Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin ruveta myymään itseäni

Vierailija
06.01.2009 |

että saisin talouden tasapainoon ja elintasoa paremmaksi.

Mitähän tässä kannattaisi ottaa huomioon ja mistä löydän parhaat asiakkaat?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana!

Mä olen Ferrari, kiihdyn yhtä nopeasti ja mulla pääsee lujaa

Vierailija
22/30 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

500-1000 € on se hintahaarukka missä itse liikun. Olen rakkauden Reimatec.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minä taas olen hyvin älykäs, mutta olen kyllästynyt minuuttimiehiin ja surkeisiin rakastajiin. Jos kerran on pakko niitä katsoa niin yhtä hyvin voisin saada palkkaakin hommasta. Olisipa tajunnut jo 16-vuotiaana ruveta myymään itseään, niin surkean seksin lisäksi ois saanut sentään rahaakin.

Neitsyydenkin ois voinut hyvään hintaan myydä jollekin hyvästä rahasta, eikä antaa sille p*skalle, jolle se meni (minulla jostain syystä vain henkisesti väkivaltaisia kumppaneita elämässäni -- ehkä siksi kun isäkin oli).

Ainoa mikä pelottaa on taudit ja juuri nuo väkivaltaiset asiakkaat. Siksipä en ole uskaltanut sille tielle lähteä.

Vierailija
24/30 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai herkku chatissa ilmoitella tarjoavansa lempeä rahasta.

Vierailija
25/30 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli joku 5-10 asiakasta vkossa. Osalle riitti käsityöt, joku halusi suihin ja kolma koko hoidon. Hän teki tuolloin sellaista 5000e/kk tiliä verottomana ja melko pienillä työtunneilla (karkeasti niin, että kun äijältä lensi niin homma loppui siihen). Kertaakaan hän ei joutunut mihinkään ongelmiin, eikä saanut tautia. Kumia käytettiin tottakai aina. Tapaamiset sovittiin soittamalla ja jos olit kännissä tai edes vaikutit siltä niin hommia ei hoidettu. Tarvittaessa sanottiin miehelle, että jos enskerralla soitat ja olet selvinpäin saat tästäkin kerrasta maksaa "ns. ennakkovarausta" ja heille sopi.

Nyt ystäväni on hyvässä virassa, hänellä on kaksi ihanaa lasta ja hyvä aviomies. Aviomies tietää mitä hän nuorempana työkseen teki, ei ylistä sitä, mutta ei se hänen itsetuntoaankaan ole murtanut, eikai he muuten naimisissa olisikaan.

Tarinoita on varmasti yhtäpaljon kuin on naisiakin. Tässä tapauksessa ainakin oli tarinalla "onnellinen" loppu. Kuinka moni meistäkään av-mammoista voi sanoa että opiskeluaikana keräsi itselleen omaisuutta?

Varmasti monet tuomitsevat "seon likaista rahaa" ja "säälittävää" jne. mutta jokainen tekee itse valintansa. Ja veikkaampa vain, että aika moni näistä jotka tuomitsevat kaverini teot "säälittäviksi" ovat itse niitä jotka eivät välttämättä kävisi kovin hyvin "niillä" markkinoilla kaupaksi ;)

Vierailija
26/30 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...rakkauden reimatec... En kestä. :) Mikä vertaus! :D

500-1000 € on se hintahaarukka missä itse liikun. Olen rakkauden Reimatec.

Vierailija
27/30 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset tekevät tätä, miehet ajattelevat että nainen kuin nainen on ostettavissa. Minä en ole, ja ihmettelen suuresti, kuka voi rikkoa itsensä rahasta.

Vierailija
28/30 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repertuaarini kruunu voisi olla nuo pissaleikit. Minulla on virtsanpidätysongelmia ja yliaktiivinen rakko...

Vierailija
29/30 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset tekevät tätä, miehet ajattelevat että nainen kuin nainen on ostettavissa. Minä en ole, ja ihmettelen suuresti, kuka voi rikkoa itsensä rahasta.

Ei ne kaikki miehet nyt varmaan kuitenkaan noin ajattele. Mutta toisaalta aika monet naiset ovat ostettavissa, olisiko Jenni D. lähtenyt Kimin matkaan jos tämä olisi kilpisjärveläinen autonasentaja? Niin ja minä en koe rikkovani itseäni jos harrastan seksiä rahasta (ei ole kyllä vielä kokemusta, mutta teoriassa ajateltuna).

Vierailija
30/30 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tallaajista rikkoa itsensä. Kuten tuo esimerkki kilpisjärveläisestä autonasentajasta tai isoisän ikäinen aviomies..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi