Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki uhrit Prisman henkilökuntaa

Vierailija
31.12.2009 |

ja nyt löytynyt 6. kuollut, ilmeisesti tekijä itse.



Uhrien henkilöllisyyttä ei vielä julkisteta, kun kaikkia omaisia ei ole tavoitettu.



Lähde: Tutkinnanjohtaja tiedotustilaisuudessa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 syyllisen ex-puoliso ja muut asiakkaita, eli 2



ja lisäksi 6 uhri ilmeisesti syyllinen

Vierailija
2/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ex-vaimo ja 1 ilmeisesti ampuja itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä kaikki uhrit olivat Prisman henkilökuntaa.

Vierailija
4/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltiksessä vai oliko Iltalehdessä jo syntymävuodet.Nuoria olivat.

Vierailija
5/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkinnanjohtaja Jukka Kaski sanoi näin?



- Neljä uhria löytyi kauppakeskuksesta, 3 miestä ja yksin nainen. Kaikki ovat Prisman työntekijöitä ja kokonaisuuden kannalta sivullisia henkilöitä



Siis ihan huvikseenko se äijä keksi että menenpä ampumaan muutaman prisman työntekijän?

Vierailija
6/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ex-vaimo, oli Prisman henkilökuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikaltaan uuden miesystävän ja siksi viha juuri prisman työntekijöitä kohtaan?

Vierailija
8/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan oli ex-vaimon työkavereita, ei täysin sivullisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ulkomaalaista syntyperää.

Vierailija
10/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa ammutut uhrit:

mies, s. 1969

mies, s. 1975

mies, s. 1982

nainen, s. 1964

(ymmärtääkseni meni tässä järjestyksessä syntymävuodet ja sukupuoli)



nainen (yksityisasunnosta löytynyt, ex-tyttöystävä), s. 1967



+ ilmeisesti Shkupolli itse, s. 1966

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ulkomaalaista syntyperää.

vaan syntyjään suomalainen

Vierailija
12/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikkia omaisia ole vielä tavoitettu.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikkia omaisia ole vielä tavoitettu.. :(

Vierailija
14/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on, onko se nainen Suomessa vai muualla syntynyt??? Yhtä kuollut se on.

Vierailija
16/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin kertoa että haluisin tietää keille on näin surullisesti käynyt. En kuitenkaan haluaisi työkavereille soittaa, kuitenkin varmasti valmiiksi jo niin kamala olo ettei tarvitse muiden tulla mitään utelemaan.

Vierailija
17/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ex-naisystävä, ei vaimo"

Vierailija
18/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi olisi muuten mennyt vielä kakkoskerrokseenkin lahtaamaan pari ihmistä lisää? Puhuikohan uhreilleen mitään ennen teloitusta.

Vierailija
19/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi sieltä enää jo tappamaansa etsinyt?

Vierailija
20/25 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se -82 syntynyt nainen yksi vaalea 4 lapsen äiti! :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi