä olinkaan. No, kai tuosta jo jotkut jotain tajunnevat.

Mutta vielä se että haluta täsmälleen 100% tietynlainen ja vain tietynlainen nainen/auto itselleen, ja kuvailla 148 kohtaa joita liittää unelmiensa fantasiaperfettobueno-autoonsa ovat melko eri asioita.

Laitetaan samantien hieman mielikuvaa ihanneutopiaunelma-autostani:

- neonvioletti

- ainakin 6 rengasta

- uima-allas katolla

- minulle ilmainen

- ei kuluta bensaa tai mitään

- voin itse maata takapenkillä ja autoa ajaa E-kuppinen seksikäs nainen joka ottaa hyvin suihin

- evo tai evot (kai se jotain autoasioissa tarkottaa..?)

- ainakin 550 hevosvoimaa

- jne

Ja sitten voikin miettiä että eikö tuo ihanneunelmautopianaiseni ole kuitenkin joltain osin realistinen ja mahdollinen ja sellanen että Suomessa on kymmenittäin ainakin 90% kohdat täyttäviä naisia.

Ja jos ihanneunelmautopia-autoni on sellainen kuin tuossa luettelin niin voi miettiä kelpaako minulle kuitenkin ruosteinen Lada esim. Missä menee se raja että on tarpeeksi lähellä ihanneunelmautopiaa että kelpaa. Ei sellaista kukaan voi etukäteen tietää. Ruosteisesta Ladasta voi kyllä sanoa jo paperilla että ei. Mutta joku neonpunainen BMW jossa on vaikka mitä tuuninkia. Vaatii koeajon. Neonkeltainen Ferrari jossa on jääkaappi peräkontissa. Eiköhän menettelis. Jne.

Naisesta sitten kiinni miten kaukana kokee olevansa siitä unelmautopiastani, ja haluaako tutustua mieheen jolla on tuollainen unelmautopianaismielikuvafantasiamikälie aivoissaan hajanaisena ja epäselvänä kangastuksena.

"Mitä haastetta ja mielenkiintoa on tutustua ihmiseen, joka on täysin ennakoitavissa, ja jonka kanssa ei MISTÄÄN synny pienintäkään säröä tai ristiriitaa?"

Tämä oli hauska... Oliko läppää vai mitä? No mutta olen enemmän sitä koulukuntaa että naiset on tulipalo perseen alla että ovatko osanneet virittää autostereoihinsa sellaisen kanavan jonka musiikkia en inhoa ja muutenkin varovat käyttäytymistään seurassani 100 kertaa enemmän kuin muiden seurassa ja 10-50 kertaa enemmän kuin oikeasti olisi edes syytä. Sellasia epävarmoja anteeksipyyteleviä jne. Tosin johtuu kai paljolti siitä että tutustuivat minuun tuon ilmoituksen pohjalta ja siitähän pakosta tulee vankka mielikuva.

Tietenkin jos treffeillä päällimmäisenä mielessä on pelko että montakohan uutta ranskalaista viivaa ilmoitukseeni treffien aikana keksin niin ei kannata minua kyllä treffata. Hiukan rajaa.. Ei kannata nettitreffata ihmistä johon ei luota, tai jonka suhteen on epävarma olo, ja sellanen että pitääkö tuo nyt oikein minusta aidosti jne, kelpaankohan tolle, nyyhytinyy. No jos isoin turnoff naisessa on huono itsetunto niin arvaapa kuule...

Ja lisäisin sen ettei minulla siis ole edes ajokorttia. Autoutopia oli vain esimerkki. Mutta tuli varmaan selväksi. Muilla palstoilla olen antanut jääkiekkovalmentajan utopiapelaaja-esimerkin.. Keksikää itse joku kolmas keino vääntää se asia rautalangasta.

Ihme kyllä että 99% ihmisistä ei kiinnitä lainkaan huomiota niihin ilmoituksen ekoihin sanoihin. Se että toisten ilmoituksissa on kohtia joiden oletetaan täyttyvän jokaisen tai lähes jokaisen, ei tarkoita että minun ilmoitus on sellainen. Ilmoitukseni ei ole samaa sarjaa niiden "ne ja ne ja sellaset ja sellaset älkää vaivautuko" kanssa. On eri asia sanoa että tupakoivat naiset ovat saatanasta, tai että tupakoivat naiset älkää missään nimessä lähestykö minua lainkaan, kuin että tupakoivasta naisesta en voi kuvitella pitäväni romanttisessa mielessä pidemmän päälle tai että olen yleensä huomannut pitäväni enemmän tupakoimattomista kuin tupakoivista naisista tai että pidän todennäköisempänä että tulen paremmin toimeen tupakoimattoman kuin tupakoivan vaimon kanssa tai että tupakka on minulle turn off ja runojen kirjoittaminen turn on tai melko automaattinen kiinnostuksen herättäjä, tms jne..

Vieläkö jauhan jostakin?

Vierailija
82/84 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kertonut, mitä hänellä itsellään on tarjota, jos sattuisi noin täydellisen naisen löytämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän tää on nostettu?

Kävin joskus vuosia sitten treffeillä tuon miehen kanssa. Oli tosi kivannäköinen ja hauskasti pukeutuva. Ehkä vähän outo ja aspergerpiirteinen joo, mutta ei se mitään kehitysvammaista kenestäkään tee. Ihan mukava viikonloppu meillä oli ja nähtiin toistekin, mut ei siitä romanssia sitten lähtenyt kehittymään, oli välimatkaakin aikalailla.

Olis kiva tietää, onko hän löytänyt kumppania vielä.

Vierailija
84/84 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en saa sitä enkä tätä...ja sit mie en saa...enkä mie saa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi