Tunnetko ketään joka on naisten eliittiä: kaksi lasta, tyttö ja poika, sama isä jonka kanssa naimisissa, OK-talo ja farmari pihassa?
Kerro onko tuttavapiirissäsi eliittiin kuuluvia naisia?
Kommentit (198)
On ainakin yksi. En tiedä onko muita eliitin jäseniä.
Minä itse, lapsia tosin enemmän. Mutta ekat oli poika ja tyttö
Ei ole.
Tuntemallani eliittinaisella on kolme lasta, kaikki yhden miehen kanssa ja lapset poikia.
Farmariauto löytyy myös, mutta myös sedani. Lisäksi sähköfillari ja uusi Jopo.
Uusi okt.
Tiedän, koska käyn hänen kotonaan salaa panemassa hänen miestään.
N30
Vierailija kirjoitti:
Minä itse, lapsia tosin enemmän. Mutta ekat oli poika ja tyttö
Miksi väität olevasi eliittiä jos et mahdu kuvaukseen?
Mää voin panna vielä paremmaksi: 2 poikaa ja 2 tyttöä. On ok-talo, sama mies ja farmarimersu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Tuntemallani eliittinaisella on kolme lasta, kaikki yhden miehen kanssa ja lapset poikia.
Uusi okt.
N30
En voi arvostaa kaltaistasi naista
Kuvaus sopii itseeni, tosin molemmat lapset on samaa sukupuolta.
Onko täällä oikeasti ihmisiä jotka haluaa sen omakotitalon ja farmariauton...? Perheen kyllä ymmärrän. Mutta muu kuulostaa aika sivuseikalta.
Btw lapset on kotona aika lyhyen aikaa tollasessa vaiheessa, ja sitten olet siellä omakotitalossa ja seinät kumisee.
Omistusasunto, auto ja kolme poikaa saanut saman miehen kanssa jonka kanssa avioliitossa. Onnellinen ydinperhe
Juu minä olen niin eliittiä että meinaan tukehtua pullaani.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaus sopii itseeni, tosin molemmat lapset on samaa sukupuolta.
Sama juttu. Tunnen myös monia samanlaisia perheitä. Meistä on kyllä eliitti hyvin kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Uusi okt.
N30
En voi arvostaa kaltaistasi naista
ei 3 lapsen synnyttänyt löysää kukaan enää vetele, kyllä tuollainen mies tarvitsee tiukempaa tavaraa
Sinulla on kummallinen käsitys naisten eliitistä.
Itse olen kuvailuun sopiva, mutta näiden lisäksi on myös tosi kaunis isovillakoira. En ole tajunnutkaan, että voisin olla naisten eliittiä! En kyllä usko siltikään, että olisin.
Kaikki tuntemani, mutta ei tuo tee naisista eliittiä.
Farmari autot on niin last season nykyään pitää olla sähkö compact maasturi.
Kuulostaa aika hiton pitkästyttävältä elämältä. Itse olenkin vapaa taiteellinen naissielu.
Eliittiä kenelle? Parisuhteen ulkopuolisille miehille? Omalle miehelle? Ystäville? Kenelle? Mitä ihmeen eliittiä!? Itse useamman lapsen äitinä olisin kovin onneton jos olisin saanut vain kaksi lasta.
Ei. Meillä on kaksi poikaa.