Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuuko muka Iittalan Origo-sarjan beige väri???

Vierailija
04.01.2009 |

kun Anttilan mainoskessa oli tarjouksessa "poistuvia" ja beigeä tarjoilukulhoa mainostettiin. Eli loppuuko vaan se tarjoilukulho vai koko beige väri?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Anttilan mainoskessa oli tarjouksessa "poistuvia" ja beigeä tarjoilukulhoa mainostettiin. Eli loppuuko vaan se tarjoilukulho vai koko beige väri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä