Jos ostatte käytetyn auton otatteko autoliikkeen mainoksen heti pois rekkarin alta?
Itse otin heti koska minä mitään jouppia rupea mainostamaan.
Kommentit (34)
Ei ihan heti, mutta mahdollisimman pian.
Uutena ostettu, mutta silti on mainos.
En ole edes huomannut tuollaisia mainoksia.
No, en ole mistään " Joupeista " ostanut autoa, uusien autojen myymälästä olen ostanut
Kyllä otan pois,ei minulle makseta että mainostan jotain firmaa.
Se lähtee jo ennen kun pääsen parkkipaikalta pois ja vien sen sinne liikkeeseen sisälle. Yksikään liike ei ole ainakaan vielä suostunut maksamaan siittä mainonnasta niin minä en mainosta
Ei mun käytetyssä autossa ollut mitään mainosta...
Mulle auto on kulkuneuvo, ei asia, jonka pitäisi kertoa jotain persoonastani. Siksi en kiinnitä huomiota tuollaisiin asioihin.
En ottanut. Käskin autoliikkeet itse ottaa, muuten ei tule kauppoja. En ala mitään K-caaraa mainostamaan.
Vierailija kirjoitti:
No, en ole mistään " Joupeista " ostanut autoa, uusien autojen myymälästä olen ostanut
Niin. Rinta-Jouppi tuo maahan ihan uusia autoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun käytetyssä autossa ollut mitään mainosta...
Oletko ihan varma?
Suurin osa ei ota kun katsoo paljonko niitä liikenteessä näkyy.
Joupin mainoksen omaavat autot jäävät ostamatta. Ehkä joku on onnistunut hommaamaan sieltä jopa vähän aikaa toimivan yksilön.
Voin mainostaa jos sovitaan hinnassa.
Otin mainostarran kilvistä pois. Suurin syy, että kirkkaan punainen rinta-jouppi logo näytti äärettömän rumalta uudessa autossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet uusien autojen myymälästä ostanut käytetyn auton niinkuin kysymyksessä on
Vierailija kirjoitti:
Otin mainostarran kilvistä pois. Suurin syy, että kirkkaan punainen rinta-jouppi logo näytti äärettömän rumalta uudessa autossa.
Kilpiin ei saa mitään tarroja kiinnitellä.
Rinta-jouppi lukee edelleen vuosien jälkeen.