Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmentävimmät AV:lta oppimasi asiat

Vierailija
01.12.2009 |

Mulla ainakin seuraavat, etenkin hygieniaan liittyvät asiat:

- Naiset, joilla on roskis vessassa ovat laiskoja ja epähygieenisiä

- Ihmiset, jotka eivät silitä vaatteitaan, ovat siivottomia.

- Lapset, joiden vaatteita ei silitetä, eivät pääse syliin päiväkodissa, koska työntekijöitä oksettaa silittämättömät vaatteet.

- Emätin kuuluu kuurata sisäpuolelta.

- Tamponit ja kondomit kuuluu vetää pöntöstä. On epähygieenistä jemmailla niitä roskiksissa.

- Toisten ihmisten lapset ovat inhottavia, omat ainoita siedettäviä.

Mitä mielenkiintoista sinä olet oppinut AV:lla?

Kommentit (396)

Vierailija
21/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 90-luvulla Toni Wirtasen haastattelussa, hän käytti sitä sanaa, joku strippari oli ollut "pinppi" paljaana.

Vierailija
22/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"siisti viivapillu" eli naisen ajeltu pinppi. Ajelematon tai sellainen, jossa on edes vähän jätetty karvoja häpyverhoksi on ällöttävä, likainen majava.

että viivapillu on sellainen lähes häpyhuuleton (siis puhun nyt niistä sisälärpättimistä) värkki, oli karvat tai ei. En kyllä todellakaan väitä olevani mikään connoisseur (tai coñoisseur, hehe) tässä asiassa, koska olen nimenomaan täällä AV:lla kuullut ekaa kertaa koko käsitteen.

Mitä sanoo raati? Onko viivapillu ajeltu vai häppäritön pimppi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 90-luvulla Toni Wirtasen haastattelussa, hän käytti sitä sanaa, joku strippari oli ollut "pinppi" paljaana.

mäkin vitsillä pinppi. Ei se nyt ehkä kovin hassua ole. Sanoo moni muukin.

Vierailija
24/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täällä av:lla sekin paljastui: naimisissa olevan miehen vokottelija tekee oikein, vaimo väärin, jos sitä ei hyväksy.

Vaimot vaietkaa, yh:lle/toisnaiselle oikeus tehtailla lapsia kelle ukkomiehelle haluaa! Ja vaimot hävetkää, jos moititte. Tulee pian yh:lle itku silmään (tästä keskusteltiin viimeksi eilen).

Vierailija
25/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut ei pyyhi kakkaa wc-paperilla vaan huuhtovat vedellä ja pyyhkivät pyllypyyhkeellä- Hyi olkoon!

Että lasta ei saa laittaa päiväkotiin esim. 2-vuotiaana, ennen luulin että se olisi jopa kehittävää.

Että pimppi menee kauheaan kuntoon synnytyksen jälkeen, aina terveystiedon tunnilla sanottiin että joustaa joustaa.

Että muutkin ovat huomanneet Suomen pohjasakan, white trash-mammat, moni vanha koulukaverini kuuluu tähän epäjaloon kastiin.

Onneksi olen vasta saamassa esikoiseni, joten neuvot ja vinkit ovat tulleet tarpeeseen, enkä tee samoja virheitä! Kiitos Mammat.

Vierailija
26/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että joustaa ja joustaa ;D

Arvelinkin tuota lukiessa, että odotat esikoista ;)

Vierailija
27/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että joustaa ja joustaa ;D

Arvelinkin tuota lukiessa, että odotat esikoista ;)

että kovasti joustaa, mutta kiitos kun korjasit väärän luuloni pinppini kuosista (seuraavaksi pitääkin mennä haukkumaan mies valehtelijaksi, mutta tämähän onkin jo av:lla todettu: jos mies väittää naisen pinpin olevan suunnilleen ennallaan synnytysten jälkeen, hän valehtelee):D

Ja sitten aiheeseen: olen oppinut, että naisen ei kannata kertoa väsymyksestään, vähistä rahoistaan tai mistään perhe-elämän ongelmista, koska hänelle vastataan, että "no kannattiko tehdä lapsia, jos ei jaksa" tms. avuliasta.

Vierailija
28/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisiin kommentoin kanssa, että ainakaan mun ei joustanut :D

Mä oon oppinut että miten kamalan syyllistävä yhteiskunta meillä on ja nyt olen hieman avarakatseisempi itse. Ihmiset ei osaa elätyä erilaisiin elämän tilanteisiin ja erilaisiin ihmisiin missään lapsenhoitoon liittyvissä asioissa ainakaan :...

Vierailija
29/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joustaa varmaan johonkin pisteeseen asti. Ehkä useimmiten emätin joustaa, mutta ulkosynnytimet sitten eivät.

Mutta palautuu kyllä, en missään nimessä väitä ettei palautuisi.

Palautuminen ajan kanssa ja joustaminen itse synnytyshetkellä vain ovat kaksi eri asiaa. Aikasta moni nainen on saanut aikamoiset sota-arvet alapäähänsä synnytyksessä - sen joustamattoman pimpin ansiosta. Ja monestihan tehdään ihan luontoa auttamaan pientä viiltelyä valmiiksi, ts. välilihan leikkaus. Että turha se on sanoa, että alapää joustaa ja joustaa siististi ja nätisti vauvan verran.

Vierailija
30/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kun korjasit väärän luuloni pinppini kuosista (seuraavaksi pitääkin mennä haukkumaan mies valehtelijaksi, mutta tämähän onkin jo av:lla todettu: jos mies väittää naisen pinpin olevan suunnilleen ennallaan synnytysten jälkeen, hän valehtelee):D

värkki on hyvässä kuosissa jokunen vuosi viimeisen synnytyksen jälkeen. Mutta esikoisen kohdalla kunnollinen palautuminen kesti lähes vuoden.

Vierailija
31/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoma-saappaat ovat aivan juntit.

Kuoma-saappaat ovat aivan hyvät.

Suomessa on White trash -"ryhmään" kuuluvia kansalaisia.

Ukrainassa on mustakeuhkoisia si:n menehtyneitä ihmisiä tuhansittain ja lentokoneet lentelevät maan yläpuolella ja aivan kohta kaikki myrkytetään ja salataan tapahtumat.

Myös Suomen yllä on lentokoneet lennelleet samoissa tarkoituksissa ja Vanhaselta pitäisi asiaa tiedustella.

Imettää pitää, mutta ei liikaa eikä liian vähän.

Vierailija
32/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toivon mukaan heitä on kerääntynyt enemmän tänne av:lle kuin valtaväestöön noin keskimäärin. Aivan käsittämättömän vittumaisia ja suorastaan TYHMIÄ (siis viisaan, perustellun vastakohtana)mielipiteitä tupataan joka keskusteluun.

Olen myös oppinut, että omaa mielipidettä EI muuteta. Ei missään asiassa, ei, vaikka tieteellistä tutkimusta pukkaisi joka tuutista. Tai ihmiset kertoisivat elämänkokemuksistaan, joiden perusteella se oma mielipide asetetaan kyseenalaiseksi.

Vierailija
33/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluava mies on sairas homo

Vierailija
34/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen p..a tyyppi, kun loukkaannun erään naisen käytöksestä. Hän keinoja kaihtamatta tuo itseään tykö miehelleni, koittaa kaikkensa kerjätäkseen tältä huomiota. Mieheni ei hänestä ole kiinnostunut millään tavoin, ei ole missään yhteyksissä pakollisia sukulaistapaamisia lukuunottamatta. Silti tämä nainen kiertää miestäni kuin kissa kuumaa puuroa. Pääkallellaan tuijottelee silmiään räpsytellen, söpösti hymyillen miestäni ja koittaa hakea katsekontaktia. Tunkee melkein syliin, vaikka seison vieressä, eikä ole mua huomaavinaan.

Se, että loukkaannun moisesta, tekee musta p...skan ihmisen.Tuon naisen käytös on ihan ok, siinä ei ole mitään vikaa eikä hän tee mitään väärin. Ei sittenkään, vaikka tietää mieheni olevan naimisissa ja useamman lapsen isä.

Tuollaisen käytöksen hyväksyminen ja oikeana pitäminen on jotain minulle täysin uutta. Mutta täällä av:lla sekin paljastui: naimisissa olevan miehen vokottelija tekee oikein, vaimo väärin, jos sitä ei hyväksy.

Mä pistäisin tollasen tyrkyn surutta järjestykseen! Hankkis oman miehen eikä muiden ukkoja härnäis, ihme horatsu.

Vierailija
35/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eihän molemmat voi olla totta. Tai eihän se ainakaan yksilökohtaista voi olla ;)

t. 187, jonka esikoinen syöksyi viimeisellä ponnistuksella maailmaan - ja kyllä muuten jousti, ulkosynnyttimetkin.

Vierailija
36/396 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsistani tulee mitä suurimmalla todennäköisyydellä rikollisia,ihan vaan sen vuoksi, etten ole kovinkaan innokas siivooja.Kotiamme sitten kuvataan jonkin rikosjutun yhteydessä Alibi-lehteen.Onneksi lapset ovat vielä kivoja ja pärjäävät hyvin koulussa ja sosiaalisissa suhteissaan.Nautitaan siitä,niin kauan kuin sitä kestää. :)

Vierailija
37/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eihän molemmat voi olla totta. Tai eihän se ainakaan yksilökohtaista voi olla ;)

AV:lla oppii, että MIKÄÄN ei ole yksilöllistä, vaan kaikki toimivat samalla tavalla, oli sitten kysymys painonhallinnasta, synnyttämisestä, raskaudesta, psyykestä tai oikeastaan ihan mistä tahansa. Eli olet väärässä jos et ole niin kuin minä.

Vierailija
38/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 187, jonka esikoinen syöksyi viimeisellä ponnistuksella maailmaan - ja kyllä muuten jousti, ulkosynnyttimetkin.

jos jollain yksittäisellä tapauksella joustaa ilman nirhaumia saati repeämiä, sehän tietysti tarkoittaa, että _naisen pinppi joustaa joustaa ja joustaa_, _eikä mene synnytyksessä huonoon kuntoon_. ;)

Tee ihan vaikka lähiympäristössäsi gallup tarvittiinko tikkejä synnytyksessä. Itse uskoisin, että vähintään puolet on tarvinnut. Vähintään. Ihan rehellisesti uskoisin kyllä että suhdeluku on jotain vähintään 80%/20% tms luokkaa. Tämä arvio omista synnärillä näkemistäni naisista ja tuttavanaisistani.

Vierailija
39/396 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies ei petä koskaan, jos vaan saa vaimoltaan tarpeeksi pinppiä

-ihmisestä kuin ihmisestä voi nuuhkaisemalla selvittää, käyttääkö hän wc-paperia vai juoksevaa vettä kakan jälkeen

-vuokralähiöissä on koiran paskaa kilotolkulla kaikki polut täynnä ja niillä köyhillä ois varaa ostaa omakotitalot, jollein ne ruokkisi niitä 100-kiloisia rakkejaan

-jokainen käytettynä myytävä turvaistuin on kolaroitu

-kenenkään ei kannata ottaa äitiyspakkauksta, koska kirppikseltä niitä tuotteita voi ostaa lähes ilmaiseksi

-ulkomaalaisten miesten vaimot ovat kaikki vaaleita, lihavia, rumia ja asuvat vantaalla

-käsipaskomista on syytä treenata ennakkoon kotona tai muuten voi joutua kädet paskassa odottamaan jumbon sulkemisaikaa yleisövessassa

Vierailija
40/396 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin vitsillä pinppi. Ei se nyt ehkä kovin hassua ole. Sanoo moni muukin.

Vai pimppi? Harjaatko vai kanpaatko hiuksesi? Kunpi on parempaa, hauki vai kanpela?

Konppaatko minua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi