Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasagnette valmispussista muhii uunissa. Namsk!

Vierailija
31.10.2009 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet sen lasagnen ihan oikein ilman mitään puolivalmisteita (esim.tomaattimurskaa). Pelkkää kastiketta saa keittää jonkin tovin!

Valmiit levyt kaupasta nopeuttavat hommaa,mutta kunnon av-mamma tekaisee nekin itse!

Eikä valmiit pastalevyt, niitä italialaisetkin käyttää. Valmis juustoraastekaan ei ole puolivalmiste, kun siihen ei ole lisätty mitään, pelkkä juusto.

Ei kunnollisen lasagnen tekoon nyt niin kauan mene, isoin aika siinä kun on uunissa.

Vierailija
22/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita snobeja nuo valmisruuan vastustajat. Pastakin pitäisi kai tehdä itse, ja leipä. Samoin juusto ja viili.

Meillä ollaan sitten varmaan snobeja, kun ihan taloudellisistakin syistä leivotaan leivät itse (maku on tosin tärkein). Juustoa ei ole mahdollista kotona valmistaa, mutta viiliä ollaan joskus tehty. Sitä ei vain meillä moni syö, niin turha tehdä niin pientä määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ammatiltani kokki. Esim peston ostan aina purkissa. Saa loistavaa kaupasta ja tähän aikaan vuodesta ehkä jopa parempaa.

Puolivalmiita saa jokainen käyttää, ei kaikkea tarvi tehdä itse alusta saakka. Kuinka moni tekee lihaliemet, kanaliemet jne itse ?