ekat treffit, sänkyyn vai ei
mies olisi halunnut, on kiva, mutta en mä sentään ekoilla sänkyyn asti. Mitä mieltä?
Kommentit (49)
Mitä mieltä te olette, onko hyvä vai huono, että nainen heti menee kanssanne sänkyyn, onko kevytkenkäinen, jos menee?
Kun ei yhtään tunne vielä toista niin eihän sitä tiedä vaikka leipäveitsi iskeytyisi rintakehään siinä sivussa. Tai jos mies työntyykin joka paikkaan ja tekee muutenkin asioita joita ei itse tahtoisi?
Minä en voisi. Pitää ensin löytää luottamus toista kohtaan ja tutustua muuten ja sitten vasta tehdään tuttavuutta sängyssä.
vaan itsearvostuksesta. En voi mitenkään uskoa, että kaikki miehetkään haluaisivat ekoilla treffeillä sänkyyn.
mutta kun en mennyt ekalla kerralla sänkyyn, ei enää mitään yhteydenottoa. Toisaalta niin olisi varmaan käynyt vaikka oisin mennytkin, tiedä häntä. Parempi tässä tapauksessa siis etten mennyt, ois jäänyt paha mieli, kun itte olin kovin kiinnostunut miehestä.
Itse tosin olenkin ollut nykyisen mieheni kanssa yhdessä vajaa 21v saakka, joten ehkä nuorilla on eri asia... Mutta silloin kun itse olin sinkku niin en TODELLAKAAN, siis todellakaan olisi mennyt sänkyyn ekoilla treffeillä enkä toisillakaan. Sänkyyn sitten kun seurustellaan. Ensin tutustutaan toisiinsa kavereita ja siitä pikkuhiljaa edetään seurustelun suuntaan (suudelmat) yms jos siltä molemmista tuntuu ja pussatakaan en ole kovin usein ruvennut vielä ekoilla treffeillä. Luulin että näin on ihan normia. Niin ja miehet/pojat halusi aina tavata mut toisenkin kerran. Minä olin itse asiassa aina se joka sanoi ei, siihen saakka kunnes en enää sanonut :)
Eli ei sänkyyn ekalla kerralla, jotta tuntisi paremmin, pitää tavata useamman kerran. Siitä se vasta syntyy, ei yhtään harmit, etten mennyt sänkyyn ekoilla treffeillä, sillä jos ja kun mies ei enää yhteydessä sen jälkeen, olisi vain ollut mälsä fiilis, ap
a) kuinka paljon itse haluaa sänkyyn? Jos kaikki tuntuu hyvältä, niin eikö voi vain antaa hetken viedä. Ehkäisy tietysti pitää muistaa. b) kuinka hyvin tuntee miehen. En kovin helposti kellahtaisi sänkyyn jonkun nettituttavuuden kanssa, jonka tapaisin ensimmäistä kertaa. Mutta taasen jos kyse olisi jostain, jonka jo tuntisin pidemmältä ajalta, niin asia voisi mennä kohdan a mukaan.
a) kuinka paljon itse haluaa sänkyyn? Jos kaikki tuntuu hyvältä, niin eikö voi vain antaa hetken viedä. Ehkäisy tietysti pitää muistaa.
b) kuinka hyvin tuntee miehen. En kovin helposti kellahtaisi sänkyyn jonkun nettituttavuuden kanssa, jonka tapaisin ensimmäistä kertaa. Mutta taasen jos kyse olisi jostain, jonka jo tuntisin pidemmältä ajalta, niin asia voisi mennä kohdan a mukaan.
Uh ah pentti työnnä vielä sentti älä työnnä kahta muuten repee nahka:)
Miten moneksi meistä on. Kyse myös periaatteista, asenteista ja odotuksista.