Mistä helkkarista voi ostaa kunnollisia kyniä?
Suomalaisesta ei löytynyt kunnollisia kyniä mutta siellä on kyllä hyllykaupalla kaikkea turhaa ekohippikrääsää.
Kommentit (22)
Jostain toimistotarvikekaupasta varmaankin
Mitä kyniä tarkoitat? Kuulakärkikyniä, lyijykyniä vai huopakyniä?
Ostin juuri ihan Prismasta toimivia lyijytäytekyniä.
Mitähän sinä nyt ajat takaa? Kerro nyt aluksi minkälainen on mielestäsi hyvä kynä? Osaatko mainita jonkun hyvän kynämerkin?
Kunnon kirjakaupasta, esim. Suomalainen Kirjakauppa, saa ainakin monen tarpeeseen hyviä mustekyniä, joihin voi ostaa täyttösäiliöitä. Kynä maksaa muutaman kympin ja säiliöt päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sinä nyt ajat takaa? Kerro nyt aluksi minkälainen on mielestäsi hyvä kynä? Osaatko mainita jonkun hyvän kynämerkin?
Parkeria lähinnä etsin. Muutkin käy. Kuulakärkikynä. Mustekyniä jo löytyy.
Stadin Akateeminenkin on nykyään ihan pa$ka.
Vierailija kirjoitti:
Netistä.
En osta netistä yhtään mitään.
ap
Clas Ohlssonilta, yllätys yllätys olen parhaat kynät viime vuosina ostanut.:).
Mulla on pari laadukasta kuulakärkikynää mutta niihin on ihan mahdotonta löytää enää uusia säiliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ollut jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parkeria lähinnä etsin. Muutkin käy. Kuulakärkikynä. Mustekyniä jo löytyy.
Kiitos jo osavastauksestasi. Kerro vielä kuitenkin, millainen kuulakärkikynä on mielestäsi hyvä, vai onko hyvyys vain säiliössä ja kirjoituskuulan koossa?
Minä tilasin talvella hyviin Parker- ja Ballograf -kuivamustekyniini vuotamattomia täytemusteita Suomalaisen nettikapupasta, samoin lyijytäytteitä vanhoihin Faber-Gastellin lyijytäytekyniin. En edes jaksa lähteä etsimään pilipali ostarikaupoista yhtään mitään. Niissä on villalankoja ja leluja, mutta hyvin vähän kirjoja ja kirjoitustarvikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Ostin juuri ihan Prismasta toimivia lyijytäytekyniä.
Minä puolestaan ostin Tokmannilta jo jokin aika sitten. Ei ole tarvinnut ostaa vähään aikaan uusia, kun toimivat edelleen.
Mutta sitä ihmettelen, mistä voisi ostaa sopivankokoisia uusia kumeja lyijytäytekyniin! Lyijyjä kyllä löytyy, mutta minulla on tapana tehdä virheitä, joten kumillekin on käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Sen oikeita asioita arvostavat sisäänostajat ovat jo eläkkeellä ja nykyiset näyttävät hankkivan nättejä ekohippituotteita, joilla ei tee mitään.
Jostain Amazonista varmaan saa. Kato eka testit netistä ja sitten tilaat niiden perusteella. Ei saa mistä tahansa kaupasta tosi hyviä.
Meidän Suomalaisesta voi ostaa t-paitoja ja kauneudenhoitotuotteita mutta lehtiä ei löydy.🙈