Useamman lapsen äidit! ) Näkyykö alapäästä että on synnyttänyt?
Jäikö arpikudosta paljon tai muuten muuttanut muotoaan?
Kommentit (23)
sellasen lapun että: Vaara! Tästä on pompsahtanut ulos kakru!
jos leikkaavat episotomian. Arpihan siellä on.
mutta ei sillä lapsimäärällä ole väliä.
mua suorastaan ärsyttää kun joku saattaa miettiä että minkähälainen värkki saattais ison perheen äidillä olla. ensinnäkin se alapää muokkautuu jo ensimmäisen lapsen syntyessä. Sen jälkeen se ei enää muutu.
sorry. T:viiden "alapäälapsen" äiti :D
näytä sen erimmältä kuin yhden lapsen jälkeen, jos on ollut tikkejä, jää arpi, jos ei niin palautuu. Eka synnytyksessä repeämät yleensä tulee jos on tullakseen.
jos leikkaavat episotomian. Arpihan siellä on.
Multa leikattiin eppari. Jälkitarkastuksessa lääkäri kysyi miten synnytys meni ja kerroin leikkauksesta. Joutui kuulemma katsomaan tosi tarkasti, että löysi arven. Ei ois uskonu että synnytin alakautta kun ei ollu jääny jotain tavanomaista jälkeä (jonku "rinkulan" ois pitäny valahtaa alaspäin).
repsottaa ja roikkuu ;) mitä luulisit.....
on varmaan aika pieni. En ole varma kun en ole mitään vertailevaa tutkimusta tehnyt ;)
Koko ruumis on muuttunut kolmen synnytyksen myötä ja olisi kauheaa jos niin ei olisi. Elämän pitää näkyä.
pieni arpi jossain kohdassa, ei muuta, ihan nätti tavara ;) On siis aina ollut, ei ole kaunistunut synnytyksien myötä, niin kuin yleensä täällä! =D
ikinä erehtyis sitä kauniiksi kutsumaan -en ennen enkä jälkeen synnytyksien:)
Olen synnyttänyt kolme lasta alateitse, mutta en mä ole ottanut kuvaa alapäästäni ennen ensimmäistäkään synnytystä, joten en osaa verrata.
Miksi mua ei kiinnosta tämä asia yhtään...
ja miksi olisikaan, kun kaikki olen SYNNYTTÄNYT sektiolla.
:P
toosa on madaltunut ja on arpikudosta, härpäkkeitä jne.
Kyllä toimii silti, seksi on parempaa toisen lapsen syntymän jälkeen kun koskaan ennen. Ja meidän seksielämäkin aktiivisempaa kun koskaan ;)
Viisi lasta kun sieltä punnaa, niin se on parempi kuin teinitytöllä! Ja jos seitsemän tulee, niin ei mahdu mieskään enää sisään, kun niin tiukkenee. Neljättä punnertaessa koko synnärin henkilökunta pidätteli hengitystä kun oli niin hyvässä kunnossa värkki ja lääkäri lauloi ylistyslauluja.
Näinhän tämä täällä AV:lla menee.
sillä on minkänäköinen se on alapuolelta??
Jos värkki kuitenkin toimii ja on tuntoaistia ja nauttii seksistä. Ulkonäöllä ei ole väliä. Kyllä on niin pinnallisia ihmisiä että voi hyvää päivää!
Mulla ainakin alapää tuntoherkistynyt synnytysten jälkeen. se on hyvä asia. Seksistä nautin sekä minä että mieheni.
T: tuo yks viiden äiti.
Mutta mulla on kyse enemmän siitä, että se oli repsottava ja hassun värinen jo ennen lapsia ;)... Varmaan ne vaaleanpunaiset ruusunnuput muuttuvat eniten.
Repeämäarpia en itse enää löydä ja episiotomia-arpikin on tosi pieni ja vaalea. Lörpöttääkö se sitten enemmän kuin ennen, en osaa sanoa. En mä enää muista miltä se aiemmin näytti!
Toimintakyky on vaan parantunut synnytysten myötä niin omasta kuin miehenkin mielestä.
Minulla ei ole ollut tapana katsella alapäätäni ennen lapsia eikä lasten teon jälkeen, joten ulkonäöstä en osaa todellakaan sanoa mitään muuta kuin että jokaikinen lääkäri on jälkitarkastuksessa ihmetellyt kuinka monta lasta olen synnyttänyt...sitä kun ei kuulemma uskoisi...tiedä sitten mitä se tarkoittaa?:)
itselleni on kuitenkin tuota ulkonäköä huomattvasti tärkeämpi pointti se, että todellakin alapää tuntuu vielä "hyvältä" eli seksi sujuu, orgasmin saan joka kerta (jopa useampia saman yhdynnän aikana) jne...
t. 10 lapsen äiti
kun ei ole välilihaa leikattu eikä se ole revennyt. Ei ole paljon muuttunut.