Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Esa on terapian tarpeessa.

Vierailija
27.11.2009 |

Hänellä on kova kontrolli päällä koko ajan. Puhuu kirjakieltä ja kun välillä vähän vapautuu niin silloin saattaa sanoa "sä ja mä". Mutta yleensä on erillään porukasta, aina totinen ja arvostelee toissaan toisia.

Isui naama väärinpäin jossain nurkassa kun muut bilettivät. Ihme ettei romahtanut henkisesti.

Isä alkoholisti ja varmasti siksi niin traumatisoitunut eikä koske alkoholiin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin käyttäytyisi/puhuisi joku levyseppähitsaaja jostain Perähikiältä ihmiset pitäisivät häntä ärsyttävänä, epäsosiaalisena, itserakkaana, omahyväisenä piilovittuilijana:)

Tää Esan fanitus on kuin sadusta Keisarin uudet vaatteet.

Esa on mensan jäsen niin sen on pakko olla fiksu = tuon käytöksen on siis oltava fiksua = eli olen fiksu kun fanitan Esaa:)

Vierailija
42/51 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on hän noista jäljellä olevista asukkaista ainut, jolle soisin voiton. Hieno mies kaikenkaikkiaan, mutta ei tosiaan sellainen, jonka kanssa itse voisin elää.

Oma ykkössuosikki poistui talosta jo aikoja sitten, joten tyydyn nyt kannustamaan Esaa. Ja ihan hyvillä mielin sen teen.

Toisaalta, Aso on ehdottomasti kasvanut syksyn aikana eniten koko porukasta. Alussa en pitänyt Asosta lainkaan, mutta on parantanut koko ajan kuin sika juoksuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuka ja missa yliopistossa tehty väikkäri? En ole kuullut, enkä itse löytänyt googlettamalla. Backstreet Boys:sta on tehty gradu Turussa 2002, tekijäkin löytyy googlettamalla. Onko tämä se Esan tyttis sitten?

Vierailija
44/51 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraan jonkin verran BB:tä, pidän kaikista jäljellä olevista asukkaista, minusta heissä kaikissa on paljon hyviä piirteitä. En inhoa ketään. Sen sijaan olen todella hämmästynyt tästä käsittämättömästä Esa-vihasta joka joidenkin kirjoittajien teksteistä huokuu! Oletteko te ihan todella aikuisia tervepäisiä ihmisiä? Ei nimittäin tunnu normaalilta vihata noin silmittömästi täysin vierasta ihmistä joka ei luonteeltaan ehkä ole samanlaisesta muotista kuin entiset/muut asukkaat. Vihaatteko te ulkomaailmassakin hiljaisia ja hillitympiä ihmisiä.

Jos jotakin niin tämä ketju provosoi minua sen verran että taidan pari plus-ääntä sunnuntaina Esalle laittaa.

Vierailija
45/51 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäänvetäytyvä ja niitä suosittuja kateuksissaan dissaava, nyt kun ne kaksi suosittua on finaalissa.

Pohjimmiltaan kateellinen.

Vierailija
46/51 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

gradun, mutta taitaa olla väärä.

http://www.hum.utu.fi/oppiaineet/folk/tutkimus/opinnaytteet/

Eli kuka ja missa yliopistossa tehty väikkäri? En ole kuullut, enkä itse löytänyt googlettamalla. Backstreet Boys:sta on tehty gradu Turussa 2002, tekijäkin löytyy googlettamalla. Onko tämä se Esan tyttis sitten?

Vierailija
47/51 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli puhe subjectissa pari päivää sitten, en nyt itsekään muista minkä niminen gradu se oli. Esan tyttis on kuitenkin intohimoinen bäkkäri-fani ja oli menossa jollekin keikallekin (ovat ilmeisesti tulossa suomeen?).

Vierailija
48/51 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että BB:n voittaisi ihminen joka on antanut eniten VIIHDETTÄ ohjelmassa...!

Vaikka itse en Ninon kaltaisista säheltäjistä pidä, niin hän oli hyvää (ehkä parasta!) viihdettä koko ohjelman historian aikana:) Hänen kohelluksiaan oli hauska katsella ja sai nauraa! Hänelle olisin voiton suonut, harmi kun BB poisti hnet :(

Näistä jäljelle jääneistä suosikkini on Aso, sillä hän on viihteellisin nelikosta :) Jos mietin kenet ihmisistä halauisin lähipiiriini, se olisi Kätlin :)

Eli jos mietin nelikon siinä järjestyksessä "kuka on kivoin, kenestä pitäisin oikeassa elämässä", lista menee Kätlin, Aso, Antti, Esa.

Ja jos mietin "kuka on viihdyttähnyt eniten" lista menee Aso, Kätlin Antti Esa.

Annan ääneni Asolle, koska minusta hän ansaitsee voiton enemmän kun Kätlin (joka vaikuttaa ihmiseltä kenen kanssa voisin olla hyvä kaveri jos hänet tuntisin) koska hänen toilaulunsa ovat naurattaneet minua +hän on selvästi kasvanut henkisesti talossa PALJON...!

Vierailija
49/51 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku romahtaa, niin se ei ole ainakaan Esa. Esa on psyykkisesti eritääin vahva ja se ainut puoli jota hänessä ihailen. Niin että sun hermoromahdus epäilysi on aika kaukainen ajatus.

kun oli talossa. Oli Ason kimpussa kokoajan, Esan jätti rauhaan. Aso jakso hienosti Tuijaa, vaikka Tuija oli välillä todella todella törkeä Asoa kohtaan. Tuija epäonnistui siinä tehtävässä. Ois ollut paljon mielenkiintoisempaa jos Tuija olis kohdellut Esaa samallatavalla kuin Asoa, sitten oltaisiin nähty onko Esa oikeesti rautahermo niinkuin nyt kuvitellaan.

Vierailija
50/51 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein ihanan oloinen ihminen!

Vierailija
51/51 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on kova kontrolli päällä koko ajan. Puhuu kirjakieltä ja kun välillä vähän vapautuu niin silloin saattaa sanoa "sä ja mä". Mutta yleensä on erillään porukasta, aina totinen ja arvostelee toissaan toisia.

Isui naama väärinpäin jossain nurkassa kun muut bilettivät. Ihme ettei romahtanut henkisesti.

Isä alkoholisti ja varmasti siksi niin traumatisoitunut eikä koske alkoholiin.

Esa on empaattinen ja osaa ottaa muut huomioon. Miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista otettuja rajattomia trendipellejä? Kaikki eivät ole ulospäinsuuntautuneita, tämä aika suosii ulospäinsuuntautuneisuutta ja rohkeutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme