Lue keskustelun säännöt.
Piparkakku-Puffetit ovat ihania! Olen syönyt tänään jo 6 kpl
27.11.2008 |
K-kaupoista saa nyt 2kpl eurolla. Harmi vaan ettei enää myydä GB Glacen Sandwich piparkakkujäätelö, oli nimittäin vielä parempaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaikka hyviähän ne kieltämättä ovat