Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikooko Mari Rantanen (ps) kantaa vastuun 112-hälytysfiaskosta vai piiloutuuko taas Purran selän taa?

Vierailija
15.05.2026 |

Siinä sisäministeri joka ei ole paljoa suomalaisille antanut, eikä enää ehdi antamaan

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarailmoitus annettiin 03:54. Orpon Xsässä varoitettiin vasta 06:01. Eikö edes pääministeriä herätetty heti ja viety turvaan kun Drooni lensi Suomeen?

https://x.com/PetteriOrpo/status/2055121242978386056?s=20

Vierailija
2/9 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Häkkäsen selittelyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä untuvikkoja,  kokemattomia. Parhaansa varmasti yrittävät.

Vierailija
4/9 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sairasta riidanhaastamista. Suomeen tarvitaan kunnon sekasorto, niin nämä huutelevat kusipäät saisivat itse selviytyä miten parhaaksi näkevät.

Vierailija
5/9 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelitteko yön bunkkerissa vararadioa?

Vierailija
6/9 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset ymmärrä että tuollaisen määrän tekstiviestejä lähettäminen kestää niin kauan että vaara on ohi. Ei siellä ole yöllä montaa niitä kirjoittamassa.

Vierailija
7/9 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa keuhkoamista kieltämättä. Kaikki on mennyt hyvin. 

Minä tiedän Suomen varautumispuheet enimmäkseen propagandaksi koska olen armeijan käynyt ja tunnen muutenkin ihmisiä jotka on mukana "varautumassa". Tiedän myös että varautuminen epäonnistuu 100% aina koska todellinen tilanne on aina eri kuin se mihin varaudutaan. On se silti hyödyllistä että jotain tehdään etukäteen.

Vierailija
8/9 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärivasemmiston Putinin kätyrit ovat lauantaina 16.5 järjestämässä useilla paikkakunnalla mielenosoituksia. Tähän Putinia kannattavaan antidemokraattiseen liikehdintään tulisi puuttua yhteiskunnan toimesta.- 

Vierailija
9/9 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäaplikaatiolla voi korvata ilmaan lähetettävät hävittäjät ja kallista lentopolttoainetta säästyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän