Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia xtravaganzasta?

Vierailija
28.10.2009 |

Millaista on? Kuinka paino tippunut? jne...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä täällä tiedetään kaikki :) Toivottavasti nytkin saadaan kokemuksia.

Vierailija
2/3 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kaveri laihdutti siinä porukassa aika reilusti muutama vuosi takaperin, oli lehdessäkin juttua :) Ja on kilot pysyneet poissa. En muuten tiedä siitä kuviosta, miten toimii tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-6 viikkoa (jos pidempään niin sitten lääkärin kautta). Sitten nutripussien lisäksi proteiinipitoista ruokaa jatkossa. Kestää yhteensä vuoden ja ruokavalio-ohjauksen lisäksi sisältää liikuntaohjausta sekä henkistä valmennusta. Paljon isoja tiputuksia tiedossa. 6 viikkoa ja -15 kg, 6 viikkoa ja -8 kg jne... Tietysti vähän lähtöpainosta riippuen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän