meille tulee valko hopea joulu,ehkä hieman luumun sävyjäkin :)
ei siis perinteistä puna vihreä joulua vaan vähän uutta ja raikasta kimmellystä :)
Kommentit (52)
Kuinka jotkut voivat TIETÄÄ mikä on turhaa ja tarpeetonta ? Teille ketkä ihmettelette miksi jotkut pohtii joulun sävyjä ja muuta "turhaa", tekisi aivan hyvää irtaantua itsekkin hetkeksi johonkin muuhun kuin omiin totuttuihin ympyröihin.
Ja niille ketkä tykkäävät miettiä joulua ja värejä ja sisustusta, antakaa palaa :D
elämä tarvitsee asioita jotka eivät ole niin turhan tärkeitä, niitä iloa tuottavia :)
Siis aivan käsittämätöntä, että jollakin on aika a ja mahdollisuuksia vain miettiä joulunsa värejä! Suunnilleen saman tasoinen ongelma kuin, että kynsi katkeaa. Olen todella kateellinen. Mäkin tahtoisin noin huolettoman elämän.
Tämänkin av-ajan voisit käyttää mietiskelyyn, kynsien hoitoon, suotta kateellinen olet. Mikä on sun elämässä tärkeintä? Työ ja kuvitteellinen kiire?
Mä en oikein ymmärrä tota "tänä vuonna meille tulee sen ja sen värinen joulu". Tiimaristako te ostatte joka jouluksi eriväriset krääsäkoristeet?
Eikun ne ostetaan STOCKMANNILTA :D
Mä en oikein ymmärrä tota "tänä vuonna meille tulee sen ja sen värinen joulu". Tiimaristako te ostatte joka jouluksi eriväriset krääsäkoristeet?
Stokkan joulupuotihan sen määrittelee mikä väri on minäkin jouluna "in". :D
Punaset liinat ja ym. punaiset koristeet laitan joulukuun alussa.
Itsekin mietin minkälaiseksi kuusen koristelisi.
Meillä ollut ennen kaikkee sekaisin ja tosi paljon, koska lapset on koristelleet kuusen.
Nyt haluan vähemmän väriä, että sitä kuusta jaksaa katsella kauemmin, kuin pari päivää.
Lahjatkin on mietitty valmiiksi ja pelit ja filmit on jo hankittu, sekä wii.
Joulua on hyvä tehdä pikkasen kerralla, niin ei tule stressiä.
Lyhdytkin palaa ulkona ja syysmasennus on huomattavasti helpottunut, kun laitoin jouluvalot.
En kestä tätä pimeää aikaa.
Kaverini on oikein jouluihminen ja on saanut minutkin innostumaan joulusta.
Kuopus 5v. rakastaa joulua ja varsinkin koristeita.
siellä on varmasti kaikkea värikästä ja perinteistä. Tonttuja ja olkipukkeja pitää olla joka nurkalla, ja tähtiä ikkunoissa. Tyylikkyydestä viis, joulu on lasten juhla. Ei se enää montaa vuotta jaksa niin kiinnostaa.
Ei maailma ole niin mustavalkoinen että jos miettii vähän kulisseja etteikö perhe ja tunnelma olis tärkeää.
ja myönteisiä. Elämähän koostuu pienistä ja isoista asioista. Jos joku rakastaa joulun värien suunnittelua ja toista ei vois vähenpää kiinnostaa niin ei fiksua ruveta toista arvostelemaan.. siis näin hulppeen isossa asiassa ;-)
valko hopea kuulostaa kivalta.. mutta jos joka vuos vaihtais värejä niin tuleehan tuo aika kalliiksi kun punaiset pöytäliinat ja vihreet ovikoristeet jne jäis varastoon ja tilalle kaupasta uutta. Ei ainakaan mulla ole varaa vaikka kuulostaakin mukavalta :-) eli viime vuosien koristehankinnat määrää tämän joulun tunnelman värit.
Meillä on punavalkoinen keittiö, eli verhot, kaappien ovet, satunnainen pöytäliina ovat AINA punaisia. Sitten jengi tulee joskus lokakuun lopussa käymään ja on ihan että "voi kun teillä on jouluista!" AAAARRRGGGGHHHH!!!
Meillä on punavalkoinen keittiö, eli verhot, kaappien ovet, satunnainen pöytäliina ovat AINA punaisia. Sitten jengi tulee joskus lokakuun lopussa käymään ja on ihan että "voi kun teillä on jouluista!" AAAARRRGGGGHHHH!!!
Jos niiden mielestä teillä vain ON jouluisen näköistä. Eikö sitä saisi sanoa ääneen? Ei ne varmaankaan pahalla tarkoita. Sanooko kukaan muuten juhannuksen aikaan että teilläpä on jouluista? Tai pääsiäisenä?
Pääsisinkö mä ap:lle joulunviettoon? ;) En saa itse varmasti mitään värejä mietittyä, hyvä kun pahimmat puklut luututtua lattioilta aattoaamuna. Olisi hienoa viettää joulua kerrankin oikein juhlavasti siistissä ja koristellussa kodissa, mutta ei oikein minun luonteellani näytä onnistuvan.
Meille tulee punavalkoiset verhot ja punasävyiset matot.Ne laitan joulukuun alussa,että ehtii rauhassa nauttia.Kun ei niitä enää jaksa tammikuun jälkeen katsella,niin tulisi matoille niin vähän käyttöä..
Olohuoneeseen tulee vain valkoista,ja ehkä ripaus kultaa tai hopeaa.
Niin nuo punavalkoiset tulee tietenkin keittöön.
Joulu Lapissa kuulostaa ihanalta!Siellä lumen ja porojen keskellä.
ihan perinteinen joulukoristelu. koristeet mummon vanhoja jne. punainen, vihreä ja valkoinen.
Lapset ovat kasvaneet taaperoiästä leikki-ikään, ja nyt on välillä vähän aikaa itsellekin. Mielelläni käytän sen miettien vaikka sitä, miten saataisiin kotiin joulutunnelmaa ja uusia raikkaita joulun värejä.
Järkyttävää tiukkapipoisuutta.
Noinko lapsiakin ohjaatte, elämän pieniin nautintoihin tiuskitte, että "turhaa ja tyhmää!".
Ei maailma ole niin mustavalkoinen että jos miettii vähän kulisseja etteikö perhe ja tunnelma olis tärkeää.
Joulu Lapissa kuulostaa ihanalta!Siellä lumen ja porojen keskellä.
porolla pihalle :) Lapset käyvät poroa silittämässä ja onhan se heistä ollut tähän asti tosi hauskaa.
Äipät pohtii joulun sävyjä!!! Jotenkin kornia näiden muiden viestien rinnalla. Ei tätä pysty kommentoimaan edes mitenkään nokkelasti :) Kiitos tästä!
Äipät pohtii joulun sävyjä!!! Jotenkin kornia näiden muiden viestien rinnalla. Ei tätä pysty kommentoimaan edes mitenkään nokkelasti :) Kiitos tästä!