Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraita kaupungista, jossa epidemia riehuu!!

Vierailija
11.11.2009 |

Olenko hysteerinen hössöttäjä, jos en ota vastaan tuttavaperhettä viikonlopuksi kylään. He asuvat siis kaupungissa, jossa epidemia jyllää. Perheen lähipiirissä tai lasten kouluissa tautia ei heidän tietääkseen ole. Meillä on pikkutytöllä infektioastmaepäily mutta rokotteet loppuivat kesken eli sitä apua ei ole tähän tietoon tulossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei ole vieraita tuppautunut.

Vierailija
2/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyse olisi rutosta. Mutta kyllä mä itse liikun ulkona, ja kutsun terveitä vieraita kylään, vaikka asunkin kaupungissa jossa epidemia " jyllää".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliin, koska ko. perheen lasten koulussa ja tuttavapiirissä on tavattu sikainfluenssaa.

Onko liiottelua tai ei, niin tämä on meidän perheen ratkaisu. Vaikka tiedetään, että tauti voi tulla lasten päiväkodistakin (jossa ei vielä ole tavattu yhtään ko. tautitapausta), tai mies tuo mukanaan töistä. Itse olen jo rokotuksen saanut, joten uskon, että käsihygieniasta huolehtimalla, en itse kauheasti tautia sairasta.

Vierailija
4/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mekin vietetään ihan normaalielämää eli lapset harrastaa ja touhuaa kavereiden kanssa, kyläillään yms. Asutaan vaan aika pienellä paikkakunnalla, jossa tautitapauksia ei tiettävästi vielä ole ja siksi tässä mietiskelen.

ap

Vierailija
5/5 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliin, koska ko. perheen lasten koulussa ja tuttavapiirissä on tavattu sikainfluenssaa.

Onko liiottelua tai ei, niin tämä on meidän perheen ratkaisu. Vaikka tiedetään, että tauti voi tulla lasten päiväkodistakin (jossa ei vielä ole tavattu yhtään ko. tautitapausta), tai mies tuo mukanaan töistä. Itse olen jo rokotuksen saanut, joten uskon, että käsihygieniasta huolehtimalla, en itse kauheasti tautia sairasta.

Ei meidän pk:ssa kysellä, mikä tauti lapsella on, jos hän sairastuu!

T. lto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän