Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia useammalta isältä

Vierailija
02.11.2009 |

Kuinka pian olet alkanut uuteen suhteeseen edellisen loppumisen jälkeen? Kuinka pian olet alkanut odottaa lasta seuraavalta mieheltä? Kuinka kauan suhteesi kestävät suunnilleen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 lasta, eri isiltä. En seurustele enää heidän kanssaan.

Esikoisen biologisen isän kanssa olin 2 v. yhdessä, tulin raskaaksi ja hän jätti minut. Olin 6 kk raskaana ja tutustuin toiseen mieheen. Olimme vuoden yhdessä ja tulin raskaaksi. Toisen vauvan ollessa 3 kk tiemme erkanivat.

10 kk tämän jälkeen löysin kolmannen miehen, olimme 2 vuotta yhdessä ja kun olin 4 kk raskaana, erosimme.

Nyt asustelen onnellisena kolmen lapseni kanssa (: Ilman miehiä!!!

Vierailija
2/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 lasta, eri isiltä. En seurustele enää heidän kanssaan.

Esikoisen biologisen isän kanssa olin 2 v. yhdessä, tulin raskaaksi ja hän jätti minut. Olin 6 kk raskaana ja tutustuin toiseen mieheen. Olimme vuoden yhdessä ja tulin raskaaksi. Toisen vauvan ollessa 3 kk tiemme erkanivat.

10 kk tämän jälkeen löysin kolmannen miehen, olimme 2 vuotta yhdessä ja kun olin 4 kk raskaana, erosimme.

Nyt asustelen onnellisena kolmen lapseni kanssa (: Ilman miehiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin nykyisen mieheni 2kk eron jälkeen (lapseni oli silloin 2kk ikäinen, lapsen isä häipyi ennen syntymää) tosin suhde oli alussa pelkkää ystävyyttä. Toista lasta aloin odottaa kun olimme mieheni kanssa seurustelleet vuoden. Suhde entiseen mieheeni kesti nelisen vuotta josta kaksi naimisissa. Nykyinen suhde on nyt kestänyt pari vuotta ja toivon että tulee kestämään lopun ikääni.

Vierailija
4/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle vuoden. Vuosi yhdessäolon alkamisesta. Eka suhde 10 vuotta, toisen kestosta ei tietoa, nyt kai oltu yhdessä 4,5 vuotta.

Vierailija
5/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen isän kanssa olin yhdessä n.1v ja kun saimme lapsen niin erosimme,esikoisen olessa 2v.odotin toiselle miehelle lasta,hän jätti minut kun olin 5kk raskaana,sitten tapasin kolmannen mieheni kun toinen lapsista syntyi,ja tulin heti uudestaan raskaaksi ja nyt perheessämme on minun lapset 5v+3v,ja yhteiset nykyisen kanssa 2v. ja vauva 4kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi