Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panin risteilyllä..

Vierailija
29.10.2009 |

..sellaista melkein 70v. mummua. Seisaalteen ja takaapäin. Semmoisella pitäisi jo olla melko väljä värkki, mutta tämä tuntui melkein yhtä tiukalta kuin kesällä nussimallani parikymppisellä. Sillähän oli jalatkin levällään, joten ei tiukkuus voinut siitäkään johtua, että rehevät reidet olisivat olleet puristuksessa. Mutta oli miten oli, pillu maistuu aina...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhdellä risteilyllä vanhaa naista. Minun tuuria vain oli se, että pääsin helposti sen hyttiin ja puseron alle, mutta paljasta jalkoväliä ei antanut hipelöidä. Silleen kuitenkin sai kankaan läpi kouria, mutta ei se paljonkaan anna semmoinen. Tissit taasen olivat vapaasti käytettävissä. Sillä vaan oli niin isot ja tukevat liivit, että tissejä ei pystynyt kuin yläkautta kourimaan. No, en minäkään sitten antanut sen paljasta kulliani koskea.

Mulle on varmaan sattunut toi sama nainen, sillä oli tosi isot ja tiukat valkoset rintaliivit ,joita en saanut riisua. Ne liivit oli jotenkin tosi seksikkäät ja nussin sitä selkäpuolelta liivin ja ihon väliin ja päästin spermat sen valkoisten rintsikoitten hakasille.

Nainen tykkäs mun peniksestä. Se on pitkä ja suht ohut. Se halus sen anaaliinsa, koska se ei varmaan satu. Mä panin sitä ilman kortsuu ja paskaa tarttu penikseen jonkun verran, mutta mä pyyhin ne paskatkin sen valkosiin rintaliiveihin. Nainen vähän tuoksu niissä liiveissään, kun tultiin laivasta ja jatkettiin bussilla parin tunnin matka. Nainen ei ollu huomaavinaan, mutta mun nenään haisi oma paska sen liiveistä.

Hauskaa oli. Sen mies oli bussia vastassa ja otti heti vaimonsa käsikynkkään.

Vierailija
22/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se päälle parikymppinen mies ottaa, kun muuta ei saanut. Kovasti mamma muodoistani tykkäsi, rintaruokintaakin sai. Seksiä koko yö. N42

otitko mamman vai miehen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sana virhe. Taisi tarkoittaa, että mies piti mammamuodoista.