Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten perustelette itsellenne seksin varatun miehen kanssa?

Vierailija
01.12.2009 |

ihan mielenkiinnosta kysyn

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taso on se, että pannessasi varattua miestä tunnustat itsellesi, että kyllä, minä "Minna" vahingoitan tällä teollani "Valtterin, 5" ja "Emilian, 3" elämää, ja olen tämän ihan tietoisesti valinnut ja pysyn tässä valinnassani.

Korkeamman moraalin tasot tulee sitten myöhemmin kypsymisen myötä, jos tulee. Kaikista ei tule aikuisia koskaan.

Vierailija
22/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä lapsia vahingoita vaan vanhempien huono- valheellinen tai muu suhde. Äiti joka katselee pettävää miestään ja katkeroituu siitä vahingoittaa ihan itse lapsiaan. samoin mies joka loukkaa vaimoaan lähtemällä vieraisiin vahingoittaa perhettään. Ongelmien ratkaisu löytyy siis myös perheen sisältä.

Olen vastuussa tekemisistäni, mutta siitä mitä jossain parisuhteessa/perheessä tapahtuu mulla on aika vähän tietoa tai vastuuta,. Jokainen aikuinen on itse vastuussa tekemisistään. ja jos vanhemmat eivät kykene turvaamaan lapsilleen riittävän hyvää perhe-elämää, ei se todellakaan ole mun vikani. Ja vielä, harvassa on ne elämät, joissa ei tule vastaan vajaavuuksia, epäonnistumisia, kriisejä. Elämä on. Aikusiten tehtävä on vaalia lapsia, mutta silti kaikenlaista tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmien ratkaisu löytyy siis myös perheen sisältä.

Se mistä tässä on keskusteltu kuinka sinä raukkamaisesti yrität kammeta vastuun joka puolelle muualle paitsi omalle surkealle, selkärangattomalle itsellesi. Maailma on täynnä vapaita miehiä. Hoida alapääsi kutinaa niillä älä leiki toisten elämällä.

Vierailija
24/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

päivä kun joku kaltaisesi lapsellinen, elämää kokematon ihminen vaan kohauttaa hartioitaan ja sanoo sulle "elämä on" - asiassa tai toisessa. Joten sulla on vielä toivoa.

Vierailija
25/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset olette kuitenkin vastuussa miehen lasten elämästä vaikka miten hokisitten itsellenne tuota vanhaa natseperustelua että jollen se olisi ollut minä, se olisi ollut joku muu. Te olette aikuisia, lapset eivät ole valinneet itselleen paskaa isää eivätkä ole valinneet sitä että joku moraaliton ja tunteeton horatsu ajattelee vain alapäällään.

Jos mieheni pettäisi, ei se toinen nainen olisi mitenkään vastuussa meidän lapsista, mieshän siinä kusipää olisi ja saisi ettiä itselleen uuden kodin ilman meitä! Just tuollaiset naiset taitavat káttella vuosia kuinka miehet höylää milloin ketäkin ja vaimo vaan syyttää toisia naisia. Hah...

Vierailija
26/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on selkärankaa ja vastuunottokykyä ihan tarpeeksi, enkä ole sen surkeampi kuin sinäkään. Olen itse naimisissa ja kantanut aina vastuun teoistani mielestäni oikein hyvin. Mutta tiedän senkin, että "sivusuhde" voi myös olla kaunis ja tärkeä, eikä sen tarkoitus ole vahingoittaa lapsia. Joskus voi olla niinkin, että se mitä isä saa siltä toiselta naiselta tekee hänestä paremman isän.

Vierailija
27/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni pettäisi, ei se toinen nainen olisi mitenkään vastuussa meidän lapsista, mieshän siinä kusipää olisi ja saisi ettiä itselleen uuden kodin ilman meitä!

Kyllä, mies olisi kusipää. Kyllä, hän olisi erittäin suuressa vastuussa. Mies pettäisi, mutta naisen, ei tekopimpsan kanssa. Jos nainen otetaan pois kuviosta, ei ole pettämistä, eikä sen takia hajonnutta kotia. Toki koti voi hajota muistakin syistä, mutta jos mies ei lähde pettämään, on edes mahdollisuus että avioliitto korjaantuu ja lapsilla säilyy koti. Lisäksi avioliitot ei suinkaan aina ole täysin perseestä jos mies pettää. Käsittämättömän usein pettäminen tulee täytenä yllätyksenä vaimolle.

Joten. Jos juuri tätä naista ei olisi, jonka kanssa mies pettää, lapsilta ei menisi koti. JUURI tämä suhde tämän naisen kanssa sen tekee. Ei minkään hypoteettisen jollenseolisiminäseolisijokutoinen -naisen kanssa. Että siinä mielessä toisella naisellaKIN on vastuu. Juuri sillä nimeomaiselle hetkellä siitä kodista joka tuli rikottua yhdessä paskamiehen kanssa.

Vierailija
28/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta koskaan lapsena tuntunut siltä, että isän toinen nainen olisi jotenkin ollut vastuussa siitä, mitä meidän perheen sisällä tapahtui. Isääni siinä pidin päävastuussa teoissaan ja hieman vanhempana tajusin myös, ettei se äitikään aivan syytön ollut siihen, että heidän suhteensa oli ajautunut retuperälle. Selvittivätpä kuitenkin asiansa, ovat onnellisesti olleet nyt yhdessä 37 vuotta.

Toinen nainen ei ole missään nimessä vastuussa miehen tekemistä valinnoista. Mieshän voi myös päättää olla kertomatta tälle toiselle naiselle perheestään.

Onko R-kioskin myyjäkin tehnyt moraalisesti jotain väärin, kun on myynyt asiakkaalleen oluen (olettaen, että asiakas on alkoholisti, joka on ollut kuivilla ja nyt ratkeamassa)? Lakatkaa naiset sysäämästä sitä vastuuta perheenne ulkopuolelle, kantakaa se itse!

Vierailija
29/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla vastuu jostain Afrikan köyhästä lapsesta, jota voisin aivan hyvin tukea palkastasi, muttet kuitenkaan niin tee?

Jos mieheni pettäisi, ei se toinen nainen olisi mitenkään vastuussa meidän lapsista, mieshän siinä kusipää olisi ja saisi ettiä itselleen uuden kodin ilman meitä!

Kyllä, mies olisi kusipää. Kyllä, hän olisi erittäin suuressa vastuussa. Mies pettäisi, mutta naisen, ei tekopimpsan kanssa. Jos nainen otetaan pois kuviosta, ei ole pettämistä, eikä sen takia hajonnutta kotia. Toki koti voi hajota muistakin syistä, mutta jos mies ei lähde pettämään, on edes mahdollisuus että avioliitto korjaantuu ja lapsilla säilyy koti. Lisäksi avioliitot ei suinkaan aina ole täysin perseestä jos mies pettää. Käsittämättömän usein pettäminen tulee täytenä yllätyksenä vaimolle.

Joten. Jos juuri tätä naista ei olisi, jonka kanssa mies pettää, lapsilta ei menisi koti. JUURI tämä suhde tämän naisen kanssa sen tekee. Ei minkään hypoteettisen jollenseolisiminäseolisijokutoinen -naisen kanssa. Että siinä mielessä toisella naisellaKIN on vastuu. Juuri sillä nimeomaiselle hetkellä siitä kodista joka tuli rikottua yhdessä paskamiehen kanssa.

Vierailija
30/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pontti hiukan hukassa. Vaikka perustaa perheen maailma ei lakkaa olemasta. Ihmisiä on, erilaisia tilanteitam, tunteita, tarpeita, erheitä, virheitä. On naiivia ajatella että mulla olis kaikki hyvin jos kaikki paitsi ikuisesti aviossa uskollisesti olevat naiset hävitettäisiin maailmasta. Ennemminkin asia on niin että SINUN tulee hyväksyä se millainen maailma on ja tehdä sen perusteella omat ratkaisusi ja ottaa vastuu niistä. Maailma on epätäydellinen ja tämä koskettaa kaikkia ihmisiä, myös sua. Moni mies ei kerro pettäessään perheestään mitään, tai tyydyttää jotain HENKISIÄ trapeitaan, jotka eivät kotona toteudu, mutta ovat hänelle tärkeitä, joillakin on monta suhdetta. Jos miehesi pettää hän ei ole se mikä haluaisit hänen olevan. Turha siitä on ketään muuta syyttää kuin miestäsi ja myös omaa virhevalintaa.

Vierailija
31/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet just sellainen pirttihirmu, jonka mies juoksee vieraissa :DD

elämästä vaikka miten hokisitten itsellenne tuota vanhaa natseperustelua että jollen se olisi ollut minä, se olisi ollut joku muu. Te olette aikuisia, lapset eivät ole valinneet itselleen paskaa isää eivätkä ole valinneet sitä että joku moraaliton ja tunteeton horatsu ajattelee vain alapäällään.

Vierailija
32/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mies olisi kusipää. Kyllä, hän olisi erittäin suuressa vastuussa. Mies pettäisi, mutta naisen, ei tekopimpsan kanssa. Jos nainen otetaan pois kuviosta, ei ole pettämistä, eikä sen takia hajonnutta kotia. Toki koti voi hajota muistakin syistä, mutta jos mies ei lähde pettämään, on edes mahdollisuus että avioliitto korjaantuu ja lapsilla säilyy koti. Lisäksi avioliitot ei suinkaan aina ole täysin perseestä jos mies pettää. Käsittämättömän usein pettäminen tulee täytenä yllätyksenä vaimolle. Joten. Jos juuri tätä naista ei olisi, jonka kanssa mies pettää, lapsilta ei menisi koti. JUURI tämä suhde tämän naisen kanssa sen tekee. Ei minkään hypoteettisen jollenseolisiminäseolisijokutoinen -naisen kanssa. Että siinä mielessä toisella naisellaKIN on vastuu. Juuri sillä nimeomaiselle hetkellä siitä kodista joka tuli rikottua yhdessä paskamiehen kanssa.

se kuitenkin on YKSIN MIEHEN OMA VALINTA ja hän on siitä yksin vastuussa, ei se toinen nainen. Samoin se toimii myös pettävällä naisella.

Vierailija
33/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa naiset sysäämästä sitä vastuuta perheenne ulkopuolelle, kantakaa se itse!

naisista tekeekin näin. Sen sijaan on käsittämätöntä, että toiset naiset ei näe itsellään mitään vastuuta. Noh, jostain syystä sitä tollaseen tilanteeseen ajautuukin, kyllähän moinen toiminta loogisesti melkoisen moraalityhjiön edellyttääkin.

Vierailija
34/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuitenkin on YKSIN MIEHEN OMA VALINTA

Toinen nainen ei kykene avaamaan suutaan ja sanomaan sanat kiitos vaan mutta katsotaan sitten kun olet vapailla markkinoilla.

Vierailija
35/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottaa pelkkä ajatuskin!

Vierailija
36/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi pettää hän ei ole se mikä haluaisit hänen olevan. Turha siitä on ketään muuta syyttää kuin miestäsi ja myös omaa virhevalintaa.

Ihmetyttää vaan että miten lapsellisia voi aikuiset naiset olla. Ja miten kevyesti käsitellään moraalikysymyksiä, joissa on kuitenkin aika isot asiat kyseessä. Ei tasoa minkäväristä kynsilakkaa laittais tällä viikolla, kuten voisi sävystä päätellä.

Vierailija
37/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla vastuussa jostain, mistä tämä pettäjä ei edes kerro sinulle? Johan termitkin sen kertoo: parisuhteessa olevaa kutsutaan pettäjäksi, ei sitä toista naista/miestä. Koska tämä toinen ei petä ketään, ellei ole itse tahollaan suhteessa. Miten voi olla niin vaikea tajuta :D

Lakatkaa naiset sysäämästä sitä vastuuta perheenne ulkopuolelle, kantakaa se itse!

naisista tekeekin näin. Sen sijaan on käsittämätöntä, että toiset naiset ei näe itsellään mitään vastuuta. Noh, jostain syystä sitä tollaseen tilanteeseen ajautuukin, kyllähän moinen toiminta loogisesti melkoisen moraalityhjiön edellyttääkin.

Vierailija
38/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ajattelet jokaisella henkäyksellä miten se vaikuttaa maapallon lasten elämään, ilmastoon, muiden ihmisten tunteisiin, pitää jo heti olla itse lisääntymättä, niin törkeä teko se on jo olemassaolevia kärsiviä lapsia kohtaan. Jokainen suupala on joltain pois. Et voi ilmaista mitään tunteitasi, tuskin olla olemassa koska se voi loukata jotakuta.

En halua puolustaa pettämistä, mutta joskus ihminen tarvitsee elääkseen rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä ja ne tunteet kodistuu "väärään ihmiseen". Siitäkö pitäs sitten järkevästi ajatella että suuntaankin moraalisen vastuun tuntien tunteeni naapurin vanhaanpoikaan, se kun sattuu olemaan vapaa?? Miksei yhtä hyvin voisi ajatella että se vaimokulta joka on saanut lapset ja kodit ja sivilisäädyn, voisi lainata omastaan jollekin kärsivälle yksinäiselle?

Vierailija
39/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuitenkin on YKSIN MIEHEN OMA VALINTA

Toinen nainen ei kykene avaamaan suutaan ja sanomaan sanat kiitos vaan mutta katsotaan sitten kun olet vapailla markkinoilla.

Vierailija
40/107 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käytössä kulu, päinvastoin:D