Hämmentävimmät AV:lta oppimasi asiat
Mulla ainakin seuraavat, etenkin hygieniaan liittyvät asiat:
- Naiset, joilla on roskis vessassa ovat laiskoja ja epähygieenisiä
- Ihmiset, jotka eivät silitä vaatteitaan, ovat siivottomia.
- Lapset, joiden vaatteita ei silitetä, eivät pääse syliin päiväkodissa, koska työntekijöitä oksettaa silittämättömät vaatteet.
- Emätin kuuluu kuurata sisäpuolelta.
- Tamponit ja kondomit kuuluu vetää pöntöstä. On epähygieenistä jemmailla niitä roskiksissa.
- Toisten ihmisten lapset ovat inhottavia, omat ainoita siedettäviä.
Mitä mielenkiintoista sinä olet oppinut AV:lla?
Kommentit (396)
Kummin samanaikaisesti sekä pitää että ei pidä kysyä joululahjatoiveita.
Jos vaaaanha av-mamma on jo kerran jonkun aiheen käsitellyt (esim. kestot vs. kertsit), uudet tulokkaat eivät enää saa aiheesta puhua. "Tämä aihe on jo käsitelty" -kommentteja tule heti. No en minä ole käsitellyt, kun juuri olen tullut äidiksi. Homep*llut.
Tämä on vaaaanhojen av-mammojen tapa toivottaa sinut tervetulleeksi ja toisaalta kohteliaasti osoittaa paikkasi hierarkiassa. Ajattele sitä eräänlaisena kasterituaalina. Homep*llujen arvonimen saa vasta kymmenen vuoden aihe vapaalla homehtumisen, hiivautumisen ja pukamautumisen jälkeen.
"Tämä aihe on jo käsitelty" -kommentteja tule heti.
AV:lta olen oppinut mm:
- Espoon keskus on kauhea paikka
- Itä-Helsinki on vieläkin kamalampi paikka
- Koko Vantaa on täysin asuinkelvotonta
- Pikkukaupungeissa on kamalaa on kytätään
- Isoissa kaupungeissa lapset kasvavat kieroon
- Perhe tarvitsee vähintään 180 neliön omakotitalon, jossa kaikille on omat huoneet + työhuone ja vierashuone
jos käy kaupassa ja ostaa röökiaskin ja vaikka pari saunasiideriä ja pakkaa ne vielä vaunujen alaosaan.OMG!!
seikka, vaan yleinen asenneilmasto ja ihmisten suhtautumistyyli ja kiinnostuksen kohteet.
Vaikka osa onkin trolleja, niin siitäkin huolimatta miun on vaikea ymmärtää tätä ilkeyden ja tyhmyyden tiivistymää, joka täällä vallitsee.
Samalla tavalla kuin en ymmärrä, miten nuoret haukkuvat toisiaan esim. Galtsussa, niin en ymmärrä, miten _aikuiset_ ihmiset ilkeilevät täällä toisilleen.
Miun mielestä nimemerkittömyys ja internetfoorumien keskustelukulttuurin toisenlaisuus vs. irl, ei riitä syyksi.
Kaapo
monien näiden lisäkis olen oppinut sen, että mies on jumalolento, joka ei ole vastuussa mistään. Kaikki on naisen syytä.
monien näiden lisäkis olen oppinut sen, että mies on jumalolento, joka ei ole vastuussa mistään. Kaikki on naisen syytä.
Naisen pitää hoitaa kaikki ja olla aina haluttava ja vaakatasossa kun mies haluaa. Miehelle on normaalia istua sohvalla telkkaa katsomassa ja luistaa kaikesta. Paitsi jos se on narsisti.
joskus 90-luvulla Toni Wirtasen haastattelussa, hän käytti sitä sanaa, joku strippari oli ollut "pinppi" paljaana.
mäkin vitsillä pinppi. Ei se nyt ehkä kovin hassua ole. Sanoo moni muukin.
Vai pimppi? Harjaatko vai kanpaatko hiuksesi? Kunpi on parempaa, hauki vai kanpela?
Konppaatko minua?
Enkös mä kirjoittanut, että sanon VITSILLÄ pinppi. Mikä kohta sulla meni siitä ohi? Se, että sanon, vai se että vitsillä? Etkö tosiaan ole koskaan kuullut, että joku sanoo niin?
Totta kai mä ymmärrän, että (todennäköisesti) missään kielessä ei ole np-konsonanttiyhtymää, koska se on yksinkertaisesti vaikea lausua: jos vaikka lauseessa joku sana loppuu ännään ja seuraava alkaa peellä, niin se ännä muuttuu ämmäksi, koska pee on labiaalinen konsonantti, ja än taas dentaalinen. Noh, suomessa aiheuttaa tietenkin hämmennystä se, että oikeinkirjoituksessa liitepartikkelin -pA edellä n ei muutu KIRJOITETTAESSA, vaan kirjoitetaan panenpa, istunpa, syönpä jne.
Joo, ymmärrän tämän kaiken.
Se ei SILTI estä mua (tai monia muitakaan) toisinaan sanomasta tai kirjoittamasta pinppi n:llä. Tosin kyllä uskon, että moni täällä AV:lla (ja muuallakin) luulee, että pimppi kirjoitetaan oikeasti pinppi, juuri tuon edellä mainitsemani liitepartikkeliasian takia.
Lainaamani viestin kirjoittaja taitaa olla harvinaisen yksioikoinen ihminen.
V*TTU KU KAIKKI ON NIIIN NOLOO paitsi kiroilu ja yleistäminen
...sen olen oppinut, että opettajaksi päätynyt ihminen on laiska (lomailee eikä edes lomalla opiskele tai valmistele) ja ahne (sille täytyy viedä joku lahjus, ettei se sorsi oppilasta) ja epäoikeudenmukainen (ei anna kaikille hyviä numeroita ja voi jopa vaatia perheeltä osallistumista kasvattamiseen)
äiti missään nimessä saa olla isän elätettävänä niiden kotiäitivuosien aikana, eikä saa vaatia isää ostamaan hänelle ruokaa. vaan elää sillä parin sadan euron kotihoidontuella mitä kunta maksaa. ostaa sillä vaatteet ja ruoat itselle ja lapselle.
suunnattoman laiska, jollei jaksa tai näe tarpeelliseksi tehdä juuri niitä samoja asioita, joita joku kirjoittaja keksii vaatia. Ja siis ihan kaikkia niistä.
Kunnon äiti ulkoilee lapsensa kanssa kahdesti päivässä, imuroi, meikkaa päivittäin, pukeutuu kauniisti (muttei liian kauniisti, jottei ole pinnallinen), pukee lapsensa kauniisti, ostaa kaiken kirpparilta ja käy alennusmyynneissä paitsi että käy hyväpalkkaisessa työssä, jotta voi ostaa kaiken uutena.
On opiskellut hyvän ammatin ennen lasten hankintaa, mutta hankkii kuitenkin lapset nuorena paitsi ettei lapsia hankita vaan saadaan.
Hoitaa lapsen kuitenkin itse kotona vähintään kolmivuotaaksi, eikä laita hoitoon. On lapsen saatavilla ympäri vuorokauden eikä lykkää isovanhempien taakaksi, mutta kuitenkin järjestää aikaa parisuhteelle, itselle, opiskelulle, liikunnalle, ystäville, käsitöille, siivoukselle, kotikutsuille sekä ruoanlaitolle ja leipomiselle, sillä kyllähän reipas äiti tekee kaikki ruoat itse.
...on tehtävä välittömästi naapurista tai puistotutusta, jos se ei ole pessyt haalaria tai antaa lapsen katsella videoita.
Mutta sitä ei saa tehdä opettaja, jolla on virkansa puolesta siihen velvollisuus, vaikka lapsi ei käy koulua tai muuten aiheuttaa huolta.
ei tarvita hoitajia, jotta voisi viettää miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa, koska lapsi/lapset pitää laittaa nukkumaan viimeistään klo 19, jolloin on joka päivä koko ilta kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa! Ja jos lapsi ei nukahda klo 19, lapsi pompottaa vanhempiaan, eli on huonosti kasvatettu, eikä sitä paitsi saa riittävästi unta, mikä taas johtaa keskittymisvaikeuksiin ja lopulta ADHD-diagnoosiin, erityisopetukseen ja nuorisorikollisuuteen.
Masentunut kotiäiti on huonompi kuin töissä käyvä äiti.
Syvästi hämmentävää on ollut todeta se seikka, että av-mammat kiinnittävät kovasti paljon huomiota alapään karvojen ajeluun. Synnyttämään lähtiessäkin on tärkeää olla ns. alapäälaittautunut.
Nico-Petterin hammasharjaa ei säilytetä vessassa, ettei siihen vaan leijaile kakkahiutaleita.
että jotkut pesee värkin sisäpuolelta?
"- Emätin kuuluu kuurata sisäpuolelta."
Nimittäin luin sen ja oon tietoinen kans asiasta mut ei tuos mitään erikoista ole jos ihminen vähän pimpsahuulien sisäpuolelta pesaisee raottamalla sitä vittua niin että saa pestyä siitä. :D
ei ole oikeasti väkivaltaa, vaan kasvattamista, mitä ilman lapsista tulee kurittomia häiriköitä.
lapsilla ei ole raitis joulu ja näin ollen lasten joulu ja ehkä koko loppuelämäkin on pilalla.
Jouluna saa juoda vain vanhan ajan limppareita, maitoa ja pepsiä. Myös kalapöydän kanssa.
Kyllä mä tiedän, että isoa osaa joudutaan tikkaamaan, ja kyllä mullekin pari pientä nirhaumaa tuli. Siksi kirjoitinkin, että eihän se vain voi yksilökohtaista olla...
Peace out!
- se joustopinppi