Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUSI: Esikoishaaveilijoiden loppuvuosi 2009 * * *

Kommentit (353)

Vierailija
121/353 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ens tiistaina pitäis tulla tädin vierailemaan jos on aikatauluissaan. Mä kyllä erittäin mielelläni liittyisin turkoosin seuraan tuonne odottajien puolelle, kuten varmaan kaikki meistä. :) En jotenkaan kuitenkaan jaksa uskoa, et ensimmäisestä "varsinaisesta" yk:sta tulisin raskaaksi. Tällä hetkellä on kp 23/30 ja ei oo mitään hajua vielä mistään oireista, ei menkka eikä raskaus. :)

Hirveesti kiinnostaisi testata, mut oon saanut itelleni taottua nyt jotenkin järkeä, et ootan kiltisti, et menkat on myöhässä ja testaan sitten. :)

Vierailija
122/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussanneille!! :)

Mä ajattelin testailla sunnuntaina jos täti ei tuu ennemmin kylään.. Sitten olis kp30!! En toki yhtään tiedä minkä pituseksi tää mun eka kierto muodostuu. Toivon tietenkin raskautta,mutta jos niin ei oo niin toivon, että ne menkat sieltä kuitenkin jossain välissä itsestään tulis, eikä ainakaan joutuis mitään hormoonia ottamaan, että sais ne alkamaan.

Mitään ihmeempiää oireita ei kyllä ainakaan vielä ole, nännit on vaan aika kosketusarat.. Innokkaana odotellaan sunnuntaita!! :)

Plussatuulia kaikille!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ilma ulkona! kunpa vaan pääsis itsekin pihalle,mut ei.vieläkin kipeenä oon,joskin alkaa olla jo voiton puolella tämä flunssa..

mä en ees uskalla vielä miettiä testausta :d ehkä sitten jos menkat on muutaman päivän myöhässä.. tällä hetkellä ei oikein mitään tuntemuksia,alavatsa hieman omituisen oloinen,ihanku ois vatsalihaksia tehny,pitkät päällä melkeinpä tauotta,mutta toki saattaa mun oireet johtua tästä flunssasta :) enpä uskalla nuolasta ennenku tipahtaa :D

mukavaa loppuviikon alkua kaikille,plussatuulet puhaltakoon !

terv,sunniee kp20/28

Vierailija
124/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan katastrofaalinen aamu. Olen pillittänyt ihan kaikkia mahdollisia asioita tässä maailmassa, vaikka samalla olen tiennyt olevani ihan hölmö niin tehdessäni. Ajattelin, että nyt ei kyl ole muuta vaihtoehtoa, kuin että oon pimahtanut lopullisesti tai sit viimeisen viikon aikana kehittelemäni raskausoireet ovat totisinta tottu.

Varmana siitä, että olen vaan seonnut, päätin sit käyttää näin keskellä päivää kylppärin kaapissa olevan digitaalisen ClearBluen, vaikka piti testata vasta viikonloppuna. Ja tadaa! Mä olen raskaana. Kovin on vasta aluillaan, kun tänään on kiertopäivä 27, mut kai se täytyy uskoa, kun en edes aamulla tehnyt ja tulos oli selvä.

Toki olen tosi iloinen, mutta päälimmäisenä on huoli siitä, että mitä jos tämäkin menee kesken.

Thelma

Vierailija
125/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Onnea myös Thelmalle!!:) yritä rentoutua ja pitää mieli kirkkaana, toivotaan että pikkuinen pysyy kiltisti mukana.

Voi näitä positiivisia tarinoita on niin kiva lukea..eilenkin lueskelin tota vanhempaa ketjua tippa linssissa ja hihkasin aina ääneen kun joku kertoi plussatuloksista! :-D olen yliherkkä ihminen muutenkin, joten ollaan jo valmiiksi miehen kanssa varautuneita siihen, että musta tulee ihan hullu raskauden aikana. Itken varmaan enemmän kuin ikinä elämäni aikana yhteensä ja saan niin hirveitä onnellisuuspuuskia että kellekään ei varmasti jää epäselväksi, että olen joko hullu tai raskaana :-D

Loppuis jo nää menkat..vielä pari päivää niin päästään kunnolla ekaan yritykseen. Pääsis edes vähän tähän vauvanteon makuun ;)

Laurau yk 1 kp 3/n.28 (varmaan iiiihan sekaisin pillereiden lopetuksen jälkeen, saas nähdä..mut toivotaan et ei!)

Vierailija
126/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana kuulla iloisia uutisia !! :) piristää kummasti tätä flunssaista tylsää päivää :D

paljon tarrasukkia mukaan,toivotaan parasta että vauva pysyy mukana loppuun asti :)

piti vain tulla nopeasti onnittelemaan,ja nyt painun takas peiton alle potemaan flunssaa.. -->

Vierailija
127/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi vitsit hienoa Thelma!!!

Mä edelleen poden ja kohta pitäs saada pari uuttaa testiä niin mietin et raaskinko tekasta kans samantien yhden digitaalisen vai teenkö tavallisen.. En usko yhtään et yhtä kivaa tekstiä näyttäs mulle ku Thelmalle mut taidan kuitenki tehdä silti sen digin. :D Noi ollu niin epämääräsiä taas..

Mut tää tauti on niiiiiin ärsyttävä.Kuume toistaseks laskenu et lämpöä vaan mut silti ihan kipee olo..Kuinkahan kauan tästäkin joutuu toipumaan..

Ja hei kaikki muutkin sairastelijat, voihan se olla teilläkin tätä possua jos vaan lievänä. Sitten olis ainakin alta pois se. Vaikka itteä hirvittääkin nuo jälkitaudit ja miehellä kun astma, niin silti helpottunut että saapahan nyt alta pois sen ja ainakin sit tälle versiolle on immuunimpi/immuuni. Meilläki muutto lähenee niin toivottavasti jo silloin taas kunnon voimissa ollaan..

En jaksa enää yhtään tätä epävarmuuttaa ollakko vai ei olla raskaana..En usko et luotan siihen digitaaliseenkaan vaikka olis nega, ku muut taas antanu vihiä että olis plussa..huoh. Toivottavasti selviäis.

Tsempit kaikille testailun odotukseen :D

Vierailija
128/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumiuduin nyt tänne kun työt alkaa vasta kolmelta..

mutta onko täällä muilla yrittelijöillä sellainen olo, että mikään muu ei nyt kiinnosta kuin keskittyä tähän vauva-asiaan? mulla on nyt pari päivää ollut tällaista syysmelankoliaa, että ei vähääkään kiinnostaisi olla töissä tai edes puhua kellekään muille kun miehelleni :D tosi inhottava fiilis! jotenkin sellainen pikku syysdepis, mutta kuitenkin kotona on hirveän energinen ja odottavainen olo raskausajatusten kanssa. Kaikki muu tekeminen tuntuu kuitenkin olevan työn ja tuskan takana. huoh!

Vierailija
129/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis menossa kp 11 ja tulee vähän veristä vuotoa. Menkat oli ihan normisti ja kestivät sen kolme päivää. Liekkö terolutit sekottaneet mun systeemit lopullisesti vai onko kellään hyviä teorioita mitä tää vois olla?

-ray

Vierailija
130/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia Thelma, onnittelut! Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa.

Jännä miten tänne palstalle palaa aina sopivan hetken tullen. minun pitäisi edelleen keskittyä lukemiseen, mutta aina vaan palaan tänne lukemaan uutisia :) hyvä niin, koska täällähän oli positiivista luettavaa.

Laurau: tuo on niin totta, että ei meinaa mikään muu asia kiinnostaa. Kaupassa erehtyy vain katselemaan niitä vauvan vaatteita, vaikka ei olisi edes aihetta ja niin paljon muuta ostettavaa. Päivien aikana tulee useasti mietittyä, että onkohän tämän kuukauden aikana tärpännyt ja saisi tosissaan keskittyä niihin pikkuihmisen vaatteisiin.

Itselläni nämä ajatuksen vain ovat vahvistuneet, kun tätiä ei vaan kuulu. Silti muistuttaa viikonlopun nega-testi. Ehkä se täti vaan antaa nyt odotuttaa itseään kunnolla :/

Vierailija
131/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiamar: oon sitä miettinyt,että voihan tää ollakin sitä possulenssua,olo kuitenkin sen mukainen että kunnon virukset jyllää :/

Laurau: kyllä,ihan samanlainen fiilis,jotenki ei innosta niin mikään,alotan uudessa työpaikassakin ens viikolla,vaan ei yhtään jaksa jännittää tai innostaa,mietin vaan et jospa jo kohta pääsis odottamaan omaa pienokaista,ei niin millään jaksa odottaa,kaupassa ajautuu aina vauvanvaate osastolle jnejne.. :D

ihana toi mies,ku siivoilee ja käyny kaupassa ja apteekissa tänään hakemassa mulle vähän helpotusta oloon.. :) ite saa vaan löhötä ja parannella itseensä.

nomut,onnea testailijoille !!! :p

sunniee kp20/28

Vierailija
132/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tosiaan mietittyä tätä vauvahommaa nyt paljonkin ja kun töissä on jokin pienikin rakonen ylimääräistä aikaa niin löydän itteni täältä. :)

Oiskohan viikonloppuna liian aikaista testata? Silloin ois kp 27-28...ei malttais millään oottaa! :)

Vierailija
133/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin päivällä clearblue digitaalisella negan, mutta edelleen vaivaa nuo tavis cb:n plussat..

Ilokseni löysin yhden palstan, jossa joku kertoi että cb oli näyttänyt aikaisin haamun haamua, josta vielä yks ja puol viikkoa oli kaikki muut näyttänyt negaa, MYÖS clearbluen digitaalinen!!! Eli...toiveita herättelen edelleen kovasti.. Taidan viel huomenna tehdä sellasen tavis testin.. Olenko ihan hullu kun rahaa palaa näin näihin testeihin?

Ite haaveilen kovasti että sitten joskus kun olen raskaana yritän opetella kutomaan ym. sellaisia ihania pieniä nuttuja, oi, se olis niin kivaa. :D

Huomista testaamista jännään jo valmiiksi..se kertoo jo taas aika paljon..

Vierailija
134/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta säkin liityt varmaan tonne odotuspuolelle.. liimatassuja pikkuselle :) (niin kuin minunkin)

todella ihanaa :)))

MiiaMar pidän peukkuja!

tur-koo-si (rv 5+2)

Vierailija
135/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiiaMarille tsemppiä jännityksen keskelle ja kaikille muille tasaisesti plussatuulia. :)

Vierailija
136/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurensuuret onnittelut plussanneille tur-koo-sille ja Thelmalle! Nyt paljon tarrasukkia matkaan teille molemmille :) Kiskokaahan meidät muutkin sinne o-puolelle ;)

Janet yk 4, kp 11/ 27-38

Vierailija
137/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voi kanssa lisätä joukkoon.

Minä -79, mies -73

Yritystä 07/09 alkaen

En ehtinyt kahlata koko ketjua läpi, mutta varmasti luen sen kokonaan joku päivä.

Olen neljä raskaustestiä tehnyt tässä ajassa, vaikka olen tiennyt, ettei se olisi mitään hyödyttänyt (menkat eivät ole kertaakaan olleet myöhässä). Silti jokin "pakottaa" niitä tekemään, kun odottavat kaapissa.

Sairastan endometrioosia, joka voi aiheuttaa lapsettomuutta, mutta olin 1,5 vuotta sitten leikkauksessa, jossa saatiin pesäkkeet pois. Pesäkkeet olivat myös liimanneet kohtuni kaksinkerroin, ja se suoristettiin samassa leikkauksessa.

Toivon kaikille teille plussailuja ja odotusta :)

Vierailija
138/353 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Thelmalle plussasta! Kyllä mieltä piristää tuollaiset ihanat uutiset :)

Ja plussasit viel ekasta kierrosta KM:n jälkeen, hienoa ja toivotaan että pieni pysyy kyydissä mukana :)

ray: miten noi terolutit toimii ku oon miettiny et pitäskö hankkia jotain tasotuspillereitä, kun niin megapitkät kierrot(33-51) mulla oli kans viimeksi luomumenkat vaan 3 päivää ja ihmetuhrua koko vuoto?!

Monny: mitä sulle kuuluu? :)

Plussatuulia tytteleille ja miiamar, toivotaan että plussa pärähtäis nyt sit lopulta siihen testiin, ärsyttää varmaan tuo epätietoisuus ja malttamattomuus..tiedän tunteen! :)

manta1 kp9

Vierailija
139/353 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen minäkin vaikka ray:lle olit osoittanut kysymyksen..

manta1: Terolutit on ainakin mun kiertoa tasanneet. Pillereiden jälkeen parit ekat menkat oli ihan ok pituiset, mutta lähtivät sitten venymään, pahimmillaan 49 päivää. Kolme kk söin teroja, ja kierrot oli 31,32 ja 30. Nyt tosin en tiedä miten käy ekassa hormoonittomassa kierrossa. Olen kyllä lukenut, että kaikilla eivät toimi, mutta minun kohdallani ainakin.

Suosittelen siis ainakin kokeilemaan. Minä söin niitä kymmenen päivän ajan, kuukautiskierron 16.-25. päivinä, ja menkat alkoivat tuosta noin viikon sisällä. Ei pitäisi gynen mukaan olla mitään haittaa alkiolle, jos vaikka sattuisikin raskautumaan noita syödessään. Eivät muuten olleet kalliitakaan.

Itse toimintaperiaatteesta kannattaa googlettaa, en sitä kunnolla muista. Keltarauhashormoniahan nuo ovat.

Toivottavasti saat kierron tasaantumaan!

pienimyy kp 4/30-32

Vierailija
140/353 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista! Toki olen onnesta soikeana, mutta silti huoli kalvaa.

tur-koo-si: Mä roikun vielä täällä kuumeilijoiden puolella jonkin aikaa, ettei sit tule pudotusta niin korkealta, jos tää raskaus ei ole jatkuakseen. Jos asiat menee hyvin, loikkaan sit muutaman viikon päästä sinne teidän heinäkuun ketjuun.

Olo on aika epätodellinen ja yritän vakuuttaa itselleni, että todennäköisempää on, että tää raskaus jatkuu kuin että menee kesken. Enhän mä tiedä, onko asia niin mutta sellaista itselleni hoen.

Toisaalta tän aamun olo oli kyl aika todellinen. Heräsin tuntia ennen kellon soimista vessaan ja mulla oli niin huono olo, etten saanu enää nukuttua. Tunnin bussimatkan töihin istuskelin, nieleskelin ja mietin, tarviiko jäädä aikaisemmalla pysäkillä.

Joku tuossa aikaisemmin otti esille sen, että nää vauvahaaveet vie aika lailla kaiken energian ja muu ei oikein jaksa kiinnostaa. Mullakin on vähän sen suuntaista ja musta tuntuu, että olen ollut ihan erakko viime aikoina. Mulla on tosi paljon kavereita, jotka eivät lapsista pidä ja ovat selvästi tuoneet sen ilmi, että he eivät todellakaan aio elämäänsä pilata moisella. Mitäpä niille sit sanois, kun itse niin kovasti toivoo perheenlisäystä. Mielenkiinnolla odotan, mitä noille kaverisuhteille käy, jos tämä raskaus jatkuu.