Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitävätkö kaikki miehet suihinotosta?

Vierailija
15.08.2007 |

Jos se tehdään oikein siis.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekein väittäisin, että löytyy miehiä jotka eivät siitä pidä. Eräs kaverini on sanonut, ettei ymmärrä mikä siinä on niin hienoa, on ollut naisia joilla tekniikka on kunnossa jne. mutta ei vaan ole hänen juttunsa. tiedä sitten.

Vierailija
2/10 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No HYVÄ SUIHINOTTO voittaa aina HUONO PANON

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aninen osaa ottaa suihin niin sitä suorastaan kaipaa

Vierailija
4/10 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi sanoa pitäväni. En kyllä vastustakaan jos vaimo joskus omasta aloitteestaan sen tekee. Minusta on paljon mukavampaa nuolla vaimoani.

Vierailija
5/10 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan paljon ja saan paljon.

Vierailija
6/10 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siinä on se vaihtelun virkistävä vaikutus. Ankeaa olisi elämä, jos saisi vain suikkareita - hyvin ankeaa. Minusta sopiva sekoitussuhde on 20 % suikkareita, 70% paneskelua ja naisen nuolemista ja 10% kaikkea maan ja taivaan väliltä.

Vierailija
7/10 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto (vain?) 10%

Yhdyntä 70%

Naisen nuoleminen 20%

m32

Vierailija
8/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta sopiva sekoitussuhde on 20 % suikkareita, 70% paneskelua ja naisen nuolemista ja 10% kaikkea maan ja taivaan väliltä.

Siis molemmin puolisen suuseksin ja yhdyntöjen lisäksi 10%... niin mitä se sitten olisi??

Vierailija
9/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin nuolee mua, hän kiihottuu tosi kovasti mun nautinnon katselemisesta ja siitä, että hän saa sen aikaan. Jos mua väsyttää tai ei kauheasti huvittaisi seksi, niin ehdotan suihinottoa, mutta se on hänelle tosi pettymys. Hän sanoo silloin, että mielummin sitten pikapanot, kun pimpsaa ei voita mikään. Joten niin silloin yleensä tehdään.

Tosi harvoin siis otan ihan pelkästään suihin, jos toinen pyytää niin silloin kyllä. Monesti ennen yhdyntää kyllä otan suihin vähän aikaa sen jälkeen kun hän on ensin nuollut minulle orgasmin, ja jos ollaan kuusysissä, niin silloin tietty myös.

N30

Vierailija
10/10 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei pistä vastaan, kun otan. mutta oiskohan se sit ihan sama otanko vai en. tykkää kyllä nuolla mua hurjasti.