Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jösses tota Hennan ns leukaa

Vierailija
22.11.2009 |

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna ja Antti erosivat......

Vierailija
2/39 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses tota Hennan ns leukaa

No se on sen ongelmista pienimpiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sillä pikkuhutsulla olisi sellainen!!'

Vierailija
4/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi harrataa pyöräilyä kun ei saa pyöräilykypärää kiinni

Vierailija
5/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen ulkomuotoa. Itse koen Hennan julkisuustyrkkyyden olevan huomattavasti surullisempi asia, kuin leuattomuus.

Ihminen, jolla on noin suuri tarve päästä julkisuuteen, on luultavasti elämässään jäänyt paitsi huomiota esim. vanhemmiltaan tai muuten.

Kaikkea hyvää Hennalle ja toivottavasti hän löytää iloa ja onnea elämäänsä muutenkin kuin julkisuuden ja materian kautta.

Vierailija
6/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku on omaan ulkonäköönsä tyytyväinen, se ei kiinnitä huomiota muiden puutteisiin ja sellaisen on helpompi nähdä myös muut kauniina. Minusta Henna on tosi kaunis...ja minä olen myös todella kaunis ja itseeni tyytyväinen nainen.

Vierailija
7/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että minä pidän jotain henkilöä rumana, EI tarkoita sitä että pitäisin itseäni kauniimpana. Kyllä minullakin on silmää kauneudelle vaikken itse kaunis olekkaan.

Vierailija
8/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman huorahtava meikki ja vielä sellainen vaaleanpunainen prinsessaunelma tiaroinenn. Puhumattakaan parin käytöksestä. Pappikin joutui nyrpistämään nokkaansa :/ Miksi ihmist eivät ymmärrä että tuollainen imuttelu on todella tahditonta.

Vierailija
9/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin on silmää kauneudelle vaikken itse kaunis olekkaan.

toisten ulkonäköä, mistähän se johtunee?

Ihmisen ulkonäköhän on muutenkin toisarvoinen seikka, sivistynyt ihminen sen ymmärtää, mutta joidenkin mielestä heillä on oikeus arvostella toisten ulkonäköä vaikka se oma nassu oisi kuin hevon perse... ehkä se peilaakin vain oman huonommuuden tunnetta.

Vierailija
10/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi pitäisi olla täydellinen jottavoi arvostella"nii-i, olit itse mitä mieltä tästä Hennasta, olet luultavimmin itse paljon rumempi, mitäs, jos naapurin mammat arvostelis sun ulkonäköä siellä hiekkiksen reunalla?Mielipide saa olla, mutta fiksu ihminen pitää sen omanaan, jos se on vaan toista ihmistä loukkaava.

Vierailija
11/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ei pidä tietenkään ottaa itseensä jos joku tuiki tuntematon tulee ja arvostelee sinun ulkonäköäsi.

Vierailija
12/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo toisarvoinen seikka, mutta mitenkäs se tähän liittynee? Hennalla ei ole leukaa ja näyttää sen takia joidenkin mielestä rumalta. Mitä sitten? Vai puuttuuko sinultakin leuka kun noin vedät herneen nenääsi. Minä näytän siltä kun olisin juossut lapsena päin tiiliseinää ja näytän sen takia joidenkin mielestä rumalta. Mitä sitten? Minun itsetuntoni ei ole kiinni päsrstästäni. Samalla tavalla ihmiset arvostelee kaikkea muutakin. Tavaroiden ulkonäköä, sisustusta, ruokien makuja. Arvostelussahan ei ole aina kyse omasta paremmuudesta/huonommuudesta, vaan mielipiteestä. Vai eikö meillä hevosen perseen näkösillä ole oikeutta siihenkään?

Vierailija
13/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna viime vuoteen kun ei vielä ollut kirurgi mokomaa sille veistellyt. Sanoisin, että Henna näyttää paljon paremmalta kuin vuosi sitten.

Vierailija
14/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin nauroin katketakseni kun minulle kerrotiin että näytän siltä kuin olisin juossut päin palmua missä on reikä keskellä :D Ehkäpä Hennan ja teidän pitäisi oppia nauramaan itsellenne :) Enemmän loukkaantuisin jos joku läheiseni arvostelisi persoonaani. Kuten sanottu, se ulkonäkö on toisarvoinen seikka :)

Vierailija
15/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miklu Forsellin petikaveri ;D. Siinä vasta pojalla hyvä maku :)

Vierailija
16/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä ollenkaan tätä arvostelua.

Vierailija
17/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin nauroin katketakseni kun minulle kerrotiin että näytän siltä kuin olisin juossut päin palmua missä on reikä keskellä :D Ehkäpä Hennan ja teidän pitäisi oppia nauramaan itsellenne :) Enemmän loukkaantuisin jos joku läheiseni arvostelisi persoonaani. Kuten sanottu, se ulkonäkö on toisarvoinen seikka :)

Miksi Hennan pitäisi oppia naurmaan itselleen ja omalle ulkonäölleen? Olet outo.

Henna on kaunis nainen, kaunis vartalo ja ihanan siropiirteinen. Näytti siinä mekossaan ja meikissä oikealta sadun prinssesalta.

Se toinen pari oli vähän kipsissä..

Vierailija
18/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Hennan pitäisi oppia naurmaan itselleen ja omalle ulkonäölleen? Olet outo.

Henna on kaunis nainen, kaunis vartalo ja ihanan siropiirteinen. Näytti siinä mekossaan ja meikissä oikealta sadun prinssesalta.

Se toinen pari oli vähän kipsissä..

jotka eivät pidä häntä kauniina, ja myöskin sanovat sen ääneen. Ja tämän hän varmasti itsekkin tietää/tiesi lähtiessään julkisuuteen :) Kauneus tosiaankin on katsojan silmissä. Ja kyllä, tuiki tuntematon minulle niin sanoi :D Eikä tämä kyseinen henkilö sanonut sitä mitenkään pahansuovasti. Enkä minäkään tarkoita sillä mitään pahaa kun sanon pitäväni Hennaa rumana. Sehän ei kerro siitä ihmisestä itsestään yhtään mitään. Omistan myöskin todella ruman philipsin kahvinkeittimen. Ja sanomalla kahvinkeitintäni rumaksi, en tarkoita etteikö se olisi todella hyvä kahvikeitin. Eikö tosiaan sinun mielestä jokaisen ihmisen pitäisi kyetä välillä nauramaan itselleen?

Vierailija
19/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna viime vuoteen kun ei vielä ollut kirurgi mokomaa sille veistellyt. Sanoisin, että Henna näyttää paljon paremmalta kuin vuosi sitten.

Vierailija
20/39 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertainen moukka...huvittava tyyppi. Älä ota itseesi, minullahan on tietysti samanlainen oikeus arvostella sinun älyän puutteestasi, kun sen niin selvästi paistaa kirjoituksestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme