Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ekat treffit, sänkyyn vai ei

Vierailija
23.11.2009 |

mies olisi halunnut, on kiva, mutta en mä sentään ekoilla sänkyyn asti. Mitä mieltä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna vietettiin 10-v hääpäivää.

Vierailija
2/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sinkkuna pari vuotta eron jälkeen ja tapailin naisia. Ikä 35 ja naiset samanikäisiä. Yksi ei mennyt ekoilla treffeillä sänkyyn, naisia oli liki 30. 3 kanssa oli anaaliseksiä naisten toiveesta.

Jos ajattelet miehessä potentiaalia niin sänkyyn meno voi odottaa, toki sängyn jälkeen tiedät onko hänestä sillä saralla potentiaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsisin unelmien miehen kanssa treffeille, niin haluasin kyllä myös sänkyyn.

Vierailija
4/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hiukan ujo, ollut sinkkuna ja yh-äitinä joitain vuosia. En ole aiemminkaan ollut sängyissä hyppijä vaikka seksistä tykkään. Nautin siitä vain paljon enemmän sitten kun tunnen, että voin luottaa suhteeseen ja mieheen, ettei mies halua vain ottaa yhden yön iloa irti, siitä jäisi ehkä ikävä maku, tosin kokemustahan siitä ei ole.

olin sinkkuna pari vuotta eron jälkeen ja tapailin naisia. Ikä 35 ja naiset samanikäisiä. Yksi ei mennyt ekoilla treffeillä sänkyyn, naisia oli liki 30. 3 kanssa oli anaaliseksiä naisten toiveesta. Jos ajattelet miehessä potentiaalia niin sänkyyn meno voi odottaa, toki sängyn jälkeen tiedät onko hänestä sillä saralla potentiaalia.

Vierailija
5/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa kyseessä oli ekaa kertaa aikoihin sellianen unelmien mies, mutta luulen, että se jäi nyt siihen, etten mennyt sänkyyn.

No onneksi en mennyt, koska olis jäänyt varmaan sitten siihen kertaan joka tapauksessa ja kaupan päälle hyväksikäytetty olo,

Vierailija
6/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos seksiä itsekin haluat?

Vierailija
7/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää tilaisuutta ei kannata hukata. Naiminen kannattaa aina, olipa kyseessä tuttu tai tuntematon partneri. Elämme vapaamielisyyden aikakautta ja jokainen nauttikoon täysillä elämästään.

Vierailija
8/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä nyt vähän härnätä ja kuulostella, miltä suhde alkaa vaikuttaa.

Jos mies haluaa sinut, hän jaksaa kyllä odottaa.

Vierailija
9/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitäähän sitä nyt vähän härnätä ja kuulostella, miltä suhde alkaa vaikuttaa. Jos mies haluaa sinut, hän jaksaa kyllä odottaa."

Naiset ajattelee että jos seksiä antaa niin mies sitten on saanut mitä haluaa ja lähtee. Väärin. Mies haluaa toki seksiä, mutta seksin laatu määrittää suhteen.

Jos seksi on hyvää niin mies haluaa toistekin. Ei mies jätä naista jonka kanssa seksi on hyvää. Jos nainen ei ole se oikea, mutta seksi sujuu tulee se arki vastaan ja seksikin loppuu. Jos seksi on huonoa mies tajuaa että tässä ollaan maksimissaan vain kavereita.

Sinkkuna voi kokeilla seksiä ekatreffeillä, kyllä siihen kyllästyy jos se ie ole kivaa. Kun sitten vakiinttuu oikean kanssa huomaa että se kuului siihen aikaan ja oli hyvä sia sillä hetkellä. Oikean kanssa ollessa noilla entisillä ei ole mitään väliä, tosin ei ainakaan haikaile menetettyä nuoruutta tai mieti millaista olisi toisen kanssa.

Härnääminen ja pihtaaminen voi johtaa iihen, että potentiaalinen mies menee ohi kun ei jaksa ootella. Ajoitus on tärkeintä suhteen syntymisessä.

Vierailija
10/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Vataus on siis ei. Tokalla kerralla jo sitten, jos sua vielä huvittaa.

Vierailija
11/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tilanteessa on kyse myös naisen tunteista ja haluista. Jos nainen ei halua seksiä ekoilla treffeillä, niin ei se mitään seksin väärin käsittämistä ole.

Minulle on naisena tärkeää tutustua ensin muuten kuin seksin kautta. Ja sitten JOS vaikuttaa että jutusta voisi tulla enemmänkin, tulee seksi kuvioihin. Suhteen voi toki siinä vaiheessa vielä lopettaakin, jos se ei toimi.

Mutta ehdottomasti ensin henkistä puolta kehiin ja sitten vasta seksiä. Jos mies ei sen vertaa malta odottaa, niin en sellaista miestä kyllä haluakaan. Onneksi kaikki miehet eivät ole sellaisia.

10

Vierailija
12/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 mies jatkaa vielä: nyt olen aviossa ja kaksi mukavaa pientä lasta meillä ja juuri minulle sopiva ihminen löytynyt. Hänen kanssaan trefftessa kävin kahvilla ja seksiä ei harrastettu eka kerralla. Emme tavanneet aikaan koska hän ei erityisemmin sykähdyttänyt, voi olla myös että minulla oli joku menokausi vielä päällä. Sattumalta tapasimme toisella kerralla, harrastimme seksiä ja silmäni avautuivat muutenkin. Ehkä oli hyvä, että ei heti sänkyyn menty että seksi ei hallinnut suhdetta alussa tai hyvä että mentiin sitten toisella kertaa, tiedä näistä. Seksi voi hämätä, että luulee toisen kanssa olevan enemmänkin (jos seksi hyvää) tai sitten olla se lopullinen liima suhteelle, joka sinetöi sen.

Vierailija
13/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkis millanen vehje sillä on, jos on pieni tai ei osaa käyttää, ni ei kannata ehdottaa toisia treffejä.

Vierailija
14/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne samat himot naisellakin on ja jos mies natsaa, niin turha siinä on pihtailla vaan jostain vanhanaikaisista käsityksistä johtuen.

Itseasiassa kaveripiirissä suurin osa on mennyt sänkyyn ensitreffeillä tai tapaamisella paitsi ne, jotka ovat tavanneet työssä tai harrastuksessa. Silloinkin sänkyyn on menty heti, kun suhde kääntyi sellaiseksi.

Vierailija
15/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin olenkin ollut nykyisen mieheni kanssa yhdessä vajaa 21v saakka, joten ehkä nuorilla on eri asia... Mutta silloin kun itse olin sinkku niin en TODELLAKAAN, siis todellakaan olisi mennyt sänkyyn ekoilla treffeillä enkä toisillakaan. Sänkyyn sitten kun seurustellaan. Ensin tutustutaan toisiinsa kavereita ja siitä pikkuhiljaa edetään seurustelun suuntaan (suudelmat) yms jos siltä molemmista tuntuu ja pussatakaan en ole kovin usein ruvennut vielä ekoilla treffeillä. Luulin että näin on ihan normia. Niin ja miehet/pojat halusi aina tavata mut toisenkin kerran. Minä olin itse asiassa aina se joka sanoi ei, siihen saakka kunnes en enää sanonut :)

Vierailija
16/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kyse kuitenkin eronneista, 30-40 vuotiaista.

Vierailija
17/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan koe omaksi tapaa jossa ryhdytään seksiin jokaisen -itselle siis vielä ihan vieraan- ihmisen kanssa joiden kanssa treffeillä käydään! Kääks! Luulisi että aikuiset ihmiset hakee suhteelta muutakin kuin kiihkoa ja seksiä...?

-17-

Vierailija
18/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat tietenkin erilaisia, mutta minulle seksi puolivieraan kanssa on jo ajatuksenakin absurdi. Minusta seksi on intiimimpää kuin esim. kipeistä henkilökohtaisista asioista puhuminen. Lähtee kyllä kallisarvoinen seksi aika halvalla, jos ei malta yhtään odottaa.

En muuten tykkää edes halata ihmisiä, joita en tunne. Saati sitten, että menisin heidän kanssaan sänkyyn?!?!

Siksipä periaatteeni, että ehdottomasti ensin tutustutaan muuten.

10

Vierailija
19/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, mutta periaatteessa tykkään.

jos seksiä itsekin haluat?

Vierailija
20/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni takan vain 2 suhdetta, pitkäaikainen poikaystävä ja aviomies, jota ei enää ole. Olen siis aika kokematon monissa suhteissa, mutta seksiä olen harrastanut paljonkin noiden kahden kanssa.

mutta nyt kyse kuitenkin eronneista, 30-40 vuotiaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän