Hämmentävimmät AV:lta oppimasi asiat
Mulla ainakin seuraavat, etenkin hygieniaan liittyvät asiat:
- Naiset, joilla on roskis vessassa ovat laiskoja ja epähygieenisiä
- Ihmiset, jotka eivät silitä vaatteitaan, ovat siivottomia.
- Lapset, joiden vaatteita ei silitetä, eivät pääse syliin päiväkodissa, koska työntekijöitä oksettaa silittämättömät vaatteet.
- Emätin kuuluu kuurata sisäpuolelta.
- Tamponit ja kondomit kuuluu vetää pöntöstä. On epähygieenistä jemmailla niitä roskiksissa.
- Toisten ihmisten lapset ovat inhottavia, omat ainoita siedettäviä.
Mitä mielenkiintoista sinä olet oppinut AV:lla?
Kommentit (396)
Masentunut = laiska ja saamaton, jonka pitäisi vain "ottaa itseään niskasta kiinni"
adhd lapsi = huonosti kasvatettu
perheen leffailta = paha paha paha! Mieluummin pitäisi tehdä "jotain kehittävää", vaikka mennä metsään luontoa tutkimaan
jugurtti on syntiä, paitsi maustamaton luomujugurtti
Mieluummin pitäisi tehdä "jotain kehittävää", vaikka mennä metsään luontoa tutkimaan
se on jotenkin niin ihanaa.
Olen oppinut, että lapsi on päiväkodissa, olet itsekäs äiti. Hyvä äiti hoitaa lapset kotona täysi-ikäisiksi ja ihan jokaisella perheellä on tähän varaa, kun laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.
Samoin olen oppinut, että on epäkohteliasta olla kutsumatta lapsen syntymäpäiville koko päiväkotiryhmää. Nimittäin jos kutsut vain 10 lasta, muille tulee paha mieli ja he saavat traumoja.
Ei ole olemassa vilkkaita lapsia. On vain rauhallisia ja kilttejä lapsia, jotka on kasvatettu hyvin ja sitten nämä vilkkaat/temperamenttiset/vaativat lapset on kasvatettu surkeasti tai heille kannattaa hankkia ADHD-diagnoosi (ja se ADHD johtuu siitä huonosta kasvatuksesta).
Kaikki yh-äidit saavat kuukausittain satoja jollei jopa tuhansia euroja erilaisia tukia. Siis nekin, jotka käyvät töissä. Kaiken lisäksi yh-äitien lasten elämä on muutenkin auttamattomasti pilalla.
Sikainfluenssarokotteen saaneet lapset likipitäen kuolevat rokotteen vuoksi jonain kauniina päivänä. Rokote on hurjan vaarallinen, mutta sitä ei tietysti haluttu kertoa yleisen hysterian välttämiseksi.
Jos yrittää väittää käyttävänsä alkoholia kohtuudella, tyrmätään se argumentilla "alkoholiongelmaan kuuluu se, että ei myönnetä koko ongelmaa".
ovat maailman pahin asia, koska eihän lapset hikoile ja koska omalle lapselle tulee tosi kamala olo, jos pitää muiden nähden käydä alasti suihkussa.
Rokote on hurjan vaarallinen, mutta sitä ei tietysti haluttu kertoa yleisen hysterian välttämiseksi.
Hän TIETÄÄ jotain.
jos uimahallissa on naisten puolella alle kouluikäisiä pikkupoikia. Kuulemma kamalaa olla alasti niiden poikien nähden.
Rokote on hurjan vaarallinen, mutta sitä ei tietysti haluttu kertoa yleisen hysterian välttämiseksi.
ja tästä on todisteena se että Halonen ei ole etuillut rokotusjonossa. Hän TIETÄÄ jotain.
Ja sen olen oppinut, että Halonenkin haluaa kaikkien suomalaisten kuolevan/halvaantuvan/saavan elinikäisiä vammoja rokotteesta :-P.
naapurin mummo on tupakoinut 50 vuotta eikä hänellä ole keuhkosyöpää -> tupakaoivat eivät siis saa keuhkosyöpää sen enempää kuin tupakoimattomatkaan.
tulee hyötykäyttää jotenkin. Sen kaataminen viemäriin on ympäristölle haitallista.
ovat läskejä. Kukaan mies ei voi haluta seksiä läskin kanssa (läski = ks. edellinen lause). Jos esim. baarissa tulee joku mies jututtamaan sinua, se tulee siksi, että läskeiltä saa aina (vaikka todellisuudessa mies pidättelee inhoaan pannessaan). Jälkeenpäin sitten naureskellan kaveriporukassa.
Ja jos jollain ukkoparalla on läski vaimo, niin se vain feikkaa, kuitenkin se haluaisi jonkun laihemman - tai oikeastihan sillä on jo toinen nainen. Jos seksiä on alle 4 kertaa viikossa, se on vähän, mies ei voi pärjätä sillä. Mies siis panee jotakuta toista myös.
seksiä olekaan ollut vuosiin tai jos seksiä on tyyliin kolme kertaa vuodessa.
-Jos et pidä Partylitesta, olet siis oikeasti köyhä.
Mä tiedän kyllä olevani köyhä, mutta nähtävästi olen tyhmäkin...Valaiskaa mua, en ole ikinä kuullutkaan.
Mä tiedän kyllä olevani köyhä, mutta nähtävästi olen tyhmäkin...Valaiskaa mua, en ole ikinä kuullutkaan.
on ihan SIKAkalliita kynttilöitä, joita myydään kotimyyntikutsuilla, joilta on vaikea lähteä ilman ainakin yhtä ylihintaista kynttiläpakkausta.
Ainakin olen oppinut arvostamaan omaa miestä, joka tuntuu palstailun jälkeen olevan hirmuisen normaali eikä yhtään narsisti!
ei ole oikeutta sanoa mitaan Suomen oloista silla se on Suomen haukkumista, Suomessa asuva saa sanoa saman asian.
Jos olen loytanyt asuinmaassani jotain positiivista yritan vain olla muita parempi ja taas panettelen Suomea.
On hyva etta olen lahtenyt Suomesta, minunlaisiani siella ei tarvitakaan.
että alle 18 -vuotiasta LASTA ei saa jättää hetkeksikään yksin kotiin.
-Jos epäilet ettää miehesi pettää, olt vainoharhainen
-Jos et usko miehesi pettävän, niin miehesi pettää
-Jos mies pettää, se on vaimon vika
-Jos nainen pettää, se on vaimon vika
-Jos nainen on Yh, hän on epäonnistunut elämässään
-Jos mies on yh, hän on sankari
-Yli puolet suomalaisista ovat narsisteja
-Yli puolet lapsista ovat adhd-lapsia
-on ok yrittää iskeä varattuja miehiä ja jos et ole samaa mieltä olet huono ihminen kun et anna kaverille kanssa
-Koira kuin koira sopii perheelle kuin perheelle oli kokemusta koirista tai ei
-Mikään muu koira ei pure paitsi Pitbull ja Presa Canario
-Parisuhteesta joissa lapsi/lapsia, ei saa erota missään tapauksessa koska lapset kärsivät.
-Jos sinulla on ollut joskus masennusta, tai olet ollut joskus itsetuhoinen tms. olet sitä aina
Kaikki muulla tavalla toimivat ovat estyneitä.