Jösses tota Hennan ns leukaa
Kommentit (39)
Miklu Forsellin petikaveri ;D. Siinä vasta pojalla hyvä maku :)
parasta siinä ohjelmassa oli Tauski. TAUSKI!
ei naamasta oisi voinut päätellä että oltiinko häissä vaiko hautaijaisissa.
oli oksennus lentää kun ne siinä sit suuteli.. vai mikä lie kielari hyi olikaan. Aika oksettavaa katsottavaa oli.
Henna muuten nätti likka, mutta puuttuu se leuka ja ne ylähampaat on kuin aasilla nauraessa, mutta kukapa meistä olisi täydellinen? Ei kukaan.
Minusta Hennan mekko, tiara ja hiukset oli kauniisti laitetut. Huulipuna veti vähän yli ja ne kimalteet+ meikki, mutta mikäs siinä jos tykkää..
Kauan se tää pari on yhessä ollu nyt oikeen?
puolivuotta?? :D
Kestääköhän rakkaus pitkäänki? veikkaisin vielä sellasta 3kk
30 kehaisi Hennaa nätiksi likaksi. Kertoi vain ettei hän, eikä kukaan muukaan ole täydellinen. Taidat itse olla ruma kun et kestä minkään laista kritiikkiä muidenkaan ulkonäöstä...
kestä kritiikkiä?? tää on mun eka viesti tänne enkä mie mitään ole puhunu etten kestäsi??
ja kyllä olen ihan sika ruma!! joo tuu kattoon!
30 kehaisi Hennaa nätiksi likaksi. Kertoi vain ettei hän, eikä kukaan muukaan ole täydellinen. Taidat itse olla ruma kun et kestä minkään laista kritiikkiä muidenkaan ulkonäöstä...
lisäksi olen sivistynyt.. en pidä pinnallisista ja katellisista naikkosista jotka arvostelevat kauniimpia, olen niihin niin usein törmännyt.
Ulkonäön törkeä arvostelu kertoo henkisestä alimittaisuudesta.
mä taisin tarkoittaa viestin sille joka haukkui sinua rumaksi :D Tai sitten olen jo ihan sekasin kuka on kuka :D
mä taisin tarkoittaa viestin sille joka haukkui sinua rumaksi :D Tai sitten olen jo ihan sekasin kuka on kuka :D
siis omasta mielestäni ihminen kuin ihminen on kaunis ulkoa tai sisältäpäin ja toki ihmisissä on niitä negatiivisia puolia itse kullakin myös.
Osaa tuo Henna olla rasittava ja julkisuudenhaluinen, mutta siinäpä.. aika lipevä on miehensäkin.
t. tämä kirjoittaja 30
No tokihan sinun täytyy sitten oikeassa olla. Minä kun olen pelkäästään ruma ja sivistymätön. Tosin sanon sen että minulla on parempi leuka kuin Hennalla :D Ja Hennalla taas on paljon kauniimmat korvat kuin minulla. Olen niistä tosi kateellinen hänelle.
kun on laihtunut. Tuo leukakin tulee paremmin esiin.
että intubointi on hankalaa. Muutenhan se on ihan yhdentekevä asia.
No tokihan sinun täytyy sitten oikeassa olla. Minä kun olen pelkäästään ruma ja sivistymätön. Tosin sanon sen että minulla on parempi leuka kuin Hennalla :Di]
Sinä taidatkin olla pelkkää leukaa.. hurraaaa sulle!
paitsi jos osuu potilaaksi. Outoa, että aikuiset ihmiset jaksavat jauhaa jonkun ihmisparan leukaluista näinkin pitkän ketjun. Poistun häveten muihin ketjuihin.
haloooo.. onhan lyhytjalkaisuudesta se haitta ettei pysty ottamaan pitkiä askelia.
No tokihan sinun täytyy sitten oikeassa olla. Minä kun olen pelkäästään ruma ja sivistymätön. Tosin sanon sen että minulla on parempi leuka kuin Hennalla :Di]
Sinä taidatkin olla pelkkää leukaa.. hurraaaa sulle!
Voi jeesus että te otatte kaiken tosissanne :D Ihan pakko vielä lisätä! Uskoisin teidän sivistyneiden ihmisten kirjoitusten perusteella, että elämänne on aika ilotonta ja vakavaa. Kenellekkään ei saa nauraa, ei varmasti kenenkään kanssakaan. Taitaisimpa mielummin vetää itseni hirteen kuin olla sivistynyt ja niin prkl:een korrekti joka tilanteessa :)
Tottakai sinulla on oikeus. Enkä ottanut itseeni :D Olen kanssasi jokseenkin samaa mieltä.