Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Äiti synnytti sairaana, vauvat eristyksissä

Vierailija
11.11.2009 |

Onko joku lukenut jutun? Eikö äiti ssa olla vauvojen kanssa vai miten?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on paniikkikohtauksia ja ihan pelkään juurikin paikkoja joissa on ihmisiä ja kauheana porukkaa.

Tämän takia en juuri käy missään, joten ei johdu tästä taudista mitenkään enkä siitä stressaa tai sitä pelkää. Ihan muusta vaivasta kyse miksen käy juurikaan missään

Eli anteeksi tämä "sekopäisyyteni" sitten!!

Joo mieheni käy kaupassa ja töissä ja ei heti oven avattuaan tule minua lääppimään vaan ryntää vessaan ja suihkuun suoraan.

Ei aivasta minun päälleni, kun ei hällä edes ole minkäänlaista nuhaa ja vaikka olisikin niin ei hän nyt tuu nokkani eteen ja aivasta :D

Vierailija
22/28 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 23 pyytää anteeksi tylyä tekstiä miksi et heti sanonut kärsiväsi paniikkikohtauksista ? Olethan käynyt juttelemassa asiasta ammattilaiselle ? tai ota asia puheeksi sitten neuvolassa kun lapsi on syntynyt niin voit saada helpotusta tilanteeseen. tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole saanut aikaiseksi käydä ammattilaisella.

Enkä ajatellut tämän olevan neuvolatädin asia ollenkaan.

Kaippa tässä ehtii sitten myöhemmin jos tästä ei pääse eroon.

Noh tietty olisi tuossa alussa pitänyt sanoa selkeästi minkä takia ns. "linnoittaudun" kotiin, että minä en todellakaan mikään hysteerikko ole tuon si:n suhteen :D

Vierailija
24/28 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy paljon lapsia, nyt rokotusten aikaan varsinkin.

Vierailija
25/28 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kuukaudessa, että joka paikassahan sen tartunnan voi tietty saada.

En sillä tarkoita, mutta itse en tuota rokotetta ole ottanut.

Vierailija
26/28 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit saada ajan ammattilaiselle ja parhaimmassa tapauksessa pääset eroon paniikkikohtauksistasi tai ainakaan ne eivät enää rajoita/määrää elämääsi ja tämähän voi siis tapahtua täysin ilman lääkitystä

Vierailija
27/28 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla varmaan on syysi mikset rokotusta ota mutta tiesithän että raskaana olevilla on suuremmat riskit sekä äidin että lapsen osalta kuin ns. normaaliväestöllä.katso :http://www.vauva.fi/artikkelit/673/sikainfluenssa_ja_raskaus?gclid=COj3…

Vierailija
28/28 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä saanut siis poikien kanssa olla. Viikon päästä pidin sylissä eka kertaa ja seuraavan kerran näin pojat vasta 2 viikon jälkeen koska olin taas kipeänä. Mulla ei tamiflu-kuuri edes tehonnut, kuurin jälkeenkin oli vielä positiiviset näytteet. Ottakaa raskaana olevat mahd nopeasti rokote, minä sen silloin otin mutta sei kerennyt vaikuttaa.

Tällä hetkellä pojat terveitä ihanuuksia ja rokotteet olemme ottaneet, olen taas raskaana :)