Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasagnette valmispussista muhii uunissa. Namsk!

Vierailija
31.10.2009 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite tehty lasagne, se vasta jotain.. nam! Nyt tuli nälkä!

Vierailija
2/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolivalmisteet on kamalia.. Korkeintaan kerran kesässä mökillä.. Jos sillonkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikila ei ole mitä syödä, minulle kelpaisi lämmin ateria

Vierailija
4/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvää. Tai stroganoffi keittettyjen perunoiden kanssa mökillä maistuu.

Vierailija
5/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mukaan tulee tietysti paljon säilykkeitä. Ihan ok makuisia kun hieman lisäilee mausteita.

Tomaatimurska esim. mitä tekisi ilaman sitä?

Vierailija
6/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkosipuliperunoiden kanssa.

Vierailija
7/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse teen sen vielä broilerin jauhelihaan yleensä. Lasagnette tai lasagne, hyviä molemmat.

Vierailija
8/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkosipuliperunoiden kanssa.

Mites valmistit paistin?

Me fuskattiin perunoiden kanssa ja ne on pakasteesta valmiita valkosipulikermaperunoita jotka olen hyviksi todennut. Yleensä kyllä tehdään itse...

Vierailija
9/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me fuskattiin perunoiden kanssa ja ne on pakasteesta valmiita valkosipulikermaperunoita jotka olen hyviksi todennut. Yleensä kyllä tehdään itse...

Vierailija
10/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolivalmisteet on kamalia.. Korkeintaan kerran kesässä mökillä.. Jos sillonkaan.

Vierailija
11/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä kuolee nälkään kuin kärpäsiä. Nih.

Vierailija
12/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on yks harvoista valmiista/puolivalmiista ruuista, mitkä uppoaa meidän poppoolle ja vielä maistuukin hyvälle. Kyllä!

Vierailija
13/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas voidaan kysyä, kuka niitä eineksiä sitten oikein ostaa, kun niitä on puoli kauppaa täynnä ja menekki sen mukaista???

Eikö teillä esim. viikolla syödä iltaisin lämmintä ruokaa vai voitteko käsi sydämellä sanoa aloittavanne ruoan valmistuksen joka ikinen kerta lihan nuijimisella tms.?

Vierailija
14/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas voidaan kysyä, kuka niitä eineksiä sitten oikein ostaa, kun niitä on puoli kauppaa täynnä ja menekki sen mukaista???

Vierailija
15/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikakin täytyy metsästää omin kätösin ja teurastaa vaikka veis koko illan.

Eikö teillä esim. viikolla syödä iltaisin lämmintä ruokaa vai voitteko käsi sydämellä sanoa aloittavanne ruoan valmistuksen joka ikinen kerta lihan nuijimisella tms.?

Vierailija
16/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet sen lasagnen ihan oikein ilman mitään puolivalmisteita (esim.tomaattimurskaa). Pelkkää kastiketta saa keittää jonkin tovin!

Valmiit levyt kaupasta nopeuttavat hommaa,mutta kunnon av-mamma tekaisee nekin itse!

Vierailija
18/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet sen lasagnen ihan oikein ilman mitään puolivalmisteita (esim.tomaattimurskaa). Pelkkää kastiketta saa keittää jonkin tovin! Valmiit levyt kaupasta nopeuttavat hommaa,mutta kunnon av-mamma tekaisee nekin itse!

Vierailija
19/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aina tuollaisesta puolivalmisteesta. Viimeksi käytin siinä tonnikalaa ja hyvää oli. Minusta ruuanlaiton pitää olla helppoa ja nopeaa. Hyödynnän paljon esim. perunasipulisekoituksia. Myös juustoraasteen ostan usein valmiina, en jaksa raastaa itse:) Ja valmismarinaadilihat ovat aktiivisessa käytössä.

Kauheita snobeja nuo valmisruuan vastustajat. Pastakin pitäisi kai tehdä itse, ja leipä. Samoin juusto ja viili.

Vierailija
20/23 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aina tuollaisesta puolivalmisteesta. Viimeksi käytin siinä tonnikalaa ja hyvää oli. Minusta ruuanlaiton pitää olla helppoa ja nopeaa. Hyödynnän paljon esim. perunasipulisekoituksia. Myös juustoraasteen ostan usein valmiina, en jaksa raastaa itse:) Ja valmismarinaadilihat ovat aktiivisessa käytössä.

Kauheita snobeja nuo valmisruuan vastustajat. Pastakin pitäisi kai tehdä itse, ja leipä. Samoin juusto ja viili.

Ja muuten, miehellekin kelpaa hyvin mun pöperöt ja ollaan naureskeltukin että me ollaan aina ravintolaseurueessa niitä jotka vetää kaiken hyvällä ruokahalulla napaansa tajuamatta, onko joku pihvi väärin paistettu. Kun muut valittavat annoksistaan. Olen ylpeä meidän junttiasenteesta!

Ja muuten. Olen missinmitoissa, olen suht. tarkka mitä syön ja kuinka paljon (protskut, rasvat, hiilarit).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi