G: Miten pitkä nainen on "liian pitkä"?
Kommentit (101)
No voi hitto, aikuisia kiusaajia. Älkää nyt oikeasti arvottako ihmisiä heidän pituuntensa takia, ei sillä ole mitään tekemistä muun kuin pituuden takia. Älkää ainakaan opettako lapsienne haukumaan toisia. Itse sain kuulla vaikka mitä aikanaan, koska olen 182 senttiä pitkä ja isokokoinen nainen muutenkin. Ihan hiton hienoa, että ihmisiä arvostellaan koon takia.
180cm. Ja jos tykkää käyttää korkkareita niin aika pitkä on. Itse olen 168cm ja olen tyytyväinen, ei liian pitkä muttei pätkäkään ;)
Vaikka itse olen 188cm niin tykkään jos nainen on alle 170cm. Joku 175cm vielä menettelisi jos muuten olisi täyskymppi, mutta siitä pidempi olisi jo omaan makuuni liian pitkä.
t: Mies
Pakko sanoa, vaikka kohta tulee huutia, että upeeta katseltavaa on esim. Monacon Charlene, tää entinen uimari. Mikä kroppa! Kasvoiltaankin jotenkin ihanan persoonallisen näköinen. Tyylikäs. Ja uskoakseni aika pitkä. Kellään tietoa pituudesta?
liian pitkä kenelle??? hassua kysyä tuollaista. minusta taas jokainen ihminen on oman mittaisensa. maailmaan mahtuu. moni todi lyhyt tunteee huonommuuttaan turhaan, samoin pitkät, kaikille löytyy partneri ja oma onni, toisten mielipiteistä huolimatta. pääasia on vaan hyväksyä itsensä sellaisenaan kun on. eli ap ihan outo aloitus siis =)
Liian pitkä?? Hmm, liian pitkä mihin tai kenelle? Jos nyt ihan esteettistä silmää ajatellaan, niin minusta tuollainen reippaasti päälle 180-senttinen nainen alkaa olla jo niin pitkä, että ainakin korkkarit jalassa saa katsella miehiä alaviistoon. Riippuu tietysti ihmisestä itsestään, haittaako se.
Jos olisin itse joku 180-senttinen, saattaisin kokea olevani liian pitkä, ellen olisi samalla hyvin hoikka. Hoikka ja pitkä voi olla vaikka lento- tai koripalloilija tai malli. Pitkä ja isokokoinen on vain...noh, isokokoinen.
Mikä tahansa pituus on sopiva, jos ihminen kantaa itsensä ryhdikkäästi ja pää pystyssä, eli ei häpeile pituuttaan tai lyhyt ei yritä epätoivoisesti olla pidempi. Itse olen 163 cm, ei ole vaikeuksia löytää itseään pidempiä miehiä.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2009 klo 19:45"]
Itse olen 168 cm ja en haluaisi olla yhtään pidempi. Pitkä nainen on automaattisesti aina miehekkäämpi kuin lyhyempi muuten samanlainen nainen, ette pääse yli ettekä ympäri.
Lisäksi Suomessa ja Euroopassa, Yhdysvalloissa jne. ihmiset ovat keskimäärin pitkiä, mutta menkääpä vaikka Aasiaan niin jo tuntee itsensä miesmäiseksi amatsoniksi.
Itse tosiaan tunsin Thaimaassa olevani ihan kuin mies. Onneksi en ole yhtään pidempi. Pitkillä myös lihavuus näkyy enemmän ja tulee heti se amatsonimaisuus. Lyhyempi voi olla suhteellisesti paljon lihavampi, mutta näyttää silti hoikemmalta ja naisellisemmalta.
[/quote]
buahhaahhaaaa :D :D :D ei helvetti mitä kommenttia. En tod ole tuntenut oloani miesmäiseksi Aasiassa. T. 180cm Nainen
En tunne itseäni miesmäiseksi lyhyempien seurassa. Tunnen itseni pitkäksi. Ja pidän siitä.
T. Upea 180-senttinen amatsoninainen
peppu sexi homoille!!1 vituttaaa!½!!
En tiedä. itse olen 180 cm. pitkä nainen. Tykkäisin käyttää piikkareita ja olisin niillä vielä pidempi, mutta tunnen itseni sit naurunlaiseksi joten joudun käyttää pienikorkoisia- ja tasapohjaisia kenkiä. Ei oo kivaa. Ja kaikki parhaat miehet ovat lyhyitä. Heitä ei haittaa pituuteni, mutta minä häpeän sitä varsinkin jos minulla on vielä piikkarit..
-Tuntematon
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 21:38"]
En tiedä. itse olen 180 cm. pitkä nainen. Tykkäisin käyttää piikkareita ja olisin niillä vielä pidempi, mutta tunnen itseni sit naurunlaiseksi joten joudun käyttää pienikorkoisia- ja tasapohjaisia kenkiä. Ei oo kivaa. Ja kaikki parhaat miehet ovat lyhyitä. Heitä ei haittaa pituuteni, mutta minä häpeän sitä varsinkin jos minulla on vielä piikkarit..
-Tuntematon
[/quote]
MIksi häpeät? Miten niin parhaat miehet ovat lyhyitä?
Mulla on mua yli 10 cm lyhyempi mies. Korkkareilla jopa 25 cm lyhyempi. Ei se haittaa, kumpaakaan. :)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2009 klo 19:40"]
mutta vaatteita hankkiessa törmää usein liian lyhyisiin lahkeisiin, hihoihin, helmoihin ja lyhyeen selkälinjaan, jolloin kapein kohta onkin jossain lähes lapaluiden alla vyötärön sijaan.
Olin nuorena hoikka ja vaikken pieniluinen olekaan, olin monia lyhyempiä kavereitani pienemmän oloinen. Nyt tuhdimpana versiona olen kyllä kaikilla mittapuilla ihan vaan iso, ehkä jopa hieman lihava, vähintäänkin tukeva. Vaan ei ole sekään kyllä haitannut, sitä ihailua on saanut silloin nuorempana hoikkana niin paljon että ei tässä hätää ole tämänkään kokoisena :-)
[/quote]
Pitkän naisen ei kannata päästää itseään lihomaan sillä sitten on todella ISO. Pitkä nainen näyttää hoikkana tai normaalipainoisena sirommalta.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 15:31"]
Kaveri on 180, vaimonsa sukat jasassa 188. Hauskasi nimittelemme miestä perävaunuksi ja vaimoa majakaksi. Kymmenen vuotta siedätys kesti, nyt jo tarjoavat oluenkin noilla lempinimillä :)
[/quote]
Niimpä, ei kai kukaan jätä elämänsä rakkautta sen vuoksi että on pituuseroa tai toinen on paksumpi.
Miksi tässä ketjussa dissataan lyhyitä naisia?
Minä olen 166cm ja sopusuhtainen ! Viihteellä pidän uber korkeita korkoja. Olimme ystävän kanssa, joka on 180cm Italiassa lomalla, ja jän vei kaiken huomion ja sai kauneudenosoitukset. Normaalisti Suomessa aivan toisinpäin.. Kävikin ilmi että siellä on sanonta " kauneus on puoli pituutta".
Kaikki saavat olla juuri sellaisia kuin ovat, ja kauniita sellaisinaan. Ei ole liian lyhyitä, liian laihoja, liian tyhmiä, liian kauniita, liian vaaleita, liian punaposkisia, liian ujoja.
Kauneus on katsojan silmässä, mutta siitähän ei sen "objektin" tarvitse ottaa itseensä. Pitkät naiset: pitäkää pää pystyssä ja jos haluatte käyttäkää niin korkeita korkoja kuin vain haluatte. Älkää lähtekö muita miellyttämään, sillä koskaan ei kaikkia voi miellyttää.
Lisäksi pitkillä naisilla on se etu, että jos lihoo 10 kiloa ei sitä heti huomaa kun on sitä vartta johon kilot hukkuvat. Mutta annas olla jos joku 165 lihoo saman verran - sen kyllä heti huomaa.
Yli 180 on liian pitkä minun mielestä. Paras pituus naiselle taas on jotain 160-170 välillä.
-mies
Yli 175 pitkä on jo aika pitkä.