Miten perustelette itsellenne seksin varatun miehen kanssa?
ihan mielenkiinnosta kysyn
Kommentit (107)
Miksei yhtä hyvin voisi ajatella että se vaimokulta joka on saanut lapset ja kodit ja sivilisäädyn, voisi lainata omastaan jollekin kärsivälle yksinäiselle?
Noh, selvästi sua on vaikea auttaa.
Ongelmien ratkaisu löytyy siis myös perheen sisältä.
Se mistä tässä on keskusteltu kuinka sinä raukkamaisesti yrität kammeta vastuun joka puolelle muualle paitsi omalle surkealle, selkärangattomalle itsellesi. Maailma on täynnä vapaita miehiä. Hoida alapääsi kutinaa niillä älä leiki toisten elämällä.
Miten voit olla vastuussa jostain, mistä tämä pettäjä ei edes kerro sinulle?
ei ole vastuutakaan. Mutta tilanne muuttuu kun vaimon ja lasten olemassaolo selviää. Onko teillä toiset naiset jotain vikaa käsityskyvyssä vai mikä on ongelma? Pitääkö teille erikseen kertoa esim. että lapset silti rakastaa sitä paskaa isäänsä? Ja että jos isä lähtee pois kotoa, lapsen elämä menee paloiksi aika pitkäksi aikaa. Pitäisikö teille järjestää kursseja, joilla käsitellään näitä normaaliälyiselle selviä asioita?
uskomaan, että tällä palstalla voi olla älykästä keskustelua!! Kiitos!
Kyllä mulla on selkärankaa ja vastuunottokykyä ihan tarpeeksi, enkä ole sen surkeampi kuin sinäkään. Olen itse naimisissa ja kantanut aina vastuun teoistani mielestäni oikein hyvin. Mutta tiedän senkin, että "sivusuhde" voi myös olla kaunis ja tärkeä, eikä sen tarkoitus ole vahingoittaa lapsia. Joskus voi olla niinkin, että se mitä isä saa siltä toiselta naiselta tekee hänestä paremman isän.
ei ole vastuutakaan. Mutta tilanne muuttuu kun vaimon ja lasten olemassaolo selviää. Onko teillä toiset naiset jotain vikaa käsityskyvyssä vai mikä on ongelma? Pitääkö teille erikseen kertoa esim. että lapset silti rakastaa sitä paskaa isäänsä? Ja että jos isä lähtee pois kotoa, lapsen elämä menee paloiksi aika pitkäksi aikaa. Pitäisikö teille järjestää kursseja, joilla käsitellään näitä normaaliälyiselle selviä asioita?
Ajatko autoa? Kierrätätkö? Teetkö hyväntekeväisyystyötä? SINULLA on vastuu tästä maapallosta. Etkö todellakaan tajua, että sinun luovuttava autostasi ja matkustelusta? Sinun on annettava puolet nettotulostasi hyväntekeväisyyteen. Etkö todellakaan tajua, että vaikka sulla menisi hyvin, niin kaikilla ei mene? Sinulla on velvollisuus muista ihmisistä!!!
Tämä on niin totta!! Kiitos kirjoittaja!! Saat minut sittenkin
uskomaan, että tällä palstalla voi olla älykästä keskustelua!! Kiitos!
Oikeeeeeestiiiii
mies edes niin ihana, että viittisin koskea. Näistä jutuista päätellen ainakin niiden naiset on syvältä. Ei ihme, että hakevat lohtua muualta.
mutta en kuitenkaan ole niin lapsellinen, että väittäisin sellaisen olevan vastuussa jos mieheni pettäisi minut ja lapsemme. Olet oikeassa, lapsen elämä sitä ja tätä kun ISÄ kävelee pois. Toinen ihminen ei voi mitenkään olla vastuussa aikuisen ihmisen omista valinnoista.
Ajatko autoa? Kierrätätkö? Teetkö hyväntekeväisyystyötä? SINULLA on vastuu tästä maapallosta. Etkö todellakaan tajua, että sinun luovuttava autostasi ja matkustelusta? Sinun on annettava puolet nettotulostasi hyväntekeväisyyteen. Etkö todellakaan tajua, että vaikka sulla menisi hyvin, niin kaikilla ei mene? Sinulla on velvollisuus muista ihmisistä!!!
Tällä argumentillasi ihan kuka kusipää tahansa voi puolustella ihan mitä tahansa moraalitonta toimintaansa. Ymmärrät sen itsekin - kai?
Ja juu. Kompostoin. Minulla on kummilapsi kehitysmaassa. Meillä ostetaan paljon luomua ja reilua kauppaa vaikkei rahaa todellakaan ole liikaa. Syödään harvoin lihaa ja kalaa. Että kyllä minäkin jotain yritän.
Mutta sillä ei ole merkitystä asian kannalta, koska argumenttisi haisee.
En ymmärrä miksi pettämisestä, siis seksistä, tehdään näin iso numero. Miksi se on niin??
Tottakai, kulttuurissamme on yksiavioisuus ihanteena, mutta siltikin en ymmärrä. Ei seksuaalisuuden tarvitse olla kenenkään ihmisarvon mitta. Eikä ainakaan mun parisuhteeni mieheni kanssa perustuu seksiin.
On säälittävää ajatella, että näin monella se todellakin perustuu.
Aivan kuten sinäkin yrität. Oma kommenttisi kertoo kyllä itsestä tuhat sanaa. Vai että oikein tasoeroja...hahahah
Tällä argumentillasi ihan kuka kusipää tahansa voi puolustella ihan mitä tahansa moraalitonta toimintaansa. Ymmärrät sen itsekin - kai? Ja juu. Kompostoin. Minulla on kummilapsi kehitysmaassa. Meillä ostetaan paljon luomua ja reilua kauppaa vaikkei rahaa todellakaan ole liikaa. Syödään harvoin lihaa ja kalaa. Että kyllä minäkin jotain yritän. Mutta sillä ei ole merkitystä asian kannalta, koska argumenttisi haisee.
sinun sen sijaan näyttää olevan.
Taidat olla juuri niitä ihmisiä, jotka eivät osaa kantaa vastuutaan omista valinnoistaan, tekemisitään ja teoistaan. Aina pitää olla ulkoistamassa se vika jonkun toisen harteille. Jos olet sitä mieltä, että toinen mies/nainen on vastuussa siitä, että et riitä puolisollesi vaan hän hakee seksiä, keskustelua ja hellyyttää muualta, tämän logiikan mukaan sinä vaimona olet sitten myös vastuussa siitä, että olet valinnut väärän miehen lastesi isäksi ja täten aiheuttanut suunnatonta tuskaa lapsillesi ja pilannut heidän elämän! Lisäksi olet kelvoton rakastaja ja kumppani. Ehdottaisin, että tässä tilanteessa sinulta ja mieheltänne huostaanotetaan lapset!!! Olet kelvoton äiti siis!
Taidat olla juuri niitä ihmisiä, jotka eivät osaa kantaa vastuutaan omista valinnoistaan, tekemisitään ja teoistaan.
Jos mieheni pettäisi, KYLLÄ, olisin vastuussa tilanteesta mitä suuremmassa määrin. Ainoa argumettini tässä suhteessa on ollut se, että toisin kuin toinen nainen haluaa itselleen vakuutella, MYÖS hän on vastuussa. Ei päävastuussa. Mutta vastuussa. Ja moraalisesti selkärangaton ihminen.
Onpa positiivinen ketju! :D
Lähden itse siitä, että jos harrastan seksiä (olin varattu tai sinkku) niin se on minun päätös.
Kumppani ei koskaan ole "syyllinen" että pettäisin kumppania, jälleen: koska minä se teen päätöksen haluanko harrastaa seksiä ja kenen kanssa.
Suhteen ulkopuolisia ihmisiä ei voi syyttää suhteen asioista. Suhteessa on kaksi ihmistä, ei kolmea. Se kolmas liittyy suhteeseen jommankumman kautta.
Ei ulkopuolinen tule harrastamaan seksiä kanssani jos en halua!!
Ja mitä lapsiin tulee niin minä olen vastuussa omista lapsistani, en kenenkään toisen pariskunnan.
Miksei yhtä hyvin voisi ajatella että se vaimokulta joka on saanut lapset ja kodit ja sivilisäädyn, voisi lainata omastaan jollekin kärsivälle yksinäiselle?
Noh, selvästi sua on vaikea auttaa.
taidat olla seiskan toimittaja. Tuo lause on ymmärrettävissä ironiaksi siinä yhteydessä mihin sen kirjoitin ja sellaiseksi tarkoitin:D asiayhteydestä irrotettuna vaikutelma ihan eri. Etkö ymmärrä lukemaasi?
Sillä hänellä ei ole ketään, kenelle olisi vastuussa. Olet tosiaan hieman hidas...
Taidat olla juuri niitä ihmisiä, jotka eivät osaa kantaa vastuutaan omista valinnoistaan, tekemisitään ja teoistaan.
Jos mieheni pettäisi, KYLLÄ, olisin vastuussa tilanteesta mitä suuremmassa määrin. Ainoa argumettini tässä suhteessa on ollut se, että toisin kuin toinen nainen haluaa itselleen vakuutella, MYÖS hän on vastuussa. Ei päävastuussa. Mutta vastuussa. Ja moraalisesti selkärangaton ihminen.
Hänellä ei ole ketään, kenelle olisi vastuussa tekemisistään. Et voi olla vastuussa kaikille maailman ihmisille teoistasi.
Uskottomuuden taustalla voi olla monia eri syitä. Uskottomuus kertoo usein muutostoiveesta. Se voi olla myös tapa kommunikoida tyydyttämättömiä tarpeita tilanteessa, jossa uskoton henkilö on kyvytön muilla tavoin ilmaisemaan omia toiveitaan ja tarpeitaan. Se voi olla myös tapa lopettaa suhde. Tällöin uskoton haluaa välttää vastuun eroratkaisun tekemisestä ja siirtää sen toiselle. Se voi olla tapa säädellä läheisyyttä. Kun on suhteessa kahden ihmisen kanssa ei päästä kumpaakaan näistä ihan lähelle.
Yleisesti voisi sanoa, että uskoton kumppani on itse vastuussa uskottomuudestaan. Se on hänen valintansa eikä siitä voi syyttää petettyä puolisoa. Joku toinen ei olisi kyseisessä tilanteessa ollut uskoton. Parisuhteessa on uskottomuudelle otollinen ilmapiiri silloin kun puolisot eivät puhu eivätkä jaa toisilleen toiveitaan, odotuksiaan, pettymyksiään, jne. Parisuhteessa on myös vaiheita, esimerkiksi pikkulapsivaihe ja tyhjän pesän vaihe, jolloin riski rinnakkaissuhteiden solmimiselle on tavallista korkeampi
mutta ei ole pakko! Jos mies haluaa, se on hänen valinta. Nainen antaa jos myös tekee mieli.