Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten perustelette itsellenne seksin varatun miehen kanssa?

Vierailija
01.12.2009 |

ihan mielenkiinnosta kysyn

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moraalittoman teon. Mietin vain ihmisten perusteita

Vierailija
2/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mieshän se on, jonka pitäisi miettiä moraaliaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi en tarttusi heppiin

Vierailija
4/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitää suhteen toimivana ja virkeänä. Lisäksi haluan sitä, tietysti.

hah

Vierailija
5/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustella. Mä haluan saada ja mies haluaa antaa. Simple as that.

Ei siinä mitään perusteluja tarvitse.

Vierailija
6/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mieshän se on, jonka pitäisi miettiä moraaliaan.

Vierailija
7/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee kenenkään siviilisäätyä. Eikä tosiaan mitään perusteita tarvitse. Mies on vastuussa valinnoistaan ihan itse, jos häntä ei haittaa rikkoa vaimoaan vastaan, ei ole mun ongelma. En ole kenenkään moraalivartija- vastaan kyllä teostani jos tarve vaatii. Kukaan ei omista ketään- ei edes se vaimo miestään. Jos kahden aikuisen välillä tapahtuu jotain mikä on molemmille ok tai jopa hyväksi, niin se ei kuulu kenellekään. Itse en pettäisi- en haluaisi olla suhteessa jossa pitää valehdella. Moraalikäsitykset vaihtelee kulttuurien mukaan, että mitään absoluuttista totuutta tässä asiassa ei ole olemassakaan. Toisilla vaan on konservatiivisempi maailma kuin toisilla. Periaatteessa en valhetta hyväksy, mutta on paljon muutakin mitä en hyväksy, mutta on annettava olla, koska voin vastata vain itsestäni. (ja lapsistani)

Vierailija
8/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinnoista! Eiköhän tällainen varattu mies itsekin ymmärrä mitä on tekemässä ja on siitä itse 100% vastuussa.

Vierailija
9/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän minun tarvitse siinä mitään perustella. Mä haluan saada ja mies haluaa antaa. Simple as that. Ei siinä mitään perusteluja tarvitse.

Vierailija
10/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen miehen parisuhteesta. Itse kun olen sinkkuna vapaa tekemään mitä haluan.

Vierailija
11/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu siis siitä että mies on varattu, mutta sattuupa nyt olemaan. En ole miehen ainoa ulkopuolinen suhde, on aikamoinen häntäheikki mutta tosiaan osaa hommansa.

Vierailija
12/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästä vaikka miten hokisitten itsellenne tuota vanhaa natseperustelua että jollen se olisi ollut minä, se olisi ollut joku muu. Te olette aikuisia, lapset eivät ole valinneet itselleen paskaa isää eivätkä ole valinneet sitä että joku moraaliton ja tunteeton horatsu ajattelee vain alapäällään.

Vierailija
13/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisten ongelmat kuulu lapsille!!!

elämästä vaikka miten hokisitten itsellenne tuota vanhaa natseperustelua että jollen se olisi ollut minä, se olisi ollut joku muu. Te olette aikuisia, lapset eivät ole valinneet itselleen paskaa isää eivätkä ole valinneet sitä että joku moraaliton ja tunteeton horatsu ajattelee vain alapäällään.

Vierailija
14/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla hieman typerä.

Ei aikuisten ongelmat kuulu lapsille!!!

Miten tollasta typeryyttä voi edes olla?

Vierailija
15/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä läppä!! Kyllä se isä on vastuussa lapsilleen omasta käytöksestä. Ei kukaan toinen nainen, ei missään tilanteessa.

Ja voihan sitä paitsi olla, että lapset saattaisivat jopa tykätä isin uudesta kaverista, jos vaan saisivat tilaisuuden tutustua häneen.

Vierailija
16/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsille kuulu, miksi äiti on suuttunut isälle.

Jotain säälittäviä naisia, jotka käyttävät lapsiaan isäänsä vastaan on taas näköjään liikkeellä. Tosi aikuismaista käytöstä! not!!

Taidat olla hieman typerä. Ei aikuisten ongelmat kuulu lapsille!!!

Vierailija
17/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa, että mysö tuollaiseen debattiin. Jatkan mielelläni kanssasi.

Taidat olla hieman typerä. Ei aikuisten ongelmat kuulu lapsille!!!

Vierailija
18/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsille kuulu, miksi äiti on suuttunut isälle.

eikä sen typerän lehmän, jonka moraali on gerbiilin tasolla. Tämä ketju on tosin todistanut että myös älykkyysosamäärä on samaa luokkaa, joten minkä näille tekee? Ei voi mitään. Maailmaan syntyy aina paskoja ihmisiä.

Vierailija
19/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse on vastuussa teoistaan omille lapsilleen. En ikipäivänä halua vahingoittaa yhtään lasta- mutta en myöskään voi pelastaa kaikkien idioottivanhempien lapsia. Seksi- tapahtui sitten avioliitossa tai missä vaan- ei kuulu lapsille- on ihan aikuisten juttuja. Jos mies pettää vaimoaan, ei se ole sen toisen naisen syy millään lailla. Mutta tiedän kyllä vaimoja joiden mies pettää ja jotta voivat säilyttää liittonsa, on miehen teoista syytettävä sitä "horatsua" . Koska jos he antaisivat vastuun sille kelle se kuuluu he joutuisivat ottamaan itse vastuuta ja ehkä eroamaan. Tai he joutuisivat käsittelemään omat keskenkasvuisuutensa, jotta avioliitosta tulisi toimiva. "Horatsun "syyttäminen vapauttaa heidät tästä vastuusta. Ja vetoaminen lasten hyvinvointiin on osa tätä- ikäänkuin he olisivat kaiken yläpuolella siksi että ovat synnyttäneet.

Olen pahoillani kaikkien petetyksi tulleiden -varsinkin pienten lasten äitien puolesta - mutta muita naisia on ihan turha syyttää ja syyllistää. Vika on tasan ja ainoastaan siinä miehessä. Ja hänen se vastuu kuuluu myös kantaa ja vastata jälkikasvulleen tekemisistään.

Vierailija
20/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikipäivänä halua vahingoittaa yhtään lasta

ihan joka ikinen kerta, kun panet varattua miestä tietäen mitä teet. Vahingon suuruus riippuu tilanteesta, mutta sellaista tilanetta ei ole, ettekö jollain tasolla vahingoittaisi. Ja tämä on fakta ihan riippumatta siitä millaiseksi yrität asian selittää itsellesi ja kenelle muulle yrität kammeta vastuuta. Kasva aikuiseksi ja ota vastuu tekemisistäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän