Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmentävimmät AV:lta oppimasi asiat

Vierailija
01.12.2009 |

Mulla ainakin seuraavat, etenkin hygieniaan liittyvät asiat:

- Naiset, joilla on roskis vessassa ovat laiskoja ja epähygieenisiä

- Ihmiset, jotka eivät silitä vaatteitaan, ovat siivottomia.

- Lapset, joiden vaatteita ei silitetä, eivät pääse syliin päiväkodissa, koska työntekijöitä oksettaa silittämättömät vaatteet.

- Emätin kuuluu kuurata sisäpuolelta.

- Tamponit ja kondomit kuuluu vetää pöntöstä. On epähygieenistä jemmailla niitä roskiksissa.

- Toisten ihmisten lapset ovat inhottavia, omat ainoita siedettäviä.

Mitä mielenkiintoista sinä olet oppinut AV:lla?

Kommentit (396)

Vierailija
101/396 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tietyt merkit ja uudemmat autot. Yksi asia mikä kanssa oli uutta niin se että, toisten autoa on ihan oikein kolhia. Oma syy kun ostivat vähän paremmemman auton, auto on vain kulkuväline ja sen pitää olla sellainen jota voi kolhia ilman että harmittaa jälkikäteen.

Vierailija
102/396 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ketju on aivan paras...tottahan se on, että nimettömänä on helpompi sanoa, joten täällä mielipiteiden kirjo on kova... .-)

Ja kirjoitetussa tekstissä ei sarkasmi toimi, joten väärinkäsityksiä tulee.

Tässä ketjussa tuo pyyhitään pyyhkeeseen jos laitetaan kylpytakki päälle...en tiedä oliko sarkasmia vai ei....mutta hämmentävää minulle, jos kuivaaminen hämmentää....lol-

Sen olen oppinut, ettei pahempaa olekaan, kuin olla juntti. Se on kirosanoista kauhein ja samalla yleisin, koska käy kaikkeen ja kaikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/396 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että opetan lapseni veteliksi vänisijöiksi, kun annan kolmivuotiaan istua rattaissa - ja kuskasin pari kertaa väsynyttä kuusivuotiastakin.

Ja että lastentarvikeliikkeen myyjä näki päällepäin, että olen laiska äiti ja siksi kertoi, että Emmaljungan Softyillä voi kuljettaa vaikka isompaa eskarilaista raskaan kaupunkipäivän päätteeksi.

Muut oppimani asiat on mainittu jo niin monta kertaa, että mainitsenpa vain nämä kaksi.

Vierailija
104/396 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei saa ostaa lastensa äidille lahjaa äitienpäivänä...

Vierailija
105/396 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen isä, vaikkei olisikaan. Eihän pettämisistään mitään vastuuta tarvitse ottaa, siinähän on ollut vain himojensa vietävänä. Reppana.

Vierailija
106/396 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tähän astinen käsitykseni jänöistä romuttui. Mitä ne sitten ovat, jos eivät jyrsijöitä?? Ainaskin nisäkkäitä ja turkispeitteisiä selkärankaisia...*poistuunolona takavasemmalle*

Vierailija
107/396 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt tämän palstan pari viikkoa sitten ja kiva, nyt mun ei tarvii enää lukea teidän ketjuja, tästä opin tiivistettynä kaiken, koko elämästä.

Kiitti ap:lle joka hokasit koota "av-mammojen"(?) ajatukset kasaan:D

hehheeeeeeeeeeee mahtavaa

Vierailija
108/396 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tähän astinen käsitykseni jänöistä romuttui. Mitä ne sitten ovat, jos eivät jyrsijöitä?? Ainaskin nisäkkäitä ja turkispeitteisiä selkärankaisia...*poistuunolona takavasemmalle*

Mun käsittääkseni erona jyrsijöihin on hampaiden lukumäärä, tai jokin muu hampaisiin liittyvä seikka. Se, että puput ovat jyrsijöitä, on hyvin yleinen harhaluulo, joten et ole yksin!

Terv. Ap, josta on hauska nähdä, että tämä ketju on huvittanut monia, mm. kirjoittajaa nro 313

Vierailija
109/396 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetten mikä on AV? Voiks joku pliis kertoo? :D

Vierailija
110/396 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyyhkeet pitää uusia vuoden välein.

Vierailija
111/396 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa Aihe Vapaa -palstaa. Siis tätä!! WAUTSI WAU!!

Vierailija
112/396 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että

-sinkut ja lapsettomat kolmekymppiset, jotka haluaisivat parisuhteen tai lapsia, ovat turhia, luusereita, läskejä, tyhmiä ja kykenemättömiä ihmissuhteeseen, koska eivät vielä ole suhdetta saaneet luotua tai hankkiutuneet kenenkään satunnaisen ihmisen kanssa raskaaksi

-sinkun/lapsettoman paikka EI OLE AV:llä, koska täällä saa kirjoittaa vain perheelliset

-lapseton ei voi tietää _mitään_ lapsista (vaikka hoitaisi työkseen lapsia tai olisi ollut sukulaisillaan lastenhoitajana kuukausia tai olisi ollut aupairina tai olisi hoitanut nuorempia sisaruksiaan), koska vain itse synnytetyt lapset tekee ihmisestä kunnon kasvattajan (ja tämän takiahan miehetkään ei vaan osaa)

-nainen ei saa pyytää anaaliseksiä, vaan se on epätoivoinen yritys pitää pettävä mies kotona

-lasten kanssa on mahdotonta matkustaa

-lasten kanssa on käsittämättömän helppoa matkustaa

-mies ei 'mahdu' olemaan mies kotonaan

Vierailija
113/396 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan joku prototyyppi

palstalaisena olen oppinut jo paljon tästä ketjusta, mut sen tiesin jo etukäteen, että yleisissä vessoissa todellllllakin kökkäreen molskahdusta pehmennetään vessapaperilla jota pidetään persuksen lähellä. Teen kyllä silti kotonakin niin, en siedä et joku joutuu kuunteleen mun molskahduksia ja ei mee muutenkaan paskat pitkin seinämiä. oon siis tosissani. eli kai musta vois tulla ihan oikee av-mamma?

Vierailija
114/396 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että samassa lauseessa voidaan pohtia kansantaloutta, autoveroa, omia intiimialueita, lasten kasvatusta ja lähikaupan hintapolitiikkaa eikä kukaan pidä sitä kummallisena. Rönsyillään jatkossakin mammat!

Vierailija
115/396 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju muuten!

Vierailija
116/396 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin juuri kirjoitit on AV eli aihe vapaa. valitsit sen tuolta keskustelujen etusivulta.

Vierailija
117/396 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen tätä aiemminkin tiennyt, että ihmiset pettää, mutta termin "ihonalainen" olen oppinut täältä.

Kunnon äidin status nousee pilviin, kun hän ostaa lapselleen Ticketin vaatteita. En ole lastenvaatemerkeistä ennen tiennyt just mitään, saati miten ne sijoittuvat statuskartalla.

Kunnon äiti odottaa kieli pitkällä Hullujen Päivien katalogin ilmestymistä.

Vierailija
118/396 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Suomen terveydenhuoltojärjestelmä tähtää rokotuksillaan ja julkisella terveydenhoidollaan kaikkien suomalaisten massasurmaamiseen mitä ovelimmilla tavoilla. Tässä ovat mukana kaikki lääkärit, jotka miettivät kammioissaan päivät pitkät, miten pahiten voisi nöyryyttää, kiduttaa ja vahingoittaa potilaitaan. Pahimpia kaikista ovat synnytyssairaalat ja niiden työntekijät, jotka uutterasti pyrkivät pilaamaan jokaisen synnytyksen ja ovat perustaneet sektioiden vastaisen salaliiton, koska se leikkaaminen nyt vaan on niin kallista ja vaikeeta ja siten voidaan kiusata mammoja.

Vierailija
119/396 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-abortti on aina väärin(silti aina kaikille huudellaan että olisit tehnyt abortin)

-lasta ei saa laittaa päiväkotiin alle 3v:na, mutt työttömän yh:n on pakko mennä töihin ettei elä muiden verorahoilla.

-töihin aina vaan mennään.

-äiti ei saa olla väsynyt jos vauvalla on koliikki.

- se että on yh on aina äidin vika.

-3500 euron palkka kuukaudessa on ihan SIKA SURKEE

- lasta ei voi jättää yksin jos käy vessassa.

- kaikki av:lla tienaa vähintään 10 000 euroa kuussa.

- ihan sama mitä teet niin olet aina väärässä.

- olet aina huono äiti!

Vierailija
120/396 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että harva lukee viestiketjun kokonaan ja ymmärtää lukemansa :D - kunnon äiti ostaa lapselle tec kengät eikä käytä välikaudessa kumisaappaita.. herran jestas.. - kunnon äiti ei katsokkaan tuttipulloon vaikka lapsi huutaisi yötä päivää nälkäänsä.. Vaan istutaan silmät ristissä 24h rinta lapsen suussa

Mulla on kaksi lasta: ensimmäistä ruokin pullolla, kun imetys ei onnistunut ja kakkonen on täysimetetty pitkään.

Ekaa varten joutu herää silmät ristissä yötä myöten lämmittämään pullomaitoa ja oli muutenkin työlästä pullo-maitorumbaa.. :( Sen lisäksi hän nukku jo ihan pienestä omassa sängyssään, kun luulin, että pitää heti totuttaa ja se jos mikä pahensi omaa unettomuuttani, kun vauva heräili itkien sänkyyn.

Kakkonen taas nukkui perhepedissä 5kuukautiseksi ja imi rintaa silloin kun halusi. Itse en edes kunnolla herännyt koko ruokintaan ja olin päivät tosi virkeä. Viisi kuukautta vanhana lapsi alkoi nukkumaan yöt omassa sängyssään iltapuuron jälkeen. (Totuteltiin jo aikasemmin nukkumaan omassa sängyssä päikkäreitä, niin ei ollu kovin jyrkkää)

On siis oikeasti harhaluulo, että imettävät äidit kärsisi imetyksen takia unettomuudesta ja, että rinnalla joutuu pitää 24/7. Oma imetykseni kaatu juurikin muiden ihmisten "kaikkitietävyyteen" esikoisen kohdalla mikä mua näin jälkeenpäin harmittaa, kun esikoinen on tosi allerginen ja epäilen aikaisen mössö ruuan ja pulloruuan osuutta asiaan.. :( Imetys ei ole vaikeaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä