Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro tyhmimmästä ihmisestä jonka tunnet tai tiedät!

Vierailija
03.11.2009 |

Kerro joku hauska kömmähdys, jotain mitä ihminen on möläyttänyt, tms. Illan piristykseksi!:)

Yksi tuttuni on bimboista bimboin, oikea blondi mutta tummilla hiuksilla..!

Tässä yksi hänen hölmöilyistään:

Hänelle valkeni 24 vuotiaana, että hänen auton renkaissa on myös vanteet pölykatselien alla. Hän vänkkäsi iät ja ajat autokorjaamon miehen kanssa puhelimessa kun hänen olisi pitänyt ajaa auto korjaamolle huoltsikan pihasta koska rengas oli tyhjä ja mies koitti kysyä että onko hänellä pelti- vai alumiinivanteet (alumiinivanne menee varmasti kieroon jos ajelee tyhjällä renkaalla, peltivanne taas ei)

Nainen oikein suuttui ja huusi puhelimeen ettei hänellä ole mitään v****n s****nan alumiinivanteita eikä muitakaan helv*** vanteita autossa kun hänellä on PÖLYKATSELIT TAJUA JO *PIIIIP* DORKA. Haukkui sitten korjaaja-raukan pystyyn puhelimessa ja löi luurin korvaan.

No, nyppäsin pölärin pois ja näytin naiselle, että katsos, tässä on vanne. Hän sitten ihan pokkana soitti takaisin autokorjaamolle ja sanoi, että hänellä on kuitenkin ne vanteet asennettuna tällä hetkellä.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri on todella vaarallinen liikenteessä. ihmettelen suuresti kuinka hän on ikinä saanut ajokortin.

onnistunut ruttaamaan kolme autoa kahdessa vuodessa lunastuskuntoon, yhdessä tapauksista kaksi alaikäistä joutui sairaalahoitoon. lisäksi muitakin pienempiä haavereitä.

puhua pulputtaa puhelimessa ajon aikana, tästä syystä yrittää sitten lähteä risteyksestä kolmosvaihteella tai ajaa kilometritolkulla kaupungissa ykkösvaihteella. kirjoittelee myös tekstareita ajaessaan.

ajaa ihan tavakseen käsijarru päällä kun ei tajua mikä merkkivalo auton mittaristossa palaa.

ajaa kolmosvaihteella kesällä 100-120km alueella, syynä tähän: "auto kiihtyy paremmin".

enempää en tiedä hänen ajotavoistaan, en ole aikoihin enää uskaltanut hänen kyytiinsä..

Vierailija
2/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsien nimet ovat Jessica & Nico-Petteri ja kotipaikkakunta on tietenkin...Porvoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsien nimet ovat Jessica & Nico-Petteri ja kotipaikkakunta on tietenkin...Porvoo.

mitä helvettiä se sulle kuuluu kuinka paljon vietän aikaa tällä palstalla! Mitä sä sotket mun lapset tähän häh? Ja mitä vikaa Provoos oikein o?

Vierailija
4/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ei tiedä milloin on syksy tai kevät. Saattaa puhua syksyllä keväästä ja toisinpäin. Talven ja kesän kyllä tietää.

Vierailija
5/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaisia pitkäkyntisiä rosvoja, joilla on ihan älyttömän pitkät kynnet, joilla ne pystyy noukkimaan lompakon viattoman turistin perstaskusta. Hän oikein näytti miten pitkät ne kynnet on, ainakin 10 cm. En viitsinyt kysyä, eivätkö sellaiset kynnet herätä esim. poliisien epäilyksiä.

Vierailija
6/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuli sen liittyvän jotenkin älykkyyteen...D

Vierailija
7/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli joka kk samansuuruinen! Että ovat kyllä tarkkoja sähkön kanssa....

Vierailija
8/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen sisu on sitä kun tiellä on kivi niin lyödään päätä kiveen niin kauan että se särkyy tai pää särkyy.

Ystäväni kysyi että mitä järkeä siinä on, eikö helpommalla selviä kun kiertää kiven.

Selitin hänelle että kyse on itsetunnosta.

Hän ei ymmärtänyt sisua ja sanoi tyhmiksi suomalaisia jotka noudattavat sisun filosofiaa.

Vierailija
9/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sen jälkeen muutti pois, homma tosin oli hiipunut siinä lopussa jo muutenkin. Muuttonsa jälkeen oli kuullut mun tavanneen yhden toisen miehen ja messengerissä haukkui mut huoraksi yms. Mun olisi vissiin pitänyt jäädä itkemään perään.

Reilu vuosi tästä lähetti musta haukkumaviestin exälleni ennen häntä. Eivät siis edes tunne. Tässä viestissä kertoi monin sanankääntein kuinka paljon parempi hän on kuin tämä exäni. Plus kertoi kuinka pettynyt oli, kun blokkasin hänet mesessä, enkä enää pitänyt yhteyttä.

Nyt pyysi mua kaveriksi facebookissa, kun oli vierailulla tässä kaupungissa. Tietää mun olevan naimisissakin nykyään, mutta ilmeisesti oletti mun heti hyppäävän hänen kaulaansa. Ei ole tyhmyydellä (vai itserakkaudella?) rajoja.

Vierailija
10/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa tekstin tunnelmasta kuka on kyseessä :)

eli 10 ja 4 tyhmimpiä

Vierailija
11/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttuni, aikuinen nainen, ihmetteli ääneen: "mikä tää on?" ja pyöritteli sekä silmiä että päätään, kun olimme bussipysäkillä. Eivät olleet mitenkään rikkaita, mutta luultavasti mies oli siihen asti kuskannut häntä joka paikkaan.. :D

Toinen esim kertoo kaverilleen pettäneensä miestänsä, ja miehensä seisoo melkein takanaan.. Ei sitten järki leikkaa.. Siis kertoo ystävälleen kuiskaten että on pettänyt miestänsä, eikä mies siitä tiedä, mutta mies kuitenkin kuuloetäisyydellä.

Ja kolmas luulee, että ensimmäinen lapsi saa parhaat geenit. Ja siitä siis tulee viisain ja kaunein lapsi. Toiselle ja muille jää sitten huonommat geenit, ja heistä tulee tyhmempiä ja rumempia.

Hohhoijaa, että tunne itseni viisaaksi ja järkeväksi näiden tyyppien rinnalla, vaikka aika tavan pulliainen olenkin.. :D

Vierailija
12/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sen jälkeen muutti pois, homma tosin oli hiipunut siinä lopussa jo muutenkin. Muuttonsa jälkeen oli kuullut mun tavanneen yhden toisen miehen ja messengerissä haukkui mut huoraksi yms. Mun olisi vissiin pitänyt jäädä itkemään perään.

Reilu vuosi tästä lähetti musta haukkumaviestin exälleni ennen häntä. Eivät siis edes tunne. Tässä viestissä kertoi monin sanankääntein kuinka paljon parempi hän on kuin tämä exäni. Plus kertoi kuinka pettynyt oli, kun blokkasin hänet mesessä, enkä enää pitänyt yhteyttä.

Nyt pyysi mua kaveriksi facebookissa, kun oli vierailulla tässä kaupungissa. Tietää mun olevan naimisissakin nykyään, mutta ilmeisesti oletti mun heti hyppäävän hänen kaulaansa. Ei ole tyhmyydellä (vai itserakkaudella?) rajoja.

olet vain sen verran vähemmän tarkka alapäästäsi, että mies tiesi kokeilla kepillä jäätä.

Vierailija
13/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteli lopettaneensa juomisen. Ei oikein mennyt läpi. Nyt hänellä on fas-lapsi, mutta hän ei kai edelleenkään edes itse tajua mikä lapsella on. Joo ja ihmettelen itsekin miksi olimme kavereita =(

Vierailija
14/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vain sen verran vähemmän tarkka alapäästäsi, että mies tiesi kokeilla kepillä jäätä.

Vierailija
15/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hän myös neuvoi laittamaan appelsiininkuoria korvaan korvatulehduksessa ja nuhaan valkosipulinkynsimurskaa sieraimiin O_o

Siis jos nuo keinot ei tepsi niin sitten lääkäriin.

Vierailija
17/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hän myös neuvoi laittamaan appelsiininkuoria korvaan korvatulehduksessa ja nuhaan valkosipulinkynsimurskaa sieraimiin O_o Siis jos nuo keinot ei tepsi niin sitten lääkäriin.

Vierailija
18/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen veli väitteli minun kanssani kerran yllättävän pitkään siitä onko minulla isoja veljiä vai ei...sanoi siis että olen väärässä kun sanoin että minulla on veljiä.

Vierailija
19/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ei tiedä milloin on syksy tai kevät. Saattaa puhua syksyllä keväästä ja toisinpäin. Talven ja kesän kyllä tietää.

Vierailija
20/110 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämättömimmät ihmiset olen "tavannut" tällä palstalla.