Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vihaan tota 3v hidastelijasaamatonkuuroapissaliisaa

Vierailija
27.11.2009 |

MITEN HELVETISSÄ ihmissuku on päässy näin pitkälle tappamatta kaikkia jälkeläisiään tossa iässä ja hiillostamatta nitä hitaasti grillissä ja repimättä kappaleiksi AAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHH

Oi kertokaa, että on muita yhtä raivoja äitejä.....

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA hengitetään hetki syvään.

Vierailija
2/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan on se henkisesti kehittyneempi kiukkupaskaraivovalapsellinenäiti vai 3v joka käyttäytyy kuin 3 vuotias?

Hmm.. Siinäpä vasta pulma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan rakastaa niitä.

Vierailija
4/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiparkaa, kun pitää tuollaisen "äidin" armoilla kituuttaa.

Vierailija
5/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua raivostuttaa sen käytös.

Odotapa kun se nukkuu ja sä katselet sitä kuinka suloinen se on, siis nukkuessaan.

Ehkä siinä syy miksi niitä ei tule tapettua.

Vierailija
6/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla äideillä on negatiivisia tunteita lapsiaan kohtaan, mutta sinun tekstisi on todella väkivaltainen ja vastenmielinen.

Tiedätkö, että jotkut todella tekevät lapsilleen tuollaista, mitä kuvailet??

Sinä olet hänen ÄITINSÄ! Ja tyttö on vasta 3-vuotias. Suosittelen, että luet hieman lasten kehityksestä, niin et vaadi 3-vuotiaalta mahdottomia.

Tuli paha mieli kirjoituksestasi, tyttösi puolesta. : (

Mietipä, miltä tuntuisi jos hänelle tosiaan sattuisi jotain pahaa?

Vierailija
7/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valokuvat niistä saattaa olla ihan söpöjä, niitä voi katella, kun ne on hoidossa...

Mä ainakin koen samanlaisia tunteita kuin ap. Mä en oikein ymmärrä teitä, jotka ette näe tässä ironiaa - ettekö tunnista omia tunteitanne vai eikö teillä ole yhtään huumorintajua? Lasta kohtaan on ihan mahdollista tuntea sekä valtavan hyviä että valtavan huonoja tunteita.

Vierailija
8/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä ole teinipissis vaan 37v maatilallinen jolla on lisäksi 5v ja 6kk.....

Mutta minusta kyllä parempi huutaa tänne raivo kuin oikeasti kohdistaa se lapseen :)

Mutta ehkä te joiden ei tule mieleen lapsen toiminnan vihaaminen ette vaan siten omista lasta joka saa raivon valtaan.....

Vierailija
9/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tajuta ap:n purkausta. Siis turhautumisen, suunnattoman väsymyksen ym. tajuan kyllä. Ja oma lapseni oli tavattoman haastava juuri ikävuosina 3-5. Olin yh, olin aina yksin sen ylivilkkaan taaperon kanssa, ja perheneuvolat on ravattu ja loppuunpalamiset koettu siinä rajoja testaillessa. Olin siis niin rikki silloin aikoinaan, että tosiaan sairastuin burnoutiin ja paniikkihäiriöön ja jouduin turvautumaan lääkehoitoon ja terapiaankin...Mutta silti KOSKAAN en ole kokenut tarvetta puhua lapsestani tuollaisilla sanakäänteillä!

Vaikka olisin ollut kuinka VIHAINEN, olen silloinkin rakastanut lastani. Ja siis nuo sanavalinnat, joita ap käyttää purkaessaan aggressiotaan ovat oikeasti tosi ala-arvoisia. Kuka voi puhua oman lapsensa tappamisesta ja repimisestä kappaleiksi? Haukkua lastansa vihattavaksi saamattomaksi kuuropissaliisaksi?

Puistattaa sun tekstisi, ap! Ja tuollaisella tekstillä sympatiat heräävät kyllä kaikilla lastasi, ei sinua, kohtaan, vaikka ihan varmasti moni tietää ja tunnistaa sen suunnattoman turhautuneisuuden, jonka haastavan lapsen kanssa voi kokea!

Vierailija
10/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ap:ta jo hävettää tekstinsä.

Luin juuri jonkun artikkelin, jonka mukaan vanhemmat tuntevat kaikkein eniten vihantunteita siinä elämäntilanteessa kun kotona on pikkulapsia. Toisaalta vastapainona on myös suuria rakkaudentunteita.

Vierailija
11/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

I like children - fried.

Vierailija
12/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut ehkäisystä?

Joo, en omista yhtään lasta ja kommenttisi kertoo sinusta ÄITINÄ paljon enemmän kuin kiukuttelevasta lapsesta.

Lapsesi on juuri tasan sellainen kuin sinä olet hänet kasvattanut joten mulkaiseppa peiliin.

2 lapsen äiti.

Enhän mä ole teinipissis vaan 37v maatilallinen jolla on lisäksi 5v ja 6kk..... Mutta minusta kyllä parempi huutaa tänne raivo kuin oikeasti kohdistaa se lapseen :) Mutta ehkä te joiden ei tule mieleen lapsen toiminnan vihaaminen ette vaan siten omista lasta joka saa raivon valtaan.....

Vierailija
13/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä ole teinipissis vaan 37v maatilallinen jolla on lisäksi 5v ja 6kk..... Mutta minusta kyllä parempi huutaa tänne raivo kuin oikeasti kohdistaa se lapseen :) Mutta ehkä te joiden ei tule mieleen lapsen toiminnan vihaaminen ette vaan siten omista lasta joka saa raivon valtaan.....

Sanot selvästi että vihaat LASTA, etkä hänen toimintaansa...

Ja turha sinun on enää selitellä, saati sitten jeesustella, että "kaikki äidit ajattelevat joskus samoin".

En minä ainakaan ajattele, ja kolme lasta on minullakin. Hermot toki menee, mutta en koskaan haaveilisi lapsen käristämisestä grillissä.

Sinä olet sairas.

Vierailija
14/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut lapsia, jotka saavat raivon valtaan. Me kuitenkin rakastamme ja KUNNIOITAMME lapsiamme myös sen raivon sisällä. - Se on nimenomaan sellaista henkistä kypsyyttä, jota aikuisella jo toivoisi olevan, että osaa tunnistaa vihaavansa jonkun ihmisen käytöstä ja sen aikaansaamaa turhautuneisuutta, ei sitä ihmistä! Ja että vihaisenakaan ei koe tarvetta ladella väkivaltaista, alatyylistä ja täysin toista halventavaa tekstiä...

Siis täällä epäiltiin sinun olevan teini siksi, että tekstisi on henkisesti täysin kypsymättömän ihmisen tuottamaa. Ei kypsä ihminen raivoissaankaan tuota tuollaista tekstiä. Ei edes ihmisen "selän takana".

Vierailija
15/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ap:ta jo hävettää tekstinsä. Luin juuri jonkun artikkelin, jonka mukaan vanhemmat tuntevat kaikkein eniten vihantunteita siinä elämäntilanteessa kun kotona on pikkulapsia. Toisaalta vastapainona on myös suuria rakkaudentunteita.

tuossa puolustelee...

Vierailija
16/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tajuta ap:n purkausta. Siis turhautumisen, suunnattoman väsymyksen ym. tajuan kyllä. Ja oma lapseni oli tavattoman haastava juuri ikävuosina 3-5. Olin yh, olin aina yksin sen ylivilkkaan taaperon kanssa, ja perheneuvolat on ravattu ja loppuunpalamiset koettu siinä rajoja testaillessa. Olin siis niin rikki silloin aikoinaan, että tosiaan sairastuin burnoutiin ja paniikkihäiriöön ja jouduin turvautumaan lääkehoitoon ja terapiaankin...Mutta silti KOSKAAN en ole kokenut tarvetta puhua lapsestani tuollaisilla sanakäänteillä!

Vaikka olisin ollut kuinka VIHAINEN, olen silloinkin rakastanut lastani. Ja siis nuo sanavalinnat, joita ap käyttää purkaessaan aggressiotaan ovat oikeasti tosi ala-arvoisia. Kuka voi puhua oman lapsensa tappamisesta ja repimisestä kappaleiksi? Haukkua lastansa vihattavaksi saamattomaksi kuuropissaliisaksi?

Puistattaa sun tekstisi, ap! Ja tuollaisella tekstillä sympatiat heräävät kyllä kaikilla lastasi, ei sinua, kohtaan, vaikka ihan varmasti moni tietää ja tunnistaa sen suunnattoman turhautuneisuuden, jonka haastavan lapsen kanssa voi kokea!

eikä hautoa päässäsi?

Minä ainakin ymmärrän täysin ap:ta. Huumorintajuttomia enminävaankoskaantunnenoin- ihmisiä en ymmärrä.

Vierailija
17/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lehmänhermoisia vielä. kyllä kaikki tunteet on sallittuja, voi herranjee. oiski niin ihanat lapset ettei raivostuis koskaan...

Vierailija
18/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tajuta ap:n purkausta. Siis turhautumisen, suunnattoman väsymyksen ym. tajuan kyllä. Ja oma lapseni oli tavattoman haastava juuri ikävuosina 3-5. Olin yh, olin aina yksin sen ylivilkkaan taaperon kanssa, ja perheneuvolat on ravattu ja loppuunpalamiset koettu siinä rajoja testaillessa. Olin siis niin rikki silloin aikoinaan, että tosiaan sairastuin burnoutiin ja paniikkihäiriöön ja jouduin turvautumaan lääkehoitoon ja terapiaankin...Mutta silti KOSKAAN en ole kokenut tarvetta puhua lapsestani tuollaisilla sanakäänteillä! Vaikka olisin ollut kuinka VIHAINEN, olen silloinkin rakastanut lastani. Ja siis nuo sanavalinnat, joita ap käyttää purkaessaan aggressiotaan ovat oikeasti tosi ala-arvoisia. Kuka voi puhua oman lapsensa tappamisesta ja repimisestä kappaleiksi? Haukkua lastansa vihattavaksi saamattomaksi kuuropissaliisaksi? Puistattaa sun tekstisi, ap! Ja tuollaisella tekstillä sympatiat heräävät kyllä kaikilla lastasi, ei sinua, kohtaan, vaikka ihan varmasti moni tietää ja tunnistaa sen suunnattoman turhautuneisuuden, jonka haastavan lapsen kanssa voi kokea!

eikä hautoa päässäsi? Minä ainakin ymmärrän täysin ap:ta. Huumorintajuttomia enminävaankoskaantunnenoin- ihmisiä en ymmärrä.

Grillissä käristämisessä? Tai siinä, että oma äiti kutsuu lasta pissaliisaksi?

Järki käteen nyt sinullekin! Jos ihminen kirjoittelee tuollaista lapsestaan nettiin, niin luuletko että hänen on jatkossa vaikea sanoa vastaavaa myös lapselle?

Ai niin, mutta sehän on vain hauskaa huumoria.

Huumorintajuton 3-vuotias vain ei ehkä ymmärrä miksi äiti uhkaa tappaa...

Itse olen viimeksi tänään lukenut 4-vuotiaasta ruotsalaispojasta, jota isäpuoli pahoinpiteli. Lisäksi Baby P:n tarina, Baby Grace...

Surullisia esimerkkejä on tarpeeksi, ja ei, en pidä lasten kiduttamista käsitteleviä viestejä hauskana huumorina.

Kasva sinäkin aikuiseksi.

Vierailija
19/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en silti koskaan ole ajatellut vihaavani lastani ja repiväni häntä kappaleiksi. Vaikka on vituttanut ihan kympillä välillä lapsen käytös. Ymmärrän kuitenkin että olen hänen äitinsä ja lapsi on lapsi normaalissa kehitysvaiheessa, mikä vaatii vanhemmilta kovasti voimia ja kärsivällisyyttä.

Ap. Yritäpä saada hetkeksi omaa aikaa, jos vaan mahdollista.

Vierailija
20/56 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ain avälillä tänne eksyy joku, joka käyttää lapsestaa hirvittävän rumia nimiä esim. helvetin pentu ja nyt tämä ap:n nimitys. Ja ei, se ei ole mikään selitys, että raivostuttaa lapsen käytös. Ihmettelen, että et tuolla ikää ole pystynyt itsellesi kummoista mielenmalttia kehittämään, vaikka sinulla on jo kolme lasta. Toki haluan ennemmin, että huudat raivosi tänne kuin lapsellesi. Auta armias, jos lapsiparkasi joutuisi kuulemaan tuollaista tekstiä! Mutta en voi millään käsittää, että aikuinen ajattelee vihaavansa lastansa jonkun tietyn ikävaiheelle tyypillisen toiminnan takia. En käsitä en. Ja kyllä minullakin lapsia on, mutta eivät he minua saa raivon valtaan. Minulla on järki päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi