Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmentävimmät AV:lta oppimasi asiat

Vierailija
01.12.2009 |

Mulla ainakin seuraavat, etenkin hygieniaan liittyvät asiat:

- Naiset, joilla on roskis vessassa ovat laiskoja ja epähygieenisiä

- Ihmiset, jotka eivät silitä vaatteitaan, ovat siivottomia.

- Lapset, joiden vaatteita ei silitetä, eivät pääse syliin päiväkodissa, koska työntekijöitä oksettaa silittämättömät vaatteet.

- Emätin kuuluu kuurata sisäpuolelta.

- Tamponit ja kondomit kuuluu vetää pöntöstä. On epähygieenistä jemmailla niitä roskiksissa.

- Toisten ihmisten lapset ovat inhottavia, omat ainoita siedettäviä.

Mitä mielenkiintoista sinä olet oppinut AV:lla?

Kommentit (396)

Vierailija
1/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vanhempien sosiaalisen statuksen & henkiset ominaisuudet saa selvile yksinkertaisesti heidän jälkeläistensä vaatemerkkejä seuraamalla. Se on niin ihanan helppoa! Kyllä mä olin ihan keltanokka ennen, kuin tiesin Reimateceistä yhtään mitään.

Vierailija
2/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei ole rahaa ostaa lasten pk-kuvia kaikille niitä haluaville sukulaisille, ei olis kannattanut hankkia lapsia ollenkaan!

tuntuu että voimat loppuu uhmaikäisen kanssa, MITEN KUVITTELET SELVIÄVÄSI murrosikäisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa seksiä.

Vierailija
4/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla jälkeen jäänyt, mutta mistä tulee lyhenne AV?

Vierailija
5/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen p..a tyyppi, kun loukkaannun erään naisen käytöksestä. Hän keinoja kaihtamatta tuo itseään tykö miehelleni, koittaa kaikkensa kerjätäkseen tältä huomiota. Mieheni ei hänestä ole kiinnostunut millään tavoin, ei ole missään yhteyksissä pakollisia sukulaistapaamisia lukuunottamatta. Silti tämä nainen kiertää miestäni kuin kissa kuumaa puuroa. Pääkallellaan tuijottelee silmiään räpsytellen, söpösti hymyillen miestäni ja koittaa hakea katsekontaktia. Tunkee melkein syliin, vaikka seison vieressä, eikä ole mua huomaavinaan.

Se, että loukkaannun moisesta, tekee musta p...skan ihmisen.Tuon naisen käytös on ihan ok, siinä ei ole mitään vikaa eikä hän tee mitään väärin. Ei sittenkään, vaikka tietää mieheni olevan naimisissa ja useamman lapsen isä.

Tuollaisen käytöksen hyväksyminen ja oikeana pitäminen on jotain minulle täysin uutta. Mutta täällä av:lla sekin paljastui: naimisissa olevan miehen vokottelija tekee oikein, vaimo väärin, jos sitä ei hyväksy.

Vierailija
6/396 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos yksinhuoltaja on kotona lasten kanssa hän on valtion tuilla elävä paska ja jos kehtaa täällä valittaa että on tiukkaa, niin on hankittava töitä ja laitettava laspset hoitoon, mutta jos laittaa lapset hoitoon niin on huono äiti koska lapset tulee kasvattaa kotona, mitäs oot yksinhuoltaja horo huono ihminen jonka mies on jättäny...

t. EI yksinhuoltaja

Vierailija
7/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain syömällä vähemmän laihtuu. Mikään muu ei ole mahdollista. Kaikki lihavat ihmiset ovat lihavia siksi, että he syövät jatkuvasti. Ja eivät vaan jatkuvasti, vaan jatkuvasti pelkkää roskaruokaa ja makeaa.

Liikunnalla, perintötekijöillä eikä sairauksilla ole mitään tekemistä sen kanssa, että on lihava.

että tän kaiken voi perustella sanomalla - wait for it - Auschwitzissa ei ollut lihavia ihmisiä. Tämä on perustelu, joka perustelijan mielestä kumoaa KAIKKI todisteet siitä, että millään muulla kuin omilla syömisillä ei ole mitään tekemistä painon kanssa.

Edelliselle ihmettelijälle todettakoon, että AV on Aihe Vapaa.

Vierailija
8/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli iloinen kun terve kouluikäinen ei sitä ollut vielä saanut, toivoi vielä lapsen sairastumista.

Hämmetävää ylipäätään on se miten ikäviä ihmisiä on olemassa.

Vierailija
9/396 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos yksinhuoltaja on kotona lasten kanssa hän on valtion tuilla elävä paska ja jos kehtaa täällä valittaa että on tiukkaa, niin on hankittava töitä ja laitettava laspset hoitoon, mutta jos laittaa lapset hoitoon niin on huono äiti koska lapset tulee kasvattaa kotona, mitäs oot yksinhuoltaja horo huono ihminen jonka mies on jättäny... t. EI yksinhuoltaja

siksi ettei ole saanut tarpeeksi usein seksiä.

Vierailija
10/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmetävää ylipäätään on se miten ikäviä ihmisiä on olemassa.

Itse ajattelen ihmisistä hyvää ennen kuin toisin todistetaan, ja ylipäätään tapaan todella vähän ikäviä ihmisiä. Pysykää pois mun tieltä jatkossakin, jooko!

Vierailija
11/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiennyt naisella olevan the piNppiä, ennenkuin valistuin ja valaistuin aaveetä lukiessani :)

Pinpin kanssa samalla logiikalla menee myös kanpela, kanpa, konpakysymys, kanpurajalka... ;)

Vierailija
12/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- häälahjan pitäisi olla arvoltaan sama kuin ruokien, joita vieraiden oletetaan syövän juhlissa ollessaan

- uusi käsite: "lapsettomat häät"

- se, että jonkun mielestä on oikein sopivaa pukeutua häihin mustiin farkkuihin

Vierailija
13/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- häälahjan pitäisi olla arvoltaan sama kuin ruokien, joita vieraiden oletetaan syövän juhlissa ollessaan

- uusi käsite: "lapsettomat häät"

- se, että jonkun mielestä on oikein sopivaa pukeutua häihin mustiin farkkuihin

lapsettomat häät on ihan ok juttu. Kaverin pitivät tällaiset (joskaan en itse päässyt paikalle), heillä ei siis itsellä ole lapsia. Mun mielestä ihan hyvä juttu kertoa etukäteen, että kyseessä on aikuisten juhla, jos haluaa enemmän sellaiset biletyyppiset (niinkuin nää kyseiset oli). Muuten en minäkään ymmärrä.

Tuota häälahja/ruoka-juttua en mäkään käsitä. Kai se on tätä nykykulttuuria, että pitää saada rahalle vastinetta tai jotain. Antamisen tai kestitsemisen ilo käy harvinaiseksi? Muistan kun kuulin tästä käytännöstä ekan kerran eräältä australialaiselta, ja olin ihan pöyristynyt.

Vierailija
14/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppinut sen, että yliopistossa on salainen opintosuunnitelmaan kirjaamaton kurssi, jossa opetetaan miten sinun tulee akateemisena käyttäytyä.

Kotiisi tulee kurssin puitteissa myös sisustaja joka heittää unikkoverhot ja sotkan sohvat ulos. Stailaaja taas käy läpi vaatekaappisi ja heittää pois tekstipaidat ja myös miehesi liekkipaidat. Ravintoterapeutti tekee teille kuuden viikon kiertävän ruokalistan johon ei kuulu einekset eikä missään tapauksessa ruskea kastike. Hän neuvoo myös, miten järjestetään juhlat ja mitä niissä kuuluu tarjota, ettet vain nolaa itseäsi pullalla tai lohikeitolla.

Myös musiikkimakuun liittyvät mieltymykset laitetaan kurssilla uusiksi ja puhekielen "reps kops lol aikuisten oikeesti" -fraasit karsitaan.

Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä tietenkin lasten etunimet menevät vaihtoon.

Vierailija
15/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet on tosi surkeita, mutta ilmaiseksi ei voikaan saada parempaa. On todella törkeä jos yrittää myydä niitä ilmaiseksi saatuja vaatteita. (oma uskomukseni oli ennen AV:tä kuitenkin se, että äitiyspakkauskin maksetaan verovaroista ja minäkin maksan verot jo äitiysrahastakin)

Vierailija
16/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomat häät on ihan ok juttu. Kaverin pitivät tällaiset (joskaan en itse päässyt paikalle), heillä ei siis itsellä ole lapsia. Mun mielestä ihan hyvä juttu kertoa etukäteen, että kyseessä on aikuisten juhla, jos haluaa enemmän sellaiset biletyyppiset (niinkuin nää kyseiset oli). Muuten en minäkään ymmärrä.

tai itsehän minä kirjoitin tyhmästi. Siis se käsite oli minulle uusi, ei ilmiö sinänsä. Eikä minulla ole ilmiötä vastaan yhtään mitään - hauskaa, jos joku järjestää bilehäät kavereilleen. Itsekin menisin sellaisiin mielelläni.

Vierailija
17/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lta, että Nico Petteri on järkyttävin nimi, minkä lapselleen voi antaa. Ja sen, että J:llä alkavat nimet ovat mauttomia lähiönimiä.

Miehelle ei lapselle nimeä annettaessa oikein uponnut vastalause J-nimestä perusteena kuuluminen valkoiseen roskaväkeen.

Ja J-nimi lapselle sitten tuli ;)

Vierailija
18/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"siisti viivapillu" eli naisen ajeltu pinppi. Ajelematon tai sellainen, jossa on edes vähän jätetty karvoja häpyverhoksi on ällöttävä, likainen majava.

Vierailija
19/396 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Siis ainakin tämän päivän "Repesikö alapääsi synnytyksessä"-ketjussa.

Täältä opin myös, että häpyhuulet ovat häpärit ja että hyvä äiti ei koskaan hermostu ja huuda lapsilleen vaan osaa aina olla jämäkkä mutta lempeä auktoriteetti.

Samoin opin, että olen huono äiti, koska pian 6 v. poikani on 3 p / vko päiväkodissa eikä koko ajan kotona mun ja puolitoistavuotiaan kuopuksen kanssa... Ja että erityisen syntistä on se, että usein ns. virikehoitopäivinä käyn kuopuksen kanssa kaupungilla pitkillä lounailla ja shoppailemassa.

Ja aivan erityisen huono äiti olen, koska lapseni syntyivät suunnitellulla sektiolla, joka meni molemmilla kerroilla hyvin ja josta toivuin nopeasti, eikä HÄN revennyt lainkaan.

Huonouttani äitinä lisää tietenkin av-mittapuulla vielä se, että aion mennä tammikuussa töihin, vaikka kuopukseni on alle 2 v.

Lapsistani tulee tietenkin ilman muuta narkkareita ja nuorisorikollisia, koska olen näin kelvoton... ;-)

Vierailija
20/396 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppinut täältä, että jos otan 3v lapselle rattaat mukaan etelänlomalle, istun koko viikon ryyppäämässä rantaravintolassa!

Minun pitäisi myös mielummin vetää lastani jossain kumman kärryissä, ennemmin kuin työntää "yli-ikäistä" lasta rattaissa!

Lapi menee pilalle jos hän saa yli 5 joululahjaa. Noissa viidessäkin on kyllä jo puolet liioittelua!

Lapseni elävät kuin pellossa koska eivät herää jo klo 6 aamulla! Jo vastasyntynyt pitää opettaa koululaisen rytmiin ettei sitten tule vaukeuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi