Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ekat treffit, sänkyyn vai ei

Vierailija
23.11.2009 |

mies olisi halunnut, on kiva, mutta en mä sentään ekoilla sänkyyn asti. Mitä mieltä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ehkäisy pettää. Suorastaan oksettavaa naida ties kenen kanssa ja sitten mennä aborttiin.

Vierailija
22/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa en ikipäivänä haluaisi sänkyyn. Parissa vuodessa ehtinyt maata 30 naisen kanssa, eli kenenkään seksi ei sitten kelvannut kovin pitkään.

Johan tuollaista miestä pitää ihan tautiriskien vuoksi vältellä. Joten hyvä on, ettet ap mennyt sänkyyn samanlaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekoilla treffeillä kuvastaa tunnekylmää ja ankeaa ajattelua. Itse pidän romantiikasta, keskusteluista, pienestä salaperäisyydestä yms. Ja toki myös seksistä tosi paljon. Tuntuisi silti aika banaalilta tavata joku ihminen ensimmäistä kertaa, käydä syömassä, mennä sänkyyn ja sitten moit. Mieluumin tyydytän itse itseni siihen saakka, kun jotakin parempaa on tiedossa. Olen ihminen, en kone.

Vierailija
24/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehkä vähän turhaa esittää tuollaista kysymystä täällä, ja samalla tavalla on turhaa vastata siihen kannattaa/ei kannata. Ehkä sun pitää kysyä tätä asiaa ihan itseltäsi: haluatko mennä sänkyyn ekoilla treffeillä juuri tämän miehen kanssa? Jos tuntuu hyvältä ja luontevalta, mene ihmeessä. Jos ei tunnu, älä ihmeessä mene. Näin yksinkertaista se on. Kyllä sä itse tiedät mitä sä haluat, mutta me ei voida sitä tietää.

Vierailija
25/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna esim. muhun. Ite pidän ainoastaan seksistä puolituntemattoman kanssa. Menin heti ekoilla treffeillä sänkyyn nykyisenkin miehen kanssa ja on oltu pian 8 vuotta yhdessä. Sen jälkeen kun muutin miehen kanssa yhteen, seksi on ollut mulle ihan yks ja sama onko sitä vai ei. Miehen ja parisuhteen vuoksi teeskentelen tykkääväni, niin naurettavaa kuin tällanen esittäminen onkin.

Sama oli jo ennen nykyistä miestä eli mua kiinnosti seksi ainoastaan miesten kanssa joissa oli tavallaan jotain haastetta ja jännittävyyttä eli just jonkun puolituntemattoman kanssa. Heti kun seurustelu meni vakavaksi, multa loppui mielenkiinto kokonaan.

Vierailija
26/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pidän ainoastaan seksistä puolituntemattoman kanssa. Menin heti ekoilla treffeillä sänkyyn nykyisenkin miehen kanssa ja on oltu pian 8 vuotta yhdessä. Sen jälkeen kun muutin miehen kanssa yhteen, seksi on ollut mulle ihan yks ja sama onko sitä vai ei. Miehen ja parisuhteen vuoksi teeskentelen tykkääväni, niin naurettavaa kuin tällanen esittäminen onkin. Sama oli jo ennen nykyistä miestä eli mua kiinnosti seksi ainoastaan miesten kanssa joissa oli tavallaan jotain haastetta ja jännittävyyttä eli just jonkun puolituntemattoman kanssa. Heti kun seurustelu meni vakavaksi, multa loppui mielenkiinto kokonaan.

Vierailija
27/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle varmaan sopisi mies jonka kanssa kävisitte parinvaihtotapahtumissa tai mies nauttisi siitä että näkee sinut toisen kanssa tms. Tiedät mistä pidät mutta et elä sellaist elämää.

Tai sitten juuri tuo haaste on se juttu mikä saa sinut innostumaan.

Vierailija
28/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat suihin, annat vetää paljaalla myös anaaliin ja lopuksi tarjoudut nuolemaan miehen munan puhtaaksi. jos haluat varmistaa, että miehen kiinnostus ei lopu ekan kerran jälkeen pyydä miestä ottamaan kaverinsakin mukaan ensi kerralla. tai vielä parempaa, tarjoudu tuomaan oma naispuolinen kaverisi mukaan.

Vierailija
29/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen miehenkin kanssa mentiin vasta 4kk seurustelun aloituksesta

Vierailija
30/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja järjestetään ne lounasaikaan, ja lähdet ensimmäisenä, edellyttäen että mies kiinnostaa. Jos haluat vakavaa suhdetta/naimisiin, pitää pelata, pitempäänkin, ja koskaan ei pidä olla saatavilla tuntikaupalla. Jos kyse pelkästään tyydytyksestä, anna palaa! Ja silloinkin hotellin, ei kummankaan luo.

Vierailija
31/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole siihen lopettanut suhdetta ;)

Vierailija
32/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi kun olin 24. Mentiin sänkyyn muistaakseni kolmantena päivänä.Yhdessä oltiin 16 vuotta, jossa loppuaikana ei enää seksiä ollut. Tapasin nyxäni ja sänkyyn liki samantien, oli niin vietävän seksikäs ja kemiat pelasi heti. Mun mielestä se on ihan kemioista kiinni, en alkaisi jarruttelemaan, jos tunne olisi kova, enkä myöskään menisi sänkyyn, jos en tuntisi vetoa mieheen.

Vierailija
33/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet miehessä potentiaalia niin sänkyyn meno voi odottaa, toki sängyn jälkeen tiedät onko hänestä sillä saralla potentiaalia.

Jos mies ei ole hyvä sängyssä niin ihan turha jatkaa tapailua, sen takia heti kättelyssä (kuvaannollisesti) pitää selvittää seksuaalinen yhteensopivuus.

Vierailija
34/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siksi elän parisuhteessa, koska elämässä on muutakin kuin seksistä nauttiminen. Ei se mulle niin tärkeää ole. Meillä on 3 lasta mun miehen kanssa enkä vaihtaisi tätä perhe-elämää siihen että voisin nauttia seksistä enemmän.

Vierailija
35/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikea tässä ja nyt sanoa että en menisi/menisin.. koska jos treffeillä tunnetila on latautunut ja potentiaalia löytyisi, miksikäs ei.

Mutta taas toisaalta, miksi mennä... riippuen tietysti haluaako parisuhdetta vai vaan treffi/seksiseuraa.

Vierailija
36/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aviorikos tulevaa kumppaniaan kohtaan jos harrastaa esiaviollista seksiä.

Vierailija
37/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla tapaamisella on mun nykyinen avokki; kenenkään muun kanssa ikinä ei oo näin käyny. Ehkä sen vaan tietää:)

Vierailija
38/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

krantumpi kuin nuorena. Silloin sitä oliskin voinut mennä sänkyyn ihan vaan siksi että sais jonkun miehen, kenet tahansa, mutta nyt pitäis olla kyllä jo tosi upea uros että viittis vaivautua edes sukkia riisumaan.

mutta nyt kyse kuitenkin eronneista, 30-40 vuotiaista.

Vierailija
39/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tavattiin. Joskus olen mennyt joskus en, ennen miestäni siis. Ja 18 v ollaan oltu yhdessä, oikeastaan ollaan oltu yhdesää siitä ekast illasta.

40/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vähän seksiä kuin mahdollista. Ei ekoilla eikä tokalla, sitten vasta kun mies uhkaa häipyä. Sitten mahdollisimman nihkeästi naimisiin asti ja aamenen jälkeen nopeat hedelmöitykset ja sitten loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan