Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia xtravaganzasta?
Kommentit (3)
yksi kaveri laihdutti siinä porukassa aika reilusti muutama vuosi takaperin, oli lehdessäkin juttua :) Ja on kilot pysyneet poissa. En muuten tiedä siitä kuviosta, miten toimii tms.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
2-6 viikkoa (jos pidempään niin sitten lääkärin kautta). Sitten nutripussien lisäksi proteiinipitoista ruokaa jatkossa. Kestää yhteensä vuoden ja ruokavalio-ohjauksen lisäksi sisältää liikuntaohjausta sekä henkistä valmennusta. Paljon isoja tiputuksia tiedossa. 6 viikkoa ja -15 kg, 6 viikkoa ja -8 kg jne... Tietysti vähän lähtöpainosta riippuen.
yleensä täällä tiedetään kaikki :) Toivottavasti nytkin saadaan kokemuksia.