Hämmentävimmät AV:lta oppimasi asiat
Mulla ainakin seuraavat, etenkin hygieniaan liittyvät asiat:
- Naiset, joilla on roskis vessassa ovat laiskoja ja epähygieenisiä
- Ihmiset, jotka eivät silitä vaatteitaan, ovat siivottomia.
- Lapset, joiden vaatteita ei silitetä, eivät pääse syliin päiväkodissa, koska työntekijöitä oksettaa silittämättömät vaatteet.
- Emätin kuuluu kuurata sisäpuolelta.
- Tamponit ja kondomit kuuluu vetää pöntöstä. On epähygieenistä jemmailla niitä roskiksissa.
- Toisten ihmisten lapset ovat inhottavia, omat ainoita siedettäviä.
Mitä mielenkiintoista sinä olet oppinut AV:lla?
Kommentit (396)
toiset vaan eivät saa tilaisuutta siihen :D opin myös, että jos olet solminut suhteesi teininä se ei tule kestämään...no mulla kestänyt jo 20v eikä loppua näy :D
ja alibi-kodissa asuminen altistaa perheen väkivaltiaislle surmilla. Ylipäätään koko alibi-kodin käsite.
eskari-ikäistä (ja jopa 9kk ikäistä vauvaa)voi pitää hoidossa 9h päivässä, mutta ekaluokkalaiselle 5h koulupäivä on ihan hirveän pitkä.
Samoin sen, että alle 12v lasta on melkein rikollista jättää tunniksikaan yksin kotiin, mutta kyllä ekaluokkalaisen pitäisi selvitä aamuherätyksistään itse ja osata kouluun yksin jos koulu alkaa kymmeneltä.
=) Nää on näitä ristiriitaisuuksia ja riidankylvöviestiketjuja ;)
Ainakin sen, että empaattisuus on katoava hyve.
kiroilemalla, eläinten nimillä, arvostella älynlahjoja... Olihan toinen eri mieltä.
"siisti viivapillu" eli naisen ajeltu pinppi. Ajelematon tai sellainen, jossa on edes vähän jätetty karvoja häpyverhoksi on ällöttävä, likainen majava.
jos mies on joku Viidakon-Ykä, joka tykkää seikkailla karvalaaksossa! Tämä oli minulle ihan uusi tieto.
Mä tiedän kyllä olevani köyhä, mutta nähtävästi olen tyhmäkin...Valaiskaa mua, en ole ikinä kuullutkaan.
aika karsean näköisiä. Todella koristeellista kamaa. Amerikkalaiseen makuun.
kaikki alle 30 vuotiaat on teinejä.
Kertakäyttö vaipat pilaavat maailman.
Kestoilu on itsensä jalustalle nostoa ja maailman pelastamista.
Sirot vauvat on kauniita.
Sirot vauvat on rumia.
Pulleat vauvat on aina rumia.
Vain vaaleat pitkät kiharat sallitaan tytöillä.
Kaljut pojat ja siilitukka pojat ovat kaikki kamalia jalkapallo huligaaneja vailla käytöstapoja.
Synnytys ei satu!!!
Sektio ei ole sama kuin synnytys. Jos vauvasi tuli maailmaan sektiolla et ole synnyttänyt vaan olet luuseri.
Kivunlievityksen käyttö synnytyksessä on nössöä ja tekee sinusta huonon synnyttäjän.
Listaa vois jatkaa loputtomiin.
Kiireisellä johtotason vaikuttajamammalla ei ole koskaan niin kiire, etteikö ehtisi palstalle kesken työpäivän ns. antamaan rakentavaa kritiikkiä joistain todella mauttomista naisista, kuten Jenni Haukiosta. Varsinkin jos joku mies kehuu jotain naista, niin johtajamamma syöksähtää kiireen keskellä tänne ja kertoo, että tämä kehuttu nainen on mauton ja mummomainen ja meikkaakin rumasti, hän itse puolestaan on kaunis ja hoikka ja voisi tehdä mallinkin töitä.
Muutoin johtajamammalla onkin niin kiire, että hän ei ehdi palstalle muuta kuin kertomaan, että ei ehdi palstalle.
Hedelmien sokeri on ainoa hyvä, terveellinen ja tarpeellinen kaikille, suorastaan taivaanlahja laihduttajille ja lapsille, kun taas fruktoosi on maksalle vaarallinen ja suoraan saatanasta.
- sektio ei ole synnytys
- imettäminen on kaikkein tärkein asia lapsen hyvinvoinnin kannalta (on esim. parempi kasvaa hermoromahduksen saaneen imettäjän kuin suht hyvinvoivan ei-imettävän äidin vauvana)
- äidin hyvinvointi on huonoin mahdollinen syy mihinkään päätökseen
- jos saa lapsia, ei saa ajatella omaa hyvinvointiaan (tai herra paratkoon, omaa MUKAVUUTTAAN) ennen kuin lapset ovat täysi-ikäisiä
- lasta ei saa laittaa hoitoon ennen kolme ikävuotta, mieluiten ei ennen kouluikää
- töissäkäyminen on itsekästä
erityisesti jos siitä saa itselleenkin iloa (asia on vähän vähemmän tuomittavaa, jos vihaa työtään)
- akateemisuus ei tuo mukanaa mitään lisäarvoa, ammattikoulussa oppii ihan samat asiat
-ammattikoulun käyneet ovat tyhmiä, erityisesti lähihoitajuus on merkki totaalisesta epäonnistumisesta elämässä
- omista eettisistä valinnoista ei saa kertoa, se on syyllistämistä
-kasvissyönti ja kestovaippailu ovat saatanasta, samoin kantoliina
-perhepeti on sairasta, samoin tosin myös lapsen nukuttaminen omaan sänkyyn
Summa summarum: olen oppinut av:lta, että äitiys on yhtä epäonnistumista, koska kaikki mitä teet on joka tapauksessa väärin :)
perseisiksi ja ne täytyy velä erikseen pestä suihkun jälkeen ha julkisissa vessoissa kakatessa täytyy poyllynreikää painas painaa paperilla ja ottaa kakka paperilla kiinni ennen kuin se putoaa pönttöön
Osalla miehistä omainaistuoksu oli paha ja sen johtui siitä ,että he ensin pesivät suihkussa peppunsa ja levittivät sitten hajun ympäri kehoaan.
- Uimahalliin ei suinkaan mennä uimaan vaan kyttäämään toisten naisten alapääkarvoituksen tilaa
- Kaikkeen pitää aina varautua ennakolta. Kaikkeen. Sairuksiin, masennukseen, työttömyyteen, lapsen vammaisuuteen, onnettomuuksiin jne. jne. Jos ei ole varautunut Ihan Kaikkeen, on on oma vika, jos elämä tuntuu raskaalta tai on taloudellisia vaikeuksia. Eli aina.
- Lohikeitto on juntti ruoka juhlissa.
- Vääränlaisen etunimen antaminen pudottaa lapsen vanhempien koulutuksen ammattikoulutasolle ja aiheuttaa lapselle adhd:n ja nuorisorikollisuuskierteen
koska voi kuolla. Koska joku oli kerran kuollut, kun kuntoili liikaa. Silloin kuntoilu on kaikille vaarallista, parempi vaan maata sohvalla.
-Suuseksi on erehtymätön indikaattori parisuhteen tilasta. Jos mies saa sitä paljon, parisuhde voi hyvin. Jos mies saa sitä vähän tai ei ollenkaan, nainen ajaa miehensä pettämään. Sitävastoin yksikään mies ei halua antaa naiselle suuseksiä.
-Kaikkien naisten tulisi vähintäänkin "siistiä" häpykarvansa.
-Köyhien ei sovi hankkia lapsia. Jos taas nainen teetättää abortin taloudellisista syistä, hän on alhaisista alhaisin.
-Köyhien tulee noudattaa elämässään av-mammojen luomia sääntöjä, sillä av-mamma on veronmaksaja ja hän rahoittaa köyhien elämisen.
-On ihan tavallista, että keskituloisella perheellä "ei vaan ole rahaa", koska asuntolaina pitää maksaa. Omistusasunto on oltava vähintäänkin jokaisella lapsiperheellä.
-Anoppia kiinnostavat vain tyttärensä lapset, miniänsä lapset ovat hänelle yhdentekeviä ja sen hän on myös suoraan sanoo.
-Lasten nähden on suositeltavaa käyttää alkoholia vähän runsaamminkin, oppivathan samalla suomalaista tapakulttuuria. Av-mamma tai hänen miehensä eivät kuitenkaan ole alkoholisteja, vaikka useamman viikon juomaputkea ei tahdo saada katkaistua.
-Avioero ei koskaan vahingoita lapsia. Esimerkiksi pikkulasten vanhemmilta riittävä syy eroamiseen on, ettei olla enää yhtä palavasti rakastuneita kuin suhteen alkuaikoina.
-Vaimoaan hakkaava mies on kuitenkin lapsille hyvä isä, jota ei viitsisi niin pienen asian takia jättää.
-Kaikki, mitä lapsesi, miehesi, anoppisi, ystäväsi tai työkaverisi sanoo, on tarkoitettu loukkaukseksi sinua kohtaan.
-Jos sinulle tulee ystävyyssuhteessa hyväksikäytetty olo, oikea tapa reagoida on kärsiä hiljaa ja olla tekemättä asialle mitään, jottei toinen osapuoli suutu.
Heille oikein et heitä puukotetaan jne. Kiusattu tappaja on hyvä ja oikeassa!
Toinen mitä olen oppinut palstalta on se, että lastensuojeluilmoitus pitää tehdä ihan kaikesta ja että lastenkodissa on hyvä asua.
Kiireisellä johtotason vaikuttajamammalla ei ole koskaan niin kiire, etteikö ehtisi palstalle kesken työpäivän ns. antamaan rakentavaa kritiikkiä joistain todella mauttomista naisista, kuten Jenni Haukiosta. Varsinkin jos joku mies kehuu jotain naista, niin johtajamamma syöksähtää kiireen keskellä tänne ja kertoo, että tämä kehuttu nainen on mauton ja mummomainen ja meikkaakin rumasti, hän itse puolestaan on kaunis ja hoikka ja voisi tehdä mallinkin töitä.
Muutoin johtajamammalla onkin niin kiire, että hän ei ehdi palstalle muuta kuin kertomaan, että ei ehdi palstalle.
Marimekon kankaista ja vaatteista tai jostain muista "merkkivaatteista"oot juntti samoin jos ostat jotain kalliinpaa kuin henkka-maukat.Tämän palstan perusteella en kyllä tiedä kuinka pukeutua oikein.
että oman lapsen päivähoidon käytäntöjä ei saa arvostella, kun on kerran lapsen hoitoon laittanut. Pitää hoitaa itse jos kehtaa valittaa.
Pienen tytön pitää ehdottomasti mennä uimahallissa isänsä mukana miesten puolelle, muuten on suvaitsematon ja leimaa kaikki miehet pedofiileiksi.
Mutta ehkä hämmentävin oppimani asia on telakoituminen. :)
mutta 14-vuotiasta ei.