Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meille tulee valko hopea joulu,ehkä hieman luumun sävyjäkin :)

Vierailija
04.11.2009 |

ei siis perinteistä puna vihreä joulua vaan vähän uutta ja raikasta kimmellystä :)

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ainakaan voi kauhean kiireinen ja "täysi" elämä olla, jos tuollaiseen löytyy aikaa ja energiaa loka-marraskuun taitteessa. Mun näkemyksen mukaan painii vähän samassa kategoriassa kun nämä tyyliäiti-blogistit, jotka miettivät taaperoitteinsa tumppujen ja pipojen sävyjä, tilaileva sopivaa raitaa isolla hinnalla netistä ja sitten valokuvaavat sievästi lattialle asettelemiaan lastenvaatepläjäyksiä päivät pitkät...Siis kyllä minäkin tykkään sisustaa ja kiinnitän vaatteisiin jotain huomiota, mutta JOKU RAJA! Elämässä on niin paljon mielekkäämpää ja sisällöllisempääkin.

Lue vaikka hyvä kirja.

Vierailija
2/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin punainen.

Puna-vihreää ei ole ollut ikinä eikä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täälläkin jo mietitään tulevaa Joulua innolla.

Olkoo vaikka kuin kaks kuukautta sinne aikaa,ni silti

meikäläinen päivittäin selaa vanhoja ja nyt noita parii uutta Joulu lehtee mitä kaupoista onneks jo löytyy.

Meille tulee jälleen punasta ja kultaa ja mahdollisimman paljon.

Nautitaan ja iloitaan kyllä se sieltä tulee....

Vierailija
4/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäiti,yksi 6kk ikäinen vauva ja mies myös kotona että eipä tässä mikään kiire ole mihinkään. laiskotellaan joka päivä niin mikäs siinä miettiessä. ja meillä kyllä joulu tulee kotiin jo joulukuun ensimmäisellä viikolla,että eipä tässä kovin kauaa ole siihen 4 viikkoa ja se kuule menee nopeasti. lahjat ja kaikki pitää ostaa.oletko koskaan miettinyt että jos ajoissa aloittaisit pikkuhiljaa suunnittelmaan niin se paljon hoetu joulutressi voisi olla historiaa. minä ainakin nautin sitten joulukuun lopusta suklaasta ja lumesta ja tunnelmasta,eikä tarvitse hikipäissä tehdä valmisteluja ja siivouksia ja lahjahankitoja. hyvä minä!

Vierailija
5/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todettu raikkaaksi tummansininen ja hopea

Vierailija
6/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kinkun kanssa tarjolle myös luumuja,

toivottavasti ulkona on lunta...

Vierailija
7/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan käsittämätöntä, että jollakin on aika a ja mahdollisuuksia vain miettiä joulunsa värejä! Suunnilleen saman tasoinen ongelma kuin, että kynsi katkeaa. Olen todella kateellinen. Mäkin tahtoisin noin huolettoman elämän.

Vierailija
8/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus sentään....

Vierailija
9/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on ihanaa ja siksi joulua voi fiilistella jo ajoissa:)) työ on vain työtä ja sitä tehdään jotta saadaan rahaa käyttöön ja laskut hoidettua,itse en ikinä ressaa töistä,jos olen kipeä niin jään kotia,koska työ tosiaan on vain työtä! ei se ole koko elämä,se on vain asia mitä teen jotta voin pitää hauskaa. koita heittää vapaalla vapaalle;) eikä aina tarvitse ehtiä lenkkipolulle jos ei huvita,ei aina tarvitse olla koti tip top,ei lasten vaatteita tarvitse silttää:D ota rennosti mammaseni

Vierailija
10/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...luumun väri näyttää olevan tänävuonna "se" juttu.

Tekisi mieli ostaa luumunvärisisiä koristeita mutta toisaalta ne eivät kyllä sovi viininpunainen/hopeinen joulupöytäkattaukseemme. Tai hmm...ehkä voisikin sopia. Ostin kyllä viime vuonna niin paljon uusia koristeita että näin hoitovapaalla ollessa ei olisi oikein varaa ostella hirveästi uutta. Pitänee tutkia mitä joululaatikoista jo löytyy ja katsoa jos selviäisi muutaman luumunvärisen koristeen ostamisella.

Vierailija
11/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ tosiaan on vain työtä! ei se ole koko elämä,se on vain asia mitä teen jotta voin pitää hauskaa.

En kyllä kestäis, jos työ olisi vain vapaa-ajan odottelua. Onneksi nautin siitäkin täysin rinnoin. Työssä, vapaalla - samapa tuo, koko ajan on hauskaa. Ehkä ap oppii jouluun mennessä myös yhdyssanojen salat, kun näyttää tuota aikaa olevan...

Vierailija
12/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulustressiä ei tule, koska joulu ei merkitse meille kodin värisävyjä ja verhojen rimpsuja.

Vietämme joulun laiskotellen ja hyvää ruokaa syöden. Ruokaa saa kaupasta, samoin pullaa ja leivonnaisia jos ei ehdi tehdä.

Kummankin suku myös on yhtä rentoa. Ei tule ressiä värisävyista kun ne eivät merkitse mitään.

Mutta kukin tavallaan. Jokaisen täytyy toteuttaa elämässään sitä, mikä on tärkeysjärjestyksessä ykkönen. Toisille se on ulkoiset kulissit, toisille perhe ja lämmin tunnelma.

Vierailija
13/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan joulua ja voisin hyvinkin miettiä myös tuollaista. Luumun kanssa vois sopia kyllä hyvin kultakin tuon hopean sijaan. Samoin ruskeaa voisi olla ripaus.

Mä ostan joka vuosi jonkun uuden joulukoristeen. On kertynyt vuosien saatossa aika hienoja koristeita, kun ostaa jonkun kunnollisen aina. Tämän vuoden ostokset taitaa vaan olla tehty, kun ostin ne adventtilapset jo hulluilta päiviltä.

Vierailija
14/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitaan ja iloitaan me jotka halutaan(ja suunnitellaa ihanaa Joulua) antaa arvostelijoitten päivitellä,ku ei niil muuta tekemistä oo.

Vierailija
15/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas materialistista. Maailmalla riehuu sairautta, sotia ja nälänhätää ja joku miettii joulun sävyjä. Kyllä pitää olla liikaa aikaa jollakin ja liian helppoa elämä.

Vierailija
16/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen äiti olen jo jolujuttuja vähän miettinyt. Sävyjä en mieti, koska mennään isovanhemmille lappiin jouluksi, mutta lahjoja ym ajattelin jo ostaa, jottei mene kaikki sitten marraskuun palkasta.

Vierailija
17/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas materialistista. Maailmalla riehuu sairautta, sotia ja nälänhätää ja joku miettii joulun sävyjä. Kyllä pitää olla liikaa aikaa jollakin ja liian helppoa elämä.

koska maailmalla on sotaa ja nälänhätää? Miten se joulun miettiminen heidän elämäänsä pahentaa?

Vierailija
18/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saa ton hiton si-vouhotuksesta ja muun maailman paskan edes hetkeksi pois mielestä.

Sitä voi surra sitten taas joulun jälkeen.

JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU JOULU

Vierailija
19/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla riehuu sotia ja sairauksia, senpä tähden on mielestäni loistavaa, että ihan kaikki eivät uppoa negatiivisuuden suohon, vaan jaksavat iloita pienistä ihanista kauniista asioista, kuten vaikkapa joulu.

Itse en ole joulun värisävyjä miettinyt vielä, mutta se suotakoon niille jotka jo ovat.

Relatkaa mammat, ja nauttikaa kaikesta kivasta mitä tässä maailmassa kuitenkin vielä on!

Vierailija
20/52 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä tota "tänä vuonna meille tulee sen ja sen värinen joulu". Tiimaristako te ostatte joka jouluksi eriväriset krääsäkoristeet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi