2-vuotias kuoli sikainfluenssaan :-(
Kommentit (96)
että ennen rokotetta, ei ollut yhtään kuollutta moneen kuukauteen ja nyt rokotettuja ihmisiä alkaa kuolla?
koska rokotteessa ei ole eläviä viruksia.
Miten se on niin vaikea tajuta.
Kuolinsyy oli sikainfluenssa.
ja alkaa monistaa itseään. Ettekö te tiedä sen vertaa! hävetkää pallinaamat.
kyllä moni terveydenhuoltohenkilöstöönkin kuuluva sanoo sitä että rokote teki todella kipeäksi, ihan eri tavalla kuin ennen. Tästä oli lehdessäkin jotain haastatteluja.
Lehtiinhän nimenomaan nostetaan ne tapaukset, joissa sivuvaikutuksia on tullut.
Minä rokotin meidän työpaikalla 100 kollegaa ja pidin kirjaa sivuvaikutuksista. Poikkeuksetta kaikille tuli oireita pistokohtaan, toisilla kipeytyi enemmän, toisilla vähemmän. Kuumetta tuli kahdelle(!), epämääräistä mutta selvää päänsärkyilyä yms. (joka voi johtua mistä vain) tuli viidelle.
Ihan hyvin siedetty rokote tähän tilastoon katsottuna.
t. th
ottamassa kausi-infl.rokotetta myöhässä.
Soitin terveyskeskukseen ja kysyin onko mahdollista vielä saada, niin vastattiin että eivät rokota enää tässä vaiheessa kun epidemia on jo ovella, koska rokote voi aiheuttaa juuri päinvastaisen reaktion. Siis voi sairastua, ja vielä paljon pahemmin kuin itse taudista. Eli rokote rokote kumuloi viruksen kanssa ja tulos on pahempi kuin itse tauti.
Tämä ei TODELLAKAAN pidä paikkaansa. Ei minkään rokotteen kohdalla. Tästä niin paljon näyttöä, että jos asia olisi näin, kuin sulle on sanottu, löytäisit tämän tiedon THL:n sivuilta.
t. th
dna:nsa isännän soluun ja solun koneistot monistavat viruksen.
Siis virushan ei ole elävä eliö vaan kappale dna;ta joka pureutuu limakalvoon ja alkaa monistaa itseään. Ettekö te tiedä sen vertaa! hävetkää pallinaamat.
tästä sikainf.rokotteesta ja jättävät ottamatta.
Lähdettekö ulkomaille ilman rokotuksia?
Toivottavasti.
Sinkkiarkussa takaisin.
Häpeä itse. Ei se virus itseään monista, vaan survaisee dna:nsa isännän soluun ja solun koneistot monistavat viruksen.
Siis virushan ei ole elävä eliö vaan kappale dna;ta joka pureutuu limakalvoon ja alkaa monistaa itseään. Ettekö te tiedä sen vertaa! hävetkää pallinaamat.
ja päätyä riitelemään täysin toisarvoisesta asiasta, vieläpä ilman mitään asiantuntemusta.
Minusta on ihan järkyttävää, että tuo pieni 2-vuotias on kuollut. Vanhemmat ovat yrittäneet suojata häntä varmasti kaikin tavoin, mutta ajoissa ei vain ole ehditty. On vaikea edes kuvitella heidän tuskaansa.
Minulla on kotona vielä kolme perustervettä, rokottamatonta lasta - yksi, riskiryhmään kuuluva, on saanut rokotteen alle viikko sitten. Olin jo huokaissut helpotuksesta, että edes yksi on turvassa, mutta eipä siis olekaan vielä moneen viikkoon.
Tämä on aivan kauheaa.
Monissa maissa riehui si-epidemia ennen ensimmäistäkään rokotetta. KYLLÄ, näissä maissa kuoli runsaasti riskiryhmiin kuuluvia ihmisiä, aikuisia ja lapsia. Samaten kuoli perusterveitä, mutta tietenkin vähemmän.
Ei kai joku oikeasti kuvittele, että jos nyt Suomen epidemian aikaan ei vielä olisi rokotettu ketään, ei ihmisiä myöskään olisi kuollut? Kyllä hemmetissä olisi, ja sikainfluenssan takia ihmisiä kuolee nytkin. Rokottamattomia JA rokotettuja, jotka ikävä kyllä saivat rokotteen liian myöhään.
Vähän kyllä huolestuttaa tämä aikuisten ihmisten (toivon mukaan edes peruskoulun käyneiden...?) ajatuksenjuoksu.
Olen täysin samaa mieltä ylläolevan kanssa.
JA muuten oletteko arvon naiset tietoisia että ihan tavalliseen influenssaan kuolee samassa riskiryhmissä olevia ihmisiä kymmeniä joka vuosi. Sitä ei vaan kukaan pelkää koska niitä ei uutisoida. Tämä uutisointi on levittää ihan turhaa hysteriaa ihmisten keskuudessa ja terve järki tippuu jonnekin.
miten voitte päätellä että henkilö on kuollut rokotteeseen eikä tuohon Si:hin?
onneksi korona ei iske lapsiin noin. influenssaan on rokote, ottakaa se!!
Kohta väitetään että Suomessa on 2 eri pandemiaa tekemässä tuhoa, ja kaikki suljetaan.
Aika paljon on ihmesessä eri myrkkyjä jos kaikki mahdollistet rokotteet ottais saman kk aikana, mitenköhän vaikuttais olotilaan.
Tästä syystä mietinkin, kun alkuviikosta sais rokotteen alle 3-vuotiaalle perusterveelle, että mahtaakohan se kannattaa...